صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۹
کد خبر: 10346
گزارشگر: 213
۵۱۵۰
۰
۰
۳
خواننده رپ به مقابل سفارت ایران در ترکیه رفت

امیر تتلو پس از احضار به دادگاه: خودم را آتش می زنم!+ویدیوهای مقابل سفارت

امیر تتلو پس از احضار به دادگاه: خودم را آتش می زنم!+ویدیوهای مقابل سفارت
امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو)، خواننده رپ ساکن ترکیه شب گذشته به طرفدارانش اعلام کرده بود، به سفارت ایران در استانبول خواهد رفت که ادعای خود را عملی کرد.

به گزارش آسیانیوز، امیر تتلو روز گذشته اعلام کرد باید به او پاسپورت برگشت به ایران بدهند در غیر این صورت مقابل سفارت خودش آتش میزند.

مراجعه امیر تتلو به سفارت ایران در ترکیه در شرایطی است که روز گذشته محمد امین تقویان، بازپرس دادسرای جنایی تهران اعلام کرده بود، در پی شکایت از برخی سایت‌های شرط‌بندی امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی به دادگاه احضار شده اند.

 

 
امیر تتلو، خواننده زیر زمینی ساکن ترکیه که شب گذشته به طرفداران اش اعلام کرده بود، به سفارت ایران در استانبول خواهد رفت، ادعای خود را عملی کرد. او گفته بود که پاسپورت اش را احتیاج دارد و برای گرفتن مدارک هویتی خود به سفارت ایران در ترکیه خواهد رفت.

به گزارش فرارو، ویدیو‌های تازه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که امیر تتلو در میان جمعی از هوادران اش مقابل سفارت ایران در استانبول قرار دارند. چند نفر هم با لباس مشکی او را تا فضای داخلی ساختمان سفارت همراهی می‌کنند.

بررسی ویدیوی دوم نشان می‌دهد که این افراد، بادیگارد او هستند و پس از ورود امیر تتلو به سفارت، پشت در منتظر می‌مانند. همزمان نیز هواداران اسم تتلو را صدا می‌زنند و درخواست گفتگو و عکس گرفتن با او را دارند.

 

مراجعه امیر تتلو به سفارت ایران در ترکیه در شرایطی است که روز گذشته محمد امین تقویان، بازپرس دادسرای جنایی تهران اعلام کرده بود، در پی شکایت از برخی سایت‌های شرط‌بندی امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی به دادگاه احضار شده اند. اما بعید به نظر می‌رسد که سفارت تا پیش از صدور حکم قضایی برای امیر تتلو، اقدامی علیه او انجام دهد./

فرارو
https://www.asianews.ir/u/71f
اخبار مرتبط
ماموران پلیس فتا به این نتیجه رسیده‌اند که ساشا سبحانی، دنیا جهانبخت و امیر تتلو از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی‌اند.
برخی رسانه های عامه پسند خبری با تیتر "کتک کاری سحر قریشی و امیر تتلو" منتشر کردند.
در حالی که تتلو چند روز گذشته درباره بازگشتش به ایران سخنان تهدید آمیزی را بیان کرده، یک ورزشکار از امیرتتلو و سحر قریشی برای بازگشت به ایران حمایت کرده است.
امیرحسین مقصودلو (معروف به امیر تتلو)، خواننده پاپ ایرانی ساکن ترکیه از مسوولان کشور خواسته تا به ایران بازگردد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید