صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۳
کد خبر: 10205
گزارشگر: 306
۴۰۳
۰
۰
۱

آیین خشت گذاری مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور زارچ برگزار شد

آیین خشت گذاری مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور زارچ برگزار شد
یزد - با حضور دکتر جوکار نماینده مردم یزد درمجلس شورای اسلامی ،سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد،حجت لاسلام طباطبایی امام جمعه زارچ ، مرتضی زیبائیان بخشدار ، دکتر مهدوی نژاد ریاست دانشگاه پیام نوراستان ، اعضای شورای شهر و شهردار و تعدادی از معتمدین محلی و خیربزرگوار محمد تقی شهبازیان آیین خشت گذاری مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور زارچ برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ در ابتدای این آیین در مراسمی  از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه  خیر بزرگوار محمد تقی شهوازیان مدیر عامل  یزد بسپاردر انجام امور خیر وتقبل نمودن تکمیل ساختمان مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور زارچ تقدیر و تشکر بعمل آمد.
سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد در این مراسم در سخنانی اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خیرین  راستودنی دانست و گفت:خدمتی که آقای  شهوازیان وهمسنگرانشان امروز  در جبهه اقتصاد بدون اینکه ما متوجه شویم انجام می دهند ستودنی است . 
وی افزود :در یکدوره ای از زمان دشمن از نظر   جغرا فیایی به مرزهای ما حمله کرد وهمه دست در دست هم قراردادند و دشمن را شکست دادیم که  مشاهده شد ولی امروز باتوجه به  فشارها و تحریم ها و سیاست گذاری های اقتصادی  که در جای جای دنیا برعلیه کشور جمهوری اسلامی و مردم ایران  صورت می گیردکسانی هستند که در این سنگرمبارزه مستقیم  بدون اینکه دیده شوند  و مابتوانیم مشکلات و فشارهایی که برآنها هست را درک کنیم میجنگند امثال آقای شهوازیان هستند که در حوزه اقتصاد فعالیت می کنندو این زمینه امن اقتصادی تا حدودی حاصل تلاشهای این عزیزان  است .
سرپرست فرمانداری یزد تصریح کرد  :این افراد  امروز حامی سنگر علم هم هستند و  این دستاوردی است که باید قدردانشان باشیم  و انشالله بتوانیم با ارج نهادن آنها، شاهد باشیم دراین زمینه گامهای موثروبلند تری  رااین عزیزان  بردارندوما هم تلاش می کنیم در حد بضاعت هرچند ناچیریارو کمک کارشان باشیم .
مدرسی در ادامه افزود :علما و روحانیون وکسانی که این بستر فکری و فرهنکی و این  راه را بما نشان دادند آنها را هم قدر بدانیم و بتوانیم همچنان با این مسیر وبا آن آموزه های دینی و فرهنگی و اجتماعی، که از طریق علما و روحانیون به جامعه منتقل شده آنها را هم داشته باشیم واین زمینه را بسط و گستر ش دهیم.
شایان ذکراست در پایان جلسه و قبل از آیین خشت گذاری جلسه منور به حضور خدام امام مهربان و رئوف حضرت امام رضا علیه السلام گردید و خیر محترم بیان کرد  پس از اتمام ساخت  این مجتمع فرهنگی به نام نامی حضرت امام رضا علیه السلام مزین شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

آیین خشت گذاری مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور زارچ برگزار شد , سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد

 

https://www.asianews.ir/u/6xo
اخبار مرتبط
یزد - در بازدید از 131نانوایی شهرستان یزد 39 مورد تخلف ثبت و تذکرات لازم داده شد
مانور مبارزه با مگس میوه مدیترانه ای و کرم گلوگاه انار برگزار شد
یزد - فرماندار شهرستان با اشاره به صفات بارز دختران یزدی، گفت: همانطور که ویژگی اصالت شهر یزد و بافت تاریخی آن را مورد اقبال عمومی قرار داده، زیبایی جوهره وجود دختران و زنان یزدی اصالت آنهاست
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید