صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۳ تیر ۱۴۰۱ / ۰۱:۰۴
کد خبر: 10485
گزارشگر: 213
۴۵۴
۰
۰
۱
همزمان با سقوط تکان دهنده مهم ترین ارز دیجیتال

بزرگترین «ضرر دلاری» تحقق‌یافته در تاریخ بیت ‌کوین

بزرگترین «ضرر دلاری» تحقق‌یافته در تاریخ بیت ‌کوین
هولدرهای بیت ‌کوین همزمان با سقوط قیمت این ارز دیجیتال به ۱۷،۵۰۰ دلار، بیش از ۷٫۳ میلیارد دلار ضرر کردند که «بزرگترین ضرر دلاری تحقق‌یافته در تاریخ بیت ‌کوین» است.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از سایت کریپتوپوتیتو و شرکت تحلیلی گلس‌نود (Glassnode)، هولدرهای بیت ‌کوین از روز جمعه تا یک‌شنبه هفته گذشته و همزمان با سقوط قیمت این ارز دیجیتال به ۱۷،۵۰۰ دلار، بیش از ۷٫۳ میلیارد دلار ضرر کردند که «بزرگترین ضرر دلاری تحقق‌یافته در تاریخ بیت ‌کوین» است.

-------------

بیشتر بخوانید

کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت خوب است؟

--------------------------------

بزرگترین «ضرر دلاری» تحقق‌یافته در تاریخ بیت ‌کوین

بر اساس گزارش جدید این شرکت، در محدوده قیمتی ۱۸ هزار دلار تا ۲۳ هزار دلار، حدود ۵۵۵ هزار بیت کوین دست به دست شده‌ است. طبق گزارش‌ها، هولدرهای کوتاه‌مدت مقادیر قابل‌توجهی را فروختند که مشابه بازار نزولی در نوامبر سال ۲۰۱۸ بوده است.

اما چیزی که تعجب‌آورتر است، رفتار هولدرهای بلندمدت در فروش آخر هفته بود. به گزارش گلس‌نود، این گروه از سرمایه‌گذاران حدود ۱۷۸ هزار بیت کوین را با قیمت‌ کمتر از ۲۳ هزار دلار فروختند که این موضوع، بیش از ۷۰ درصد ضرر را برای برخی از آنها به همراه داشته است. به این ترتیب، اکنون که هولدرهای بلندمدت حدود ۱٫۳۱ درصد از ذخایر خود را فروخته‌اند، کل موجودی آنها به سطوح سپتامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

بزرگترین «ضرر دلاری» تحقق‌یافته در تاریخ بیت ‌کوین

کاهش ذخایر هولدرهای بلندمدت بیت کوین به سطوح سپتامبر ۲۰۲۱.منبع :گلسنود

واما آیا این خبر برای ادامه روند بازار خوب است یا بد ؟

گلس‌نود در ادامه گزارش خود اعلام کرد که با کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۱۸ هزار دلار، عرضه در سود این دارایی به ۴۹ درصد کاهش یافته است. از نظر تاریخی، بازارهای نزولی پیشین با کاهش این رقم به حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد، به کف رسیده بودند. بنابراین، در بازار نزولی فعلی هم این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که پایین‌ترین سطح ممکن، ثبت شده است.

------------------------------------

بیشتر بخوانید

ریزش تکان دهنده بیت کوین با «درآمدهای ایران» چه خواهد کرد؟

---------------------------------------------------------------

شایان ذکر است که بیت کوین در حال حاضر هم نشانه‌های مثبتی را از خود نشان داده و قیمت آن با یک رشد ۳ هزار تا ۴ هزار دلاری، به بالای ۲۱ هزار دلار رسیده است./

https://www.asianews.ir/u/74z
اخبار مرتبط
از زمان ظهور بیت‌کوین تاکنون 452 بار مرگش را اعلام کرده اند.
امروز بیت کوین مقاومتی ۱۹ هزار دلاری را هم از دست داد و با ۱۱ درصد افت، به قیمت ۱۸ هزار و ۸۹۱ دلار رسید.
قتل‌عام بازار رمزارزها بی‌وقفه ادامه دارد؛ این در حالی است برخی کارشناسان به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کنند در دوران نزولی بودن بازار خرید کنند تا میانگین هزینه‌هایشان را به دست آورند و در بلندمدت سود ببرند.
تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند بهای بیت‌کوین ممکن است به زیر ۲۰ هزار دلار هم برسد؛ کاهش شدید بهای بیت‌‌کوین در کنار افزایش قیمت برق و خاموشی‌ها در ایران به کاهش درآمد‌های دولت منجر خواهد شد.
اگر آماری از میزان محبوبیت ارزهای دیجیتال تهیه کنیم، دو اسم در صدر لیست و به عنوان محبوب‌‌ترین‌ها هستند: «بیت کوین» و «اتریوم». حال اگر بخواهیم دست به انتخاب بزنیم، باید کدام یک از این دو را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که این مقاله سعی در پاسخ آن دارد.
سرمایه‌گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال، به‌نوعی سرمایه‌گذاری گفته می‌شود که در آن فرد برای مدت حداقل 6 ماه بیت کوین یا سایر دارایی‌های دیجیتالی خود را نگه می‌دارد. اگرچه بسیاری از سرمایه‌گذاران فضای کریپتوکارنسی، به دنبال سود بردن از نوسانات قیمت از طریق یک استراتژی کوتاه‌مدت هستند، اما بهترین راه برای سودآوری در بازار، سرمایه‌گذاری بلندمدت است. در واقع سرمایه‌گذاری بلندمدت، سرمایه‌گذاران را از نوسانات بازار نجات داده و ریسک سرمایه‌گذاری را به‌شدت پایین می‌آورد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید