صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۲
کد خبر: 10298
گزارشگر: 2
۸۸۰
۰
۰
۴
تجهیزات اتوماسیون صنعتی

معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس

معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس
زیمنس یک شرکت صنعتی در مونیخ آلمان است که به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های صنعتی آلمان در حال فعالیت است؛ این شرکت در سال ۱۸۴۷ تاسیس شده است. شرکت زیمنس در حوزه تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد و قطعاتی مانند PLC ، درایوها ، تجهیزات فشار ضعیف و... تولید می‌کند؛ علاوه بر این، از محصولات این شرکت در ساخت لوازم خانگی مانند ماشین لباس شویی، یخچال و... نیز استفاده می‌شود که این لوازم محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان سر تا سر جهان دارد.

این محصولات به طور معمول در کارگاه های صنعتی، حوزه اطلاعات و ارتباطات، حوزه حمل و نقل، حوزه پزشکی و ... کاربرد دارند. امروزه افراد زیادی با نام شرکت زیمنس آشنایی دارند و به دنبال محصولات اورجینال زیمنس و نمایندگی زیمنس معتبر هستند.

زیمنس اورجینال

خرید محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس

 

امروزه افراد زیادی در حوزه فروش این تجهیزات فعالیت می‌کنند و بعضا قطعات تقلبی و مشکل دار را به فعالان حوزه اتوماسیون صنعتی و تولید کنندگان ارائه می‌دهند؛ به همین دلیل خرید و فروش این محصولات دچار مشکل شده است و اکثر افراد به فروشندگان اعتماد ندارند.

 

اما این مشکل را چگونه می‌توان حل کرد؟

 

شما به راحتی می‌توانید این مشکل را با خرید کردن از یک جای معتبر حل کنید.
تکنوکلید به عنوان نمایندگی زیمنس در لاله زار که از سال ۱۳۶۹ تا به حال فعالیت داشته است و محصولات مختلفی مانند مینی PLC زیمنس، PLC 200، بی متال زیمنس، کلید هوایی زیمنس، کلید اتوماتیک و... را ارائه می‌دهد.
قدمت این مجموعه به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران می‌تواند تعهد و گواهی ما را به شما ثابت کند؛ بنابراین هر محصولی که مد نظرتان است، از نمایندگی زیمنس ایران با قیمت مناسب دریافت کنید.
نمایندگی زیمنس بر این اصول پایدار است که ارتباط درست با مشتری و کسب رضایت مشتری، در اولویت است.
هر قطعه ای یک طول عمر دارد و نحوه عملکرد آن و میزان کارکرد آن مشخصه این میزان طول عمر است.
یکی دیگر از مشکلاتی که امروزه اکثرا فعالان حوزه های صنعتی با آن مواجه هستند، خرابی تجهیزات زیمنس است؛ در نمایندگی زیمنس که به عنوان وارد کننده انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی در حال فعالیت است این مشکل نیز بر طرف شده است و شما می‌توانید در هنگام بروز مشکل با شماره 02133901200 تماس بگیرید و از تکنسین های ما بخواهید که قطعات شما را تعمیر کنند.
موجودی بالا و پشتیبانی سریع (ارسال سریع محصول مورد نظرتان) یکی دیگر از ویژگی های نمایندگی زیمنس است که برای شما این امکان را به وجود می‌آورد که در هر مکان و در هر زمان به تجهیزات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

 

دلایل خرید محصولات زیمنس از تکنو کلید

 

۱- ارائه محصولات زیمنس با ضمانت اصالت
۲- تعمیر تخصصی قطعات زیمنس
۳- ارسال سریع محصول در هر زمان
۴- موجودی بالای محصولات
۵- پشتیبانی و پاسخگویی با سرعت بالا

تکنو کلید

قیمت محصولات نمایندگی زیمنس

 

به دلایل مختلفی مانند نوسانات بازار، قیمت این محصولات هرگز ثابت نمی‌ماند و همیشه در حال تغییر است، بنابراین جهت اطلاع از قیمت محصولات نمایندگی زیمنس با ما تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/706
اخبار مرتبط
زمانی که صحبت از نمایندگی اشنایدر می‌شود بسیاری از افراد ناخوداگاه به فکر خرید محصولات صنعتی باکیفیت می‌افتند. شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان یک شرکت فرانسوی شناخته می‌شود که دارای محصولات صنعت برق باکیفیت و اورجینال است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید