صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۹
کد خبر: 10375
گزارشگر: 213
۶۱۰
۰
۰
۲
شرایط پرداخت دستمزد مستمری بگیران

جزییات واریز ما‌به‌التفاوت و افزایش حقوق بازنشستگان در خرداد

جزییات واریز ما‌به‌التفاوت و افزایش حقوق بازنشستگان در خرداد
پرداخت ما‌به‌التفاوت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از دیروز به صورت استانی آغاز شد.

به گزارش آسیانیوز، پرداخت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از دیروز به صورت استانی آغاز شد.

با توجه به ابلاغ مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حقوق سال 1401 بازنشستگان عزیز به سازمان تأمین‌اجتماعی و اعلام قبلی در خصوص زمان واریز ما‌به‌التفاوت حقوق خردادماه، پرداخت افزایش حقوق خرداد ازدیروز به صورت استانی آغاز شده و ظرف چند روز آتی در سراسر کشور تکمیل می‌شود.

با توجه به ابلاغ مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حقوق سال 1401 بازنشستگان عزیز به سازمان تأمین اجتماعی و اعلام قبلی در خصوص زمان واریز ما به التفاوت حقوق خردادماه، پرداخت افزایش حقوق خرداد از دیروز به صورت استانی آغاز شده و ظرف چند روز آتی در سراسر کشور تکمیل می شود

. همچنین مستمری بگیرانی که واریزی آن ها در حساب هایی به جز بانک رفاه انجام می شود، مجموع حقوق و مابه تفاوت خرداد را در تاریخ ۲۹ خرداد دریافت خواهند کرد.

 لازم به ذکر است فرایند پرداخت حقوق این ماه، مشابه روال معمول و فهرست الفبایی، از بیستم خرداد آغاز شده و تا پایان ماه ادامه دارد./

https://www.asianews.ir/u/728
اخبار مرتبط
بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: طرح جامعی برای ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی ارائه کرده‌ایم تا بار مالیشان از بودجه عمومی کشور برداشته شود؛ یکی از آنها مربوط به تغییر سن بازنشستگی است.
علاوه بر اعتراضات بازنشستگان، بازاریان در تهران، ایلام و فسا نیز در اعتراض به افزایش نرخ مالیات‌ بخش خصوصی، با بستن مغازه‌های خود و تجمع، دست به اعتراض زدند.
در روزهای گذشته موضوع افزایش حق مسکن کارگری سال ۱۴۰۱ به دلخواه هیات دولت و متفاوت با مصوبه شورای عالی کار ابلاغ شد؛ که به نظر می رسد این اقدام کارگران ناراضی را مقابل خود قرار بدهد.
گزارش‌های منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی نشان می‌دهد گروهی از بازاریان در کازرون در استان فارس با بستن مغازه‌های خود دست به اعتصاب زدند.
غیر از تجمع ادامه دار بازنشستگان در تهران و شهرستان ها، همزمان جمعی از کسبه منطقه سه‌راه امین حضور و چهارراه جمهوری در تهران و اراک در اعتراض به افزایش بی‌ضابطه مالیات بخش خصوصی، دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.
هم‌زمان با تجمع بازنشستگان در شهرهای ایران، جمعی از شهروندان تهرانی مقابل اداره برق تهرانپارس تجمع کرده و شعارهایی از جمله «آب، برق، زندگی، حق مسلم ماست» سر دادند.
سخنگوی دولت در یک توییت از دستور رئیس جمهوری به معاون اول برای بررسی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان در خصوص میزان دریافتی آنان خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید