صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۸
کد خبر: 10142
گزارشگر: 306
۳۷۲
۰
۰
۱

کسب رتبه نخست برق منطقه ای یزد در ارزیابی عملکرد GIS صنعت برق

کسب رتبه نخست برق منطقه ای یزد در ارزیابی عملکرد GIS صنعت برق
یزد - معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر ضمن اشاره به اعلام نتایج سومین ارزیابی عملکرد GIS صنعت برق در بخش انتقال و فوق توزیع، از برتری شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در این ارزیابی خبر داد
آسیانیوز / یزد ؛ سید حسین سجادی با بیان اینکه سومین ارزیابی عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌‌ای از دیدگاه استقرار و پیاده سازی GIS بر اساس دستورالعمل ارزیابی و بهبود مستمر فناوری اطلاعات مکانی وزارت نیرو، در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ انجام شد؛ تصریح کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته، تمامی شرکت‌های برق منطقه‌‌ای کشور در ۵ سطح دسته بندی شده‌‌اند که شرکت‌های برق منطقه‌‌ای یزد، اصفهان، تهران و فارس در سطح اول این ارزیابی قرار دارند.
وی تقویت ساختار سازمانی، تدوین برنامه عملیاتی GIS و لزوم همکاری معاونت‌های بهره برداری و طرح و توسعه شرکت‌ها در خصوص تکمیل و به روز رسانی پایگاه داده مکانی و توصیفی GIS صنعت برق را از جمله چالش‌های مورد توجه در این ارزیابی عنوان و ابراز امیدواری کرد تا پایگاه داده مکانی جامع و به هنگام تمامی شرکت‌های برق منطقه‌‌ای کاربردی و عملیاتی شود.
گفتنی است طرح جامع سیستم اطلاعات مکانی صنعت برق با مدیریت دفتر فناوری اطلاعات شرکت توانیر از سال ۱۳۸۰ آغاز شده و بنا بر مطالعات صورت گرفته، اجرای طرح GIS صنعت برق در بخش انتقال و فوق توزیع در دو فاز مطالعاتی و اجرایی در دستور کار قرار گرفت که در فاز مطالعاتی این طرح، تدوین استاندارد پایگاه داده مکانی صنعت برق در بخش انتقال و توزیع از اقدامات انجام شده در این زمینه است.
همچنین در فاز اجرایی این طرح که از  سال ۱۳۸۳ آغاز شده است، جمع آوری و آماده سازی اطلاعات مکانی و توصیفی شبکه انتقال و فوق توزیع، طراحی و توسعه نرم افزار سامانه اطلاعات مکانی و آموزش کاربران انجام شده است.
لازم به ذکر است شرکت برق منطقه‌ای یزد با کسب 81 امتیاز، با اختلاف قابل توجه‌ نسبت به سایر شرکت‌ها در رتبه اول این ارزیابی قرار گرفته است.

سید محمد جواد عرفانفر

کسب رتبه نخست برق منطقه ای یزد در ارزیابی عملکرد GIS صنعت برق , سید حسین سجادی  معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر

 

https://www.asianews.ir/u/6vv
اخبار مرتبط
یزد - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای دربازدید از تنها سد استان از به بهره برداری رسیدن این سد تا پایان سال خبر داد
یزد - مدیر امور آبفا شهرستان ابرکوه از شروع اصلاح وبازسازی شبکه توزیع آب این شهر خبرداد
یزد - دانشجویان دانشگاه پیراپزشکی از تاسیسات شرکت آبفا شهرستان ابرکوه بازدید کردند
یزد - به مناسبت گرامی داشت آزاد سازی خرمشهرشرکت آب وفاضلاب استان اقدام به برگزاری میز خدمت قبل از اقامه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل نمود
یزد - مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بالغ بر 617 هزار مگاوات ساعت انرژی برق تولید کردند
یزد - دانش آموزان دبیرستان مفاخر و خادمی از نیروگاه یزد بازدید کردند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید