صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۰
کد خبر: 10406
گزارشگر: 306
۳۰۲
۰
۰
۱

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد بر همکاری همه دستگاهها برای کاهش تهدیدات کیفی منابع آب تفت تاکید کرد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد بر همکاری همه دستگاهها برای کاهش تهدیدات کیفی منابع آب تفت تاکید کرد
یزد - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در اولین جلسه شورای حفاظت شهرستان تفت در سال جدید در راستای رویداد آبی بر همکاری و همراهی همه دستگاهای ذیربط برای کاهش تهدیدات کیفی منابع آب تفت تاکید کرد
آسیانیوز / یزد ؛ محمدمهدی جوادیان زاده با بیان اینکه شهرستان تفت با داشتن بیشترین روستاهای استان و پذیرایی از جمعیت سیار و زیاد درپایان هفته های تابستان در شرایط ویژه ای قرار گرفته است اظهار داشت: باید همه دستگاهها بویژه دهیاریها و بخشداری ها با هماهنگی و همراهی هم برای رفع مشکلات آبی شهرستان تلاش نماییم.
 
وی با اشاره به بحران آب در کشور و در استان یزد گفت:متاسفانه امسال نیز خشکسالی ادامه دارد و  افت آبخوان ها دردشتهای استان  بخصوص دشت دهشیر از شهرستان تفت بسیار نگران کننده بوده و چون برداشت از آبخوانها بدلیل مهاجرپذیر بودن استان و شهرستان تفت بیشتر شده است باید تمام تلاش خود را برای گذر از این بحران به کار برد.
 
وی با مهم شمردن جلوگیری از حفر چاههای غیر مجاز در شهرستان، گفت:علیرغم سخت بودن شناسایی چاههای غیرمجاز با تلاش نیروهای گشت و بازرسی از حفر این چاهها در بسیاری از اراضی جلوگیری شده است ولی برای جلوگیری برداشت بی رویه و بحرانی نشدن بیش از پیش سفره های زیرزمینی باید این بازرسی ها بیشتر شده و همراهی مردم نیز در این زمینه بسیار می تواند چاره ساز باشد.
 
این مقام مسئول به اجرای طرح آزادسازی رودخانه ها نیز اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح می تواند در بازبودن مسیر سیلاب و خسارت نزدن به اهالی روستا بسیار موثر باشد گفت:این مهم را باید دراذهان مردم پررنگ کرد که بدانند این آزادسازی ها به نفع خودشان در برابر وقوع حادثه سیلاب خواهد بود.
 
وی از دهیاریها و بخشداری های شهرستان خواست تا در زمینه آگاه سازی مردم و حفاظت از رودخانه هایی که پاک سازی و آزادسازی شده است تلاش نمایند.
 
فرماندار تفت نیز با بیان اینکه شهرستان تفت سرچشمه تامین آب استان می باشد ولی خودش از بی آبی رنج می برد گفت:این شهرستان بیشتر از شهرستان های دیگر استان نیازمند توجه برای رفع مشکلات آبی می باشد.
 
"محمد دهشیری" با اشاره به ضرورت احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی تفت 2 جهت 40 واحد صنعتی مستقر در این شهرک خواستار در اولویت قراردادن این درخواست شد.
 
رییس ادراه منابع اب شهرستان های تفت و مهریز نیز در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات حفاظتی و وضعیت منابع آبی شهرستان ارائه داد.

سید محمد جواد عرفانفر

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد بر همکاری همه دستگاهها برای کاهش تهدیدات کیفی منابع آب تفت تاکید کرد , محمدمهدی جوادیان زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد

 

https://www.asianews.ir/u/730
اخبار مرتبط
معاملات همیشه پر ریسک هستند و بر یک معامله‌گر لازم است تا همواره مدیریت ریسک در فارکس را در نظر داشته‌باشد. علاوه‌براین، به‌دلیل دیجیتالی شدن جهان و افزایش بسیار زیاد سرعت انجام معاملات، ریسک معاملات به بالاترین حد خود رسیده است.
یزد - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از خط لوله انتقال فاضلاب خیابان مطهری یزدبازدید کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید