صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۵
کد خبر: 10437
گزارشگر: 213
۹۵۳
۰
۰
۲
وضعیت بیماری حمید هیراد

حرف های تازه خواننده معروف درباره ابتلایش به سرطان+ویدیو

حرف های تازه خواننده معروف درباره ابتلایش به سرطان+ویدیو
حمید هیراد در یک مصاحبه درباره ابتلایش به سرطان توضیحاتی تازه بیان کرده است.

به گزارش آسیانیوز، حمید هیراد خواننده پاپ، شب گذشته در برنامه خندوانه توضیحاتی راجع به بیماری‌ و ابتلایش به سرطان توضیحاتی داد که بخشی از آن در ویدیوی زیر آمده است:

 

 

 

https://www.asianews.ir/u/73w
اخبار مرتبط
امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو)، خواننده رپ ساکن ترکیه شب گذشته به طرفدارانش اعلام کرده بود، به سفارت ایران در استانبول خواهد رفت که ادعای خود را عملی کرد.
مراسم جشن عروسی ساسی مانکن(ساسان یافته) خواننده سبک پاپ و رپ؛ شب گذشته در آمریکا برگزار شد.
در حالی که تتلو چند روز گذشته درباره بازگشتش به ایران سخنان تهدید آمیزی را بیان کرده، یک ورزشکار از امیرتتلو و سحر قریشی برای بازگشت به ایران حمایت کرده است.
مراسم جوایز گرمی یکی از بزرگ‌ترین مراسم اهدای جوایز موسیقی در جهان است و از سال ۱۹۵۹ تاکنون هرساله با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود و معمولا جایی نیست که ستاره‌ها با لباس‌های متعارف ظاهر شوند.
بریتنی اسپیرز، خواننده ۴۱ ساله آمریکایی که به همراه نامزدش سام اصغری ۲۶ ساله در تعطیلات به سر می‎‌برند، می‌گوید قصد دارد مادر شود؛ این زوج که ۱۴ سال تفاوت سن دارند، به نظر می رسد روابط عاشقانه ای را به رخ می کشند.
آرش فرزین، فرزند زنده یاد فرزین، خواننده پرسپولیسی، سخنانی جنجالی درباره علی پروین و ماجرای ازدواجش با دختر علی پروین را در یک مصاحبه بیان کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید