صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۵
کد خبر: 10454
گزارشگر: 213
۴۹۴
۰
۰
۴
تخلیه پاساژ لیدوما

جزییات آتش‌سوزی شدید در ساختمان تجاری شهرک غرب

جزییات آتش‌سوزی شدید در ساختمان تجاری شهرک غرب
یک ساختمان تجاری(پاساژ لیدوما)صبح امروز در تهران دچار آتش سوزی شدید و آسیب دیدن چندین شهروند شد و با تخلیه محل همراه بود.

به گزارش آسیانیوز، آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری در تهران دست‌کم ۹ مصدوم بر جای گذاشت. آتش‌سوزی گسترده در ساختمان تجاری لیدوما در غرب تهران دست‌کم ۹ مصدوم بر جای گذاشته است.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس روز دوشنبه ۳۰ خرداد اعلام کرد تاکنون دو زن و هفت مرد در این حادثه مصدوم شده‌اند.

تصاویر منتشر شده از پاساژ لیدوما دود غلیظی را نشان می‌دهد که از طبقات فوقانی این ساختمان به آسمان می‌رود.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نیز گفته است این حریق گسترده بوده، اما هنوز علت حادثه مشخص نشده و نیروهای آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند.

وی گفت ۳۰ نفر از این حادثه نجات یافتند و ساختمان در حال تخلیه است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشان همچنین با بیان اینکه علت این حادثه هنوز مشخص نشده است، درباره مصدومان و حادثه‌دیدگان این آتش‌سوزی نیز به ایسنا گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت و شش نفر دچار دود گرفتگی سطحی شدند. همچنین عوامل آتش‌نشانی ۳۰ نفر را نیز از داخل این ساختمان نجات داده و به سلامت به بیرون منتقل کردند.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز درباره مراجعه‌کنندگان به اورژانس گفت: در زمان استقرار عوامل اورژانس در محل این حادثه دو زن و هفت مرد به عوامل اورژانس مراجعه کردند که خوشبختانه نیازی به اعزام هیچ یک از آنان به بیمارستان نبود و تنها اکسیژن دریافت کردند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا، دود برخاسته از این حریق تا شعاع چند کیلومتری در محدوده غرب تهران قابل مشاهده بوده است./

الهام رضاخانی
https://www.asianews.ir/u/749
اخبار مرتبط
در حالی که سازمان اورژانس ایران از ریزش ساختمانی چهارطبقه در نوسود کرمانشاه در صبح روز پنج‌شنبه، ۱۹ خرداد، بر اثر نشت گار و کشته شدن دست‌کم دو نفر در این حادثه خبر داد، هنوز علت دقیق این حادثه مرگبار مشخص نیست!
غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان که از حامیان عبدالباقی مالک برج فروریخته متروپل بوده روز گذشته از کشور خارج شده است.
پس از دو هفته پس از فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، انتشار خبر پیدا شدن جسدهای دیگر زیر آوار با استعفای رسمی شهردار این شهر در روز شنبه، ۱۴ خرداد، همزمان شد.
یزد - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: آمادگی کامل برای اعزام نیرو در روند آوار برداری متروپل را داریم
دقایقی پیش آتشنشانان جسد یک زن را از زیر آوار متروپل آبادان خارج کردند و احتمال دارد این جسد، پیکر مریم همسر رامین مالک کافه مری است.
یزد - عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر گفت؛ این حادثه زنگ خطری است برای همه مهندسان و برج سازان و مدیران شهری تا در بحث مقررات ملی ساختمان ، قانون و ضابطه را مبنای کار و محاسبات و عملیات ساخت و ساز خود قرار دهند
استان خوزستان که به مدت یک قرن بر روی طلای سیاه نشسته است، حال و روزش نباید این چنین باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید