صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۰
کد خبر: 10490
گزارشگر: 213
۱۴۶۷
۰
۰
۲
فردوسی پور به بوشهر رفت

چرا مهدی طارمی تحت تعقیب است؟

چرا مهدی طارمی تحت تعقیب است؟
عادل فردوسی پور به دنبال مهدی طارمی در بندر بوشهر دیده شده است.

به گزارش آسیانیوز، عادل فردوسی پور که این روزها با شعار فوتبال برای همه اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ را راه انداخته و با مصاحبه های علی دایی و دراگان اسکوچیچ خبرساز شده است، این بار برای پروژه یک روز با مهدی طارمی در بندر زیبای بوشهر دیده شده است.

به گزارش دنیای ورزش کانادا او به بوشهر رفته تا با مهدی از زمین خاکی های پشت اسکله تا حاشیه های معروف زندگی اش چون «حتما خیریتی داشته»تا آن توپ لعنتی جلوی پرتغال و قیچی برگردان تماشایی به چلسی و دعوا با اسکوچیچ بر سر تاکتیک پذیری حرف بزند. از حاشیه های زندگی شخصی تا اوج گیری یکباره در فوتبال اروپا.

یک مصاحبه جذاب که بی شک به دلیل لوکیشن ضبطش هیجان انگیز می شود. از کوچه های منتهی به کافه رئیس و خیام خوانی تا کشتی سواری در خلیج فارس و قلیه ماهی!

البته فردوسی پور قبل از مصاحبه با طارمی، مصاحبه های ضبط شده با میرشاد ماجدی و سعید معروف را هم در نوبت پخش دارد.(منبع: چند ثانیه)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


https://www.asianews.ir/u/754
اخبار مرتبط
علی دایی در خصوص زندگی شخصی و همسرانش در برنامه "فوتبال 360" توضیحاتی داد.
حرف های اخیر علی دایی، ستاره فوتبال، در خصوص جامعه امروز ایران، آن‌ قدر ضرب داشت که نمی توان به‌سادگی از کنارش عبور کرد؛ در حالی که گفت و گوی عادل فردوسی پور نیز با وی نکات قابل تاملی در دل خود دارد.
عادل فردوسی پور در حاشیه مراسم فارغ التحصیلی در دانشگاه صنعتی شریف گفت: هیچ فرش قرمزی برای ما پهن نیست؛ با استعدادی که دارید می توانید راه خود را بروید.
عادل فردوسی پور در مصاحبه ای درباره شرایط بازگشتش به تلویزیون با فوتبال 360 سخن گفته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید