صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۱
کد خبر: 10345
گزارشگر: 213
۲۰۴۲
۰
۰
۱۱
جدیدترین مقاله اختصاصی کوین ترودو برای آسیانیوز

راز فهرست کردن «۶ کار» مهم!

راز فهرست کردن «۶ کار» مهم!
«کویــن تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده به تهیه فهرستی از ۶ تا از مهم ترین کارها که در آنها رازهایی نهفته، تاکید کرده است.

به گزارش آسیانیوز، افراد موفق فعالیت را با موفقیت اشتباه نمی گیرند. در اینجا روشی است که برای بیش از 100 سال توسط برخی از موفق ترین افراد در جهان استفاده شده است.

--------------

بیشتر بخوانید:

مقاله اختصاصی کوین ترودو، میلیاردر مشهور، از حصر خانگی به آسیانیوز!

---------------------------------------------------------------

در شب، فهرستی از 6 تا از مهم ترین کارهایی که می خواهید روز بعد در رابطه با شغل یا تجارت خود انجام دهید، تهیه کنید. سپس آنها را به ترتیب اولویت قرار دهید.

 

لیست باید نوشته شود. روز بعد، با آیتمی که به عنوان شماره یکدارید شروع کنید و تا زمانی که آن کار را کامل نکنید، یا هیچ کار دیگری که در آن روز میتوانید در مورد آن موضوع انجام دهید وجود نداشته باشد، هیچ کار دیگری انجام ندهید. فقط پس از آن به کار بعدی بروید.

این «هنر انجام این کار است». هنگام تهیه «فهرست کارهایتان»، موارد را به صورت ایده‌آل در چرخه‌های کوتاهی قرار دهید که می‌توانند در عرض حدودا ساعت شروع و تکمیل شوند.

به عنوان مثال: اگر اولویت شماره یک شما "قرارداد نوشتن" است، از خود بپرسید که آیا می توانید این کار را در حدود یک ساعت انجام دهید. اگر نه، آن را به چند قدم تقسیم کنید. می‌توانید «طرح کلی قرارداد را بنویسید»، «یک صفحه از قرارداد را بنویسید»، «صفحه دوم قرارداد را بنویسید»، «قرارداد تصحیح شده»، «ارسال قرارداد برای وکیل برای بررسی»، «با وکیل تماس بگیرید تا در مورد قرارداد صحبت کنید»"، "ویرایش قرارداد"، "ارسال قرارداد برای بررسی نهایی"، "ارسال قرارداد به مشتری".

---------------

بیشتر بخوانید:

یک جمله قدرتمند چیه؟

----------------------------------------------

همانطور که می بینید، تقسیم یک "to do" به چاک های کوچک یک کلید است. این به شما امکان می دهد یک کار را شروع و تکمیل کنید. هنگامی که کاری را شروع می کنید و آن را کامل می کنید، احساس خوبی دارید.

راز فهرست کردن «۶ کار» مهم! asianews

این به شما عزم حرکت می دهد و شما را با انگیزه می‌کند. استرس یا غرق شدن نخواهید داشت. افراد موفق می توانند روی یک کار فوکوس و تمرکز کنند. محیط کار خود را طوری تنظیم کنید که حواس شما پرت نشود. شما در حال کار روی یک کار هستید. نباید اعلان‌ها روی تلفن یا رایانه‌تان روشن باشند. اینها حواس شما را پرت می‌کند.

من دارم این را تایپ می‌کنم. در "لیست کارهایی" که دیشب نوشتم، "نوشتن مقاله" را قرار دادم. می دانم که کمتر از یک ساعت طول می کشد، بنابراین مجبور نبودم آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کنم. زمانی که دارم این را تایپ می کنم، تلفنم در سکوت است هیچ اعلانی در رایانه من وجود ندارد که حواس من را پرت کند.

اگر یک پیامک یا ایمیل یا تماس تلفنی دریافت کنم، آن را نمی شناسم. من متمرکز هستم. من در دفترم با در بسته هستم و هیچکس نمی تواند مزاحم من شود. من باید تمرکز کنم و 100% تمرکز داشته باشم. اینگونه است که در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام می‌دهید، بدون اینکه استرس داشته باشید یا خسته شوید.

این کاری است که افراد موفق انجام می دهند. کار کردن با این روش ممکن است برای شما تغییری ایجاد کند. به یاد داشته باشید، اگر می خواهید چیزهایی در زندگی شما تغییر کند، باید چیزهایی را در زندگی خود تغییر دهید. برای موفقیت از یک الگوی اثبات شده پیروی کنید. شما می توانید آن را انجام دهید./

شما رو در اوج خواهم دید
دوست شما، کوین ترودو
 

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/71e
اخبار مرتبط
کوین ترودو، کارآفرین و تاجر، در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، بیشتر افراد موفق انرژی جسمی و روحی زیادی دارند و دارای استقامت روحی و بردباری هستند.
کوین ترودو در جدیدترین یادداشتش برای آسیانیوز نوشته است که موفقیت یک مسیر است؛ نه یک مقصد و تحقق تدریجی یک رویا است و در حال حاضر شاد بودن است؛ در این صورت آدم ها درگیر فرآیند آفرینش و تجلی خواسته خود هستند.
کوین ترودو در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، نوشته است، افراد موفق بیشتر از بقیه افراد شکست می خورن، اونا عقب نشینی های بیشتری دارن، با راه‌بندهای بیشتری روبرو میشن و با موانع بیشتری برخورد می کنن.
کوین ترودو در نامه جدیدش، برای تحریریه آسیانیوز نوشت: شما عملا برای به دست آوردن طراحی و برای موفقیت مهندسی شدید و بذرهای عظمت در وجود شما نهاده شده‌.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید