صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۵
کد خبر: 10303
گزارشگر: 213
۴۳۵۱
۱
۰
۲
بازیگر زن روی تخت بیمارستان

بیماری عجیب مریم امیر جلالی و بستری شدن وی+تصاویر

بیماری عجیب مریم امیر جلالی و بستری شدن وی+تصاویر
مریم امیر جلالی، بازیگر، در بیمارستان بستری شده است و هنوز علت مراجعه او به مرکز درمانی مشخص نیست.

به گزارش آسیانیوز، مریم امیر جلالی، بازیگر، در بیمارستان بستری شده است و هنوز علت مراجعه او به مرکز درمانی مشخص نیست.

بیماری عجیب مریم امیر جلالی و بستری شدن وی+تصاویر

 

ادمین صفحه اینستاگرامی آشپزی مریم امیر جلالی ، عکسی را استوری کرد که در آن مریم امیر جلالی روی تخت بیمارستان خوابیده است./


رکنا
https://www.asianews.ir/u/70a
اخبار مرتبط
انتشار ویدیویی عجیب و البته تلخ درباره رضا رویگری خبرساز شده است که با نام گلریزان ولی در واقع نشان هایی از تحقیر این بازیگر دارد.
تینا عبدی بازیگر جوان در اثر ایست قلبی در گذشت؛ وی در فیلمی از کیانوش عیاری که اجازه اکران نیافت موی سر خود را تراشید.
مدتی پس از آنکه جمعی از زنان سینماگر شروع به شرح روایت‌های خود از آزار و خشونت جنسی در سینمای ایران کردند، در روزهای اخیر یکی دو بازیگر زن،روایت تعرض به خود از سوی یکی از بازیگران و کارگردانان مرد سینمای ایران را افشا کردند.
زهرا امیرابراهیمی، که روزگاری به دلیل انتشار فیلم زندگی شخصی اش در ایران طرد شده بود، بهترین بازیگر زن هفتاد‌و‌پنجمین جشنواره فیلم کن شد.
تام کروز در حالی یکی از مهم‌ترین چهره‌های روز دوم جشنواره کن شد که در فیلم «تاپ گان ۲» با رویکرد مقابله آمریکا و اسراییل با جایی مانند ایران بازی کرده که برگ هایی از جزییات درباره شکست توافق هسته ای، گزینه نظامی و حمله به بخش هایی از ایران؛ از جمله نطنز و سایر سایت‌های هسته‌ای ایران در آن ورق می خورد.
بهنوش بختیاری، بازیگر زن درباره «فساد» در سینمای ایران و تجربه خودش از آزار جنسی در محل کار گفت: درخواست کندگان روابط جنسی در سینما، زنان را به عدم پرداخت دستمزدشان و قطع همکاری در صورت تن ندادن به رابطه جنسی تهدید می کردند.
شهلا ناظریان، بازیگر و صداپیشه سینما و تلویزیون و همسر حسین عرفانی، شب چهارم اردیبهشت ماه درگذشت؛ با صدای او فیلم های بسیاری با هنرپیشه های معروفی مانند اینگرید برگمن، لورن باکال، سوفیا لورن، دایان کیتون، راکوئل ولش،الیزابت تیلور و غیره در خاطرات ایرانیان ماندگار شدند.
خشایار راد، هنرپیشه طنز، که شرکت کردن بازیگران در سریال «جوکر» را دلایل اقتصادی می داند گفته است؛ این سریال صرفاً برای جوان‌هایی جذاب است که می‌خواهند به هر دلیلی بخندند و انتخاب دیگری هم ندارند؛ این در حالی است که وقتی که قابلیت های ساخت آثار طنز با وجود محدودیت ها کمرنگ شده است، سازندگان به شمایل های دیگر سعی در خنداندن مخاطب می کنند؛ حالاتی از اطوار که از المان های جدی طنز و طنزپردازی به دور است و در دراز مدت غیرماندگار و با انتقاد قشر جدی هنری مواجه می شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
0

باسلام... اصلا بعضی از هنرمندان شگردشون اینه که با این ادا و اصولها میخوان خودسون رو مطرح کنن، اون از سفر امریکا رفتنش ک از دیالوکهای فیلهایی ک بازی کرده بود استفاده میکرد تا مطرح بشه... حالا بعد از کلی سفر و اینور اونور رفتن برگشته ایران این رفتار رو از خودشون نشون میدن... فوق فوقش فوت کنه، هیچ اتفاقی نمیفته فقط ی گوشه از بهشت زهرا قطعه هنرمندان را اشغال مبکنه... الفاتحه


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید