صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۵
کد خبر: 10145
گزارشگر: 213
۴۲۱
۰
۰
۲
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه خبر داد

واریز سود برای جاماندگان سود «سهام عدالت سه سال گذشته» تا اواسط تیرماه

واریز سود برای جاماندگان سود «سهام عدالت سه سال گذشته» تا اواسط تیرماه
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد مرحله سوم فرایند پرداخت سود به جاماندگان سود سهام عدالت به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، به آغاز مرحله سوم فرایند پرداخت سود به جاماندگان سود سهام عدالت به زودی آغاز می‌شود.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، محمود حسنلو با بیان اینکه تاکنون ٢ مرحله پرداخت سود به جاماندگان سهام عدالت انجام شده است، افزود: در مرحله اول و دوم به ترتیب ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سودهای سنواتی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای معتبر بانکی روبرو هستند و شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا سود سهامداران به حساب آن‌ها واریز نشود.

 حسنلو درباره سهامداران عدالتی که هنوز شماره شبا معتبر بانکی خود را اصلاح نکرده‌اند، گفت: این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ثبت‌نام و احراز هویت خود را انجام دهند تا در روند پرداختی‌های آتی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار گیرند.

معاون فناوری و توسعه نوآوری سمات با بیان اینکه سهامداران عدالت نگران سود سال‌های گذشته خود نباشند، تصریح کرد: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی امسال در چندین نوبت، واریز سود سهامداران عدالت را در دستور کار خود قرار داده است اما امیدواریم این سهامداران هر چه سریع‌تر مشکل شماره شبا معتبر بانکی خود را حل کنند تا این شرکت بتواند سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ آن‌ها را تا اواسط تیر امسال پرداخت کند./

https://www.asianews.ir/u/6vz
اخبار مرتبط
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به تکلیف بودجه در خصوص واگذاری سهام عدالت، به جاماندگان واگذار و ۶ دهکی که سهام عدالت ندارند، امسال سهام اعطا خواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: دولت مکلف شده است به لیست افراد واجد شرایط مطابق قانون سیاست اصل ۴۴ سهام عدالت پرداخت کند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر، دولت و مجلس در حال مدیریت و برنامه‌ریزی هستند تا بر اساس اولویت‌ها به جاماندگان، سهام عدالت تعلق گیرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ۱۸ تا ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور، مشمول سهام عدالت هستند یا می‌توانند باشند که دولت برای واگذاری سهام به آنها اقدام کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید