صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۱
کد خبر: 10186
گزارشگر: 213
۱۳۲۴
۰
۰
۴
تینا عبدی دچار ایست قلبی شد

مرگ ناگهانی بازیگر زن که موی خود را تراشید+عکس

مرگ ناگهانی بازیگر زن که موی خود را تراشید+عکس
تینا عبدی بازیگر جوان در اثر ایست قلبی در گذشت؛ وی در فیلمی از کیانوش عیاری که اجازه اکران نیافت موی سر خود را تراشید.

به گزارش آسیانیوز، تینا عبدی متولد دهه ۱۳۷۰ بود که از کودکی به سینما و تئاتر علاقه داشت. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و در تبریز درخشید و به عنوان یکی از بهترین بازیگران تئاتر این شهر در بین اهالی هنر شناخته می‌شد.

مرگ ناگهانی بازیگر زن که موی خود را تراشید+عکس


عبدی پس از تئاتر به دنیای تصویر پا گذاشت و در تولیدات محلی ایفای نقش کرد. سپس با بازی در سریال "آنام" خوش درخشید و به چهره‌ای شناخته شده بدل شد. او در سینما هم فعال بود و با کارگردان‌هایی همچون کیانوش عیاری کار کرد.

او یکی از بازیگران زن بود که برای بازی در فیلم کاناپه موی خود را تراشید. البته این فیلم توقیف شد و هیچ وقت به نمایش درنیامد./

رکنا
https://www.asianews.ir/u/6x5
اخبار مرتبط
برخی رسانه‌ از مرگ یک «کارشناس هسته‌ای شاغل در سایت نطنز» خبر دادند و بنا بر ادعای برخی گزارش ها دکتر کامران ملاپور، دانشمند جوانی که در سایت هسته‌ای نطنز کار می‌کرد، به طرز مشکوک جان باخته است.
ایوب انتظاری که «دانشمند هوافضا» و سازنده موشک و پهباد معرفی شده هفته گذشته در شهر یزد به دلایل نامعلوم جان باخته است.
خبرگزاری ایرنا از کشته شدن فرمانده دیگر سپاه خبر داد و علت مرگ علی اسماعیل‌زاده از فرماندهان واحد ۸۴۰ نیروی قدس سپاه و از همکاران نزدیک صیادخدایی را سقوط از بام خانه‌اش در منطقه جهان‌نمای کرج عنوان کرد.
برخی منابع خبری گزارش دادند که تیم تخصصی پزشکان به پوتین گفته اند که فرصت او برای ادامه زندگی بسیار محدود است.
اگر با مروری کوتاه به ابعاد حقوقی واقعه متروپل نظر داشته باشیم، در بند (ب) ماده ۲۹۰ به روشنی آمده است که چنانچه فردی قصد ایراد جنایت بر فرد یا افراد معینی را ندارد؛ لکن عملی که از فرد مسوول سر می زند به گونه ای است که نوعا و طبعا منجر به وقوع جنایت و حادثه می شود، مشمول قتل دانسته شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید