صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۴
کد خبر: 10424
گزارشگر: 213
۱۱۱۳
۰
۰
۲
انتشار اطلاعیه معاونت سیما

برنامه ای در تلویزیون به دلیل نظر کارشناسی یک پزشک توقیف شد!+ویدئو

برنامه ای در تلویزیون به دلیل نظر کارشناسی یک پزشک توقیف شد!+ویدئو
در برنامه امروز «طبیب» شبکه سه که گفته شده به دستورالعمل هاى سیما بی توجهی شده یک پزشک و استاد دانشگاه اظهاراتی را درباره یکی از دلایل ارتروز بیان کرد که منجر به توقیف این برنامه شد.

به گزارش آسیانیوز، در برنامه امروز طبیب شبکه سه که گفته شده به دستورالعمل هاى سیما بی توجهی شده دکتر حسین براتی، استاد دانشگاه اظهاراتی را درباره یکی ازدلایل ارتروز بیان کرد که منجر به توقیف این برنامه شد.

معاونت سیما اعلام کرد در پى اتفاق در انتن زنده، ضمن عذرخواهى از عموم مخاطبان، پخش برنامه طبیب را به دلیل ضعف و قصور دست اندرکاران برنامه تا اطلاع ثانوى با هدف اصلاح رویه هاى خلاف ضوابط متوقف مى کند.

در برنامه امروز طبیب شبکه سه که گفته شده به دستورالعمل هاى سیما بی توجهی شده یک استاد دانشگاه اظهاراتی را درباره یکی ازدلایل ارتروز بیان کرد.

معاونت سیما اعلام کرد که این مساله سبب جریحه دار شدن احساسات برخی از مخاطبان پاک و مومن شده است.

و طبق اعلام معاونت سیما مجرى برنامه نیز على رغم داشتن تجربه کافى، نتوانست به موقع در واکنش به این ادعاى عجیب، از مهمان برنامه مستنداتى براى این اظهار نظر درخواست کند و با بهره گیرى از دانش و معلومات دینى خود اظهارات غیر مستند میهمان را تصحیح کند.

 


  براساس این اطلاعیه، معاونت سیما در پى این اتفاق غیر قابل توجیه در انتن زنده، ضمن عذرخواهى از عموم مخاطبان، پخش برنامه طبیب را به دلیل ضعف و قصور دست اندرکاران برنامه تا اطلاع ثانوى با هدف اصلاح رویه هاى خلاف ضوابط متوقف مى کند./

چند ثانیه
https://www.asianews.ir/u/73j
اخبار مرتبط
یک مجری تلویزیون در یک مصاحبه گفت چرا کتایون ریاحی چند سال پیش تجاوز جنسی را افشا نکرد؟
بهنوش بختیاری در پاسخ به این سوال که «ویدئوی‌تان در مورد گوشت نخوردن باعث شد خیلی‌ها این‌طور برداشت کنند که پول گرفته‌اید تا بگویید مردم! حالا که گوشت گران است، گوشت نخورید.» چنین گفت: «مگر من دیوانه‌ام، مگر من بدجنسم، چرا من باید از گوشت خوردنِ مردم ناراحت شوم؟
ماشین تبلیغات تلویزیونی با بازی بازیگرنماها در درجه اول به پول سازی هزاران میلیاردی می اندیشد و در نهایت منجر به خیانت بازیگرنماها به تولید ایرانی خواهد شد.
گروه سایبری «عدالت علی» به برخی رسانه ها گفته است که بخشی از سامانه‌های زندان قزل‌حصار کرج را هک کرده و مدعی شده که مدارکی را نیز ارائه کرده است.
صدا و سیما بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفت و امروز، سه شنبه در حالی که برنامه‌های عادی شبکه‌های رادیو و تلویزیون در حال پخش بود، برنامه‌ شبکه یک سیما قطع و سپس صحنه‌هایی از برخی تجمع ها همراه با شعار پخش شد.
جمعی از هنرمندان کشورمان در نامه ای به رییس صداوسیما خواستار دعوت از صاحب‌نظران معتبر و متخصص در مباحث هنر و اقتصاد هنر شدند تا در برخی برنامه ها از تهمت‌پراکنی و اشاعه سخنان بی‌اساس به هنرمندان زحمتکش کشور جلوگیری شود.
عصر امروز پنجشنبه چند شبکه رادیویی و تلویزیونی، از جمله شبکه اول تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، رادیو پیام، رادیو جوان و رادیو قرآن، هک و تصاویری از رهبران سازمان مجاهدین خلق و چند شعار پخش شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید