صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۱
کد خبر: 10482
گزارشگر: 213
۵۰۸
۰
۰
۲
به دلیل دارا بودن ساختمانی ناایمن

دلیل تخلیه بزرگترین بیمارستان‌ تهران

دلیل تخلیه بزرگترین بیمارستان‌ تهران
یکی از بزرگترین بیمارستان‌های تهران در حالی تخلیه می شود که تعطیلی آن بسیاری از بیماران را سرگردان و بخشی از خدمات درمانی را دچار اختلال خواهد کرد.

به گزارش آسیانیوز، نادر توکلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از تخلیه بخش درمانی بیمارستان رسول اکرم تهران به دلیل نداشتن ایمنی لازم ساختمانی خبر داد.

توکلی به خبرگزاری ایلنا گفته است بخش‌های ساختمانی که دستور تخلیه آن صادر شده درمانی بوده و شامل اتاق عمل‌های فوق تخصصی است و بخش‌های جراحی در آن مستقر است. هنوز زمان تخلیه کامل این ساختمان اعلام نشده است.

بیمارستان رسول اکرم یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌های تهران است و این بیمارستان با توجه به امکانات و تمرکز متخصص یکی از بیمارستان‌هایی است که علاوه بر بیماران تهرانی، پذیرای بسیاری از بیماران شهرها و مناطق دیگر کشور است. به همین دلیل، تعطیلی این بیمارستان می‌تواند بسیاری از بیماران را سرگردان و بخشی از خدمات درمانی را دچار اختلال کند.

به‌دنبال فروریختن ساختمان متروپل در آبادان و جان باختن ده‌ها نفر در زیر آوار، بررسی شماری از ساختمان‌های دولتی و خصوصی در دستور کار قرار گرفت./

https://www.asianews.ir/u/74w
اخبار مرتبط
در حالی که سازمان اورژانس ایران از ریزش ساختمانی چهارطبقه در نوسود کرمانشاه در صبح روز پنج‌شنبه، ۱۹ خرداد، بر اثر نشت گار و کشته شدن دست‌کم دو نفر در این حادثه خبر داد، هنوز علت دقیق این حادثه مرگبار مشخص نیست!
غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان که از حامیان عبدالباقی مالک برج فروریخته متروپل بوده روز گذشته از کشور خارج شده است.
پس از دو هفته پس از فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، انتشار خبر پیدا شدن جسدهای دیگر زیر آوار با استعفای رسمی شهردار این شهر در روز شنبه، ۱۴ خرداد، همزمان شد.
دقایقی پیش آتشنشانان جسد یک زن را از زیر آوار متروپل آبادان خارج کردند و احتمال دارد این جسد، پیکر مریم همسر رامین مالک کافه مری است.
استان خوزستان که به مدت یک قرن بر روی طلای سیاه نشسته است، حال و روزش نباید این چنین باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید