صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۴
کد خبر: 10278
گزارشگر: 213
۵۴۲
۰
۰
۲
توییت علی بهادری جهرمی درباره حقوق مستمری بگیران

افزایش میزان دریافتی بازنشستگان با دستور رئیس جمهور

افزایش میزان دریافتی بازنشستگان با دستور رئیس جمهور
سخنگوی دولت در یک توییت از دستور رئیس جمهوری به معاون اول برای بررسی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان در خصوص میزان دریافتی آنان خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، سخنگوی دولت از دستور رئیس جمهوری به معاون اول برای بررسی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان در خصوص میزان دریافتی آنان خبر داد.

سخنگوی دولت از دستور رئیس جمهوری به معاون اول برای بررسی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان در خصوص میزان دریافتی آنان خبر داد

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‏در پی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان محترم درخصوص وضعیت دریافتی خود در سال جاری از رییس جمهور، آیت‌الله رئیسی به معاون اول دستور داد موضوع را با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی بررسی و پیشنهادات حمایتی خود را ارائه نمایند.»

افزایش میزان دریافتی بازنشستگان با دستور رئیس جمهور


 


 لینک کوتاه
چسب‌ها:
ایرانسل
قیاس
ابرآروان
نظرات
نظر شما


https://www.asianews.ir/u/6zm
اخبار مرتبط
هیأت دولت در جلسه چهارم خرداد ماه امسال و به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در اجرای مواد (۹۶) و (۱۱۱) قانون تأمین اجتماعی مصوب ۱۳۵۴، افزایش مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان را تصویب کرد.
حقوق معوقه بازنشستگان تا چند روز دیگر واریز می شود؛ این در حالی است که 24 میلیون بازنشسته، بازمانده و از کار افتاده تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی و اعضای خانواده آنها منتظر عملی شدن وعده‌ای بودند که سررسید آن اردیبهشت ماه بود و در نهایت فریاد اعتراض سراسری آنان در همه شهرهای کشور طنین انداز شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آغاز واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از ۲۵ و ۲۶ خرداد خبر داد و گفت: معوقات فروردین و اردیبهشت هم طی دو ماه بعدی تسویه خواهد شد؛ این در حالی است که امروز و روز گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی با برگزاری تجمع‌های سراسری در کشور به مصوبه هیات وزیران درباره مصوبه افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان غیرحداقل‌بگیر اعتراض کردند.
بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای مختلف کشور با برگزاری تجمع‌های گسترده هم‌زمان به مصوبه هیات وزیران درباره افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان غیرحداقل‌بگیر اعتراض کردند و شعار سر دادند.
افزایش حقوق بازنشستگان مشترک صندوق تامین اجتماعی ده درصدی بعلاوه ۶۵۰ هزار تومان به نسبت سال گذشته خواهند بود.
٢۴ میلیون بازنشسته، بازمانده و از کار افتاده تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و اعضای خانواده آنها، در سومین ماه سال همچنان منتظر عملی شدن وعده ای هستند که سررسید آخرین آنها، اردیبهشت ماه بود.
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: کلیه افرادی که یارانه نگرفتند، اعم از مجرد و متاهل می‌توانند برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید