صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۱
کد خبر: 1036
گزارشگر: 2
۷۳۴
۰
۰
۰
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران:

وابستگان به جریان قدرت، املاک را پس نمی دهند!

وابستگان به جریان قدرت، املاک را پس نمی دهند!
حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از رویه نادرست بازپس گیری املاک شهرداری تهران گفت که متاسفانه برخی افراد قدرتمند یا وابسته به جریان‌های قدرت، هنوز املاک تحت اختیارشان را تحویل نداده اند.

وی در دیدار با معاونان امور اجتماعی و فرهنگی مناطق شهرداری تهران با اشاره به واگذاری و برون سپاری اماکن ورزشی اظهارکرد: بارها گفته ام که ما این آمادگی را داریم که بتوانیم مجموعه ها را در اختیار سازمان ورزش نگه داریم و از نگه داشت این مجموعه ها بخشی را در اختیار مناطق قرار دهیم، اما الان بزرگترین مشکل ما این است که مجموعه های یکی پس از دیگری برون سپاری می شود و این مساله در دوره آقای رباطی متاسفانه شتاب گرفته است. یه طوری که حتی مجموعه ای که ۱۰ سال برون سپاری نشده بود در این دوره هم در حال برون سپاری است.
نظری با بیان اینکه در شرایط فعلی مدیریت شهری تهران، برون سپاری کار عقلانی نیست، گفت: نه فقط در حوزه ورزش بلکه در سایر حوزه ها هم برون سپاری کار درستی نیست چرا که امروز شهرداری تهران بالغ ۶۵ هزار نیرو و ۱۱۰ هزار حقوق بگیر دارد و ما باید از ظرفیت این عزیزان استفاده کنیم. در همین سازمان ورزش به اذعان آقای رباطی بالای ۳۰۰۰ نیرو داریم که به راحتی می توان کارها را به این نیروها واگذار کرد و من اصلا دلیل برونسپاری را نمی دانم.
رییس کمیته مشارکت های شورای شهر تهران با اشاره به مراکز بهاران اظهارکرد: در مورد بهاران هم واگذاری به بهریستی درست نیست، خب اگر بناست بهزیستی برون سپاری کند، خودمان برون سپاری می کنیم و آن را در اختیار سازمان های مردم نهاد قرار خواهیم داد.
عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران به مساله بازپس گیری املاک شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: در مورد املاک ما یک چالش اساسی داریم و شورا هم برای بازگشتش این املاک مصوبه دارد، در مورد برخی از املاک مانند سرای محلات، مراکز بهاران و ... هم هیچ سیاست واحدی وجود ندارد و مکررا گزارش هایی دریافت می کنیم که معاونت پیگیر است این املاک را پس بگیرد تا احتمالا فروخته شوند و حقوق کارکنان را پرداخت کنند. در این حوزه باید کارگروهی داشته باشیم که به این موضع بپردازیم.

https://www.asianews.ir/u/1lQ
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید