صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۱
کد خبر: 10514
گزارشگر: 2
۴۷۹
۰
۰
۲
خرید غیر حضوری گوسفند

گوسفند زنده و تامین سلامت آن

گوسفند زنده و تامین سلامت آن
مرکز دامکالا با عرضه گوسفند زنده تحت نظارت وزارت بهداشت و واکسیناسیون کامل؛ اطمینان شما را جلب خواهد کرد. بهترین خرید را با این مرکز می توانید تجربه کنید.

واکسیناسیون و بیماری در گوسفندان :

 

انجام واکسیناسیون برای گوسفند زنده مانند انسان ها؛ منجر به افزایش سیستم ایمنی بدن می شود. دامپروران باید اطلاع کافی از برنامه واکسیناسیون دام داشته باشند تا با توجه به سن دام و فصل ؛ واکسیناسیون آنها را انجام دهند. واکسیناسیون حتما باید توسط دامپزشک انجام شود و واکسن از مراکز معتبر تهیه شود . اگر واکسیناسیون به موقع انجام شود از هرگونه بیماری جلوگیری می گردد. چون بدن دام را در برابر هرگونه بیماری مقاوم می کند. بیماری های شایع زیادی در بین گوسفندان وجود دارند اما مهم ترین آن ها طاعون و تب برفکی هستند.

 

بیماری طاعون :

 

این بیماری در گوسفند زنده خیلی واگیردار و آسیب پذیر است. ترشحات ناشی از علائم این بیماری در آخورها باعث می شود تا گوسفندان دیگر هم این ویروس را بگیرند و کل گله در زمان کوتاهی به این بیماری مبتلا شود . از مهم ترین علائمی که باعث تلف شدن گوسفندان می شود کم شدن آب بدن آن ها به واسطه اسهال شدید است . واکسیناسیون این بیماری باید حتما توسط سازمان دامپزشکی انجام شود . این بیماری علائمی مثل:

۱- تب بالا و اسهال شدید
۲- ترشحات روی چشم
۳- ضایعاتی مثل پنیر بر روی زبان گوسفند
۴- تنفس نامنظم
۵- بوی بد دهان گوسفندان
۶- سرفه

 

بیماری تب برفکی :

 

بیماری تب برفکی در گوسفندان بسیار واگیر دار است و از عفونی ترین بیماری ها در دام محسوب می شود. اگر واکسن آن به موقع انجام نشود باعث از بین رفتن کل دام می شود و آسیب های جبران ناپذیری را وارد میکند. واکسن این بیماری نباید با واکسن های دیگر تداخل داشته باشد . از ۴ ماهگی به بعد باید دام واکسینه شود و مجددا یک ماه بعد باید تزریق انجام شود و بعد از آن هر ۴ تا ۶ ماه یکبار باید به دام تزریق شود. تاریخ انقضای این واکسن ۱۲ ماه است.

 

خرید واکسن برای گوسفند زنده نیاز به دقت در یکسری نکات دارد :

 

۱- اسم دارو
۲- دستور مصرف دارو
۳- خطرات و عوارض دارو
۴- تاریخ انقضای دارو
۵- موارد عدم مصرف دارو
۶- نحوه تجویز دارو
۷- زمان عدم مصرف شیر گوسفند

اگر واکسیناسیون گوسفندان به موقع و با رعایت نکات بهداشتی در مراکز معتبر انجام شود از هرگونه ضرر مالی جلوگیری می شود . مرکز ما یکی از مراکزی است که تمامی این نکات را رعایت میکند .

 

معرفی مرکز دامکالا :

 

مرکز ما در پرورش گوسفند زنده حرف اول را میزند . دامکالا محیطی کاملا بهداشتی و مکانیزه با رطوبتی مشخص طبق دستور دامپزشک و محیطی بدون استرس برای گوسفندان است . ما در مرکز خود به گوسفندان بهترین خوراک و کنسانتره را که سبب تولید گوشت با کیفیت و چربی کم می شود؛ میدهیم. همچنین استفاده از مواد پروبیوتیک دار در خوراک دام که هضم و جذب غذا را برای آن راحت می کند مورد توجه قرار میگیرد. به دستور و تشخیص دامپزشکان در مرکز ما واکسیناسیون و چکاپ هفتگی گوسفندان انجام می شود . محیط پرورش گوسفندان کاملا ضدعفونی شده است و خود افراد در مرکز نیز رعایت موارد بهداشتی را در اولویت کار قرار داده اند . همین عوامل باعث شده اند تا ما بتوانیم اعتماد مشتریان خود را بدست آوریم .

قیمت گوسفند

قیمت گوسفند زنده تهران :

 

قیمت گوسفند زنده مثل کالاهای دیگر در ایران در حال نوسان است . برای اینکه خرید مناسب و بصرفه ای داشته باشید باید اطلاعات زیادی کسب کنید . پیشنهاد ما به شما این است که گوسفند را از مرکزی خریداری کنید که خود آن مرکز پرورش دهنده باشد . در این صورت نوسان قیمت کمتر خواهد بود. چون مرکز ما به پرورش گوسفندان و توزیع آن ها می پردازد؛ قیمت گوسفند مناسب تری نسبت به بقیه ارائه میدهد .

 

خرید غیر حضوری گوسفند :

 

سایت های بسیاری برای خرید غیر حضوری گوسفند زنده وجود دارند . امروزه به دلیل مشغله زیاد و عدم اتلاف وقت خرید آنلاین بین مردم پرطرفدار شده است. خرید دام هم از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید در ثبت سفارش در وبسایت مرکز ما که دام کالا نام دارد از انواع گوسفند با وزن و رنگ متفاوت و ارائه مطالب مفید در رابطه با دام خرید قابل قبولی داشته باشید . سایت ما قابلیت هایی نظیر: ارسال رایگان سفارشات به تهران ، کرج و موسسات خیریه را دارد . اگر قصد خرید گوسفند برای قربانی را دارید می توانید با همکاران ما هماهنگ کنید تا قصاب ماهر این کار را کاملا بدون هزینه و انعامی برای شما ارسال کنند، مگر اینکه خود شما بخواهید انعام دهید .

برای خرید گوسفند به منظور قربانی باید از سالم بودن آن مطمئن شوید . روش هایی برای انجام این کار وجود دارد که شامل :

۱- از طریق دامپزشک : که با اندازه گیری ضربان قلب و دمای بدن و وزن گوسفند سالم یا ناسالم بودن آن را تشخیص می دهد .
۲- از روی ظاهر گوسفند زنده : پشم های محکم و غیر قابل ریزش داشته باشد _ چشمان براق و تیز داشته باشد _ وزن ایده آل _ همیشه در حال نشخوار کردن باشد _ هیچ گونه ترشحی از گوش و بینی نداشته باشد.

 

ثبت سفارش در سایت :

 

برای ثبت سفارش گوسفند زنده تهران در سایت دام کالا با وارد شدن در سایت و جست و جو در رابطه با گوسفند های موجود؛ محصول خود را انتخاب کرده و با ثبت آدرس محل و واریز مبلغ ، سفارش خود را نهایی نمایید.

https://www.asianews.ir/u/75r
اخبار مرتبط
این اولین باری نیست که کالایی مستقیم و بی دردسر از سفره تا سیاست طی مسیر کرده است. به گزارش خبرآنلاین، همواره در دوره های تورمی، اقلامی از سفره خانوار وارد وادی سیاست می‌شوند و چنان بحث بر سر بود نبودشان بالا می گیرد که کمتر کسی کارکرد اصلی‌شان را مدنظر قرار می‌دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید