صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۹
کد خبر: 10522
گزارشگر: 2
۵۹۶
۰
۰
۶
تیم تحقیقاتی سایت ماهان تیموری:

۵ ایده راه اندازی کسب و کارهای جدید و پر درامد

۵ ایده راه اندازی کسب و کارهای جدید و پر درامد
تیم تحقیقاتی سایت ماهان تیموری: شاید این موضوع را شنیده اید که می گویند صنعت چرخ اقتصاد را می چرخاند، این در حالی است که راه اندازی کسب و کار جدید تولیدی بیش از پیش در ایران رونق گرفته است. درست است که ما در ایران دچار مشکلات اقتصادی شدیدی هستیم، اما این موضوع باعث نشده است تا مانعی برای کارآفرینی افراد شود و شاید با این شرایط سخت ، افرادی هستند که تلاش خود را دو چندان کرده اند تا بتوانند در این مسیر پر پیچ و خم موفق شوند.

یک ضرب المثل جالب در این میان وجود دارد که می گوید: (( عزای دسته جمعی ، عروسیه )) !

این ضرب المثل به این موضوع اشاره دارد که وقتی شرایط برای همه یکسان است، به عنوان مثال وقتی شرایط اقتصادی برای همه سخت است ، افرادی که بتوانند متفاوت تر از دیگران عمل کنند و جور دیگر فکر کنند، قطعاً نتیجه متفاوت خواهند گرفت . بنابراین ما باید جور دیگری به ماجرا نگاه کنیم تا در نهایت نتیجه متفاوت تری از دیگران بگیریم.

به قول یکی از شاعران بزرگ (( دیدن دگر آموز ، شنیدن دگر آموز ))

 

اما آیا در این شرایط ، راه اندازی کسب و کار جدید در ایران به صرفه است؟

 

حال با یک مثال به شما نشان می دهیم اصلاً ایجاد کسب و کار جدید در این شرایط به صرفه است یا خیر؟ اگر در اینستاگرام کمی بچرخید و یا حتی در اینترنت جست و جو کنید ،مشاغلی را خواهید دید که با اینکه نو ظهور هستند ، توانسته اند در مدت بسیار کوتاهی رشد و پیشرفت و درآمدهای شگفت انگیزی را ایجاد کنند. به عنوان مثال تولیدی اکسسوری های تزئینی موبایل ، صابون های گیاهی تزئینی ، پخت و فروش غذاهای فست فودی خارجی و... از جمله مواردی هستند که با بررسی آن ها می توانید کسب و کارهایی را راه اندازی کنید که بازدهی بالایی دارند.

 

انواع کسب و کار جدید و پردرآمد

 

ما می توانیم کسب و کارها را در چند حوزه تقسیم بندی می کنیم به عنوان مثال کسب و کار جدید خانگی، کسب و کارهای خدماتی، کسب و کار تولیدی، کسب و کارهای اینترنتی ، کسب و کارهای صنعتی و... که هر کدام پتانسیل درآمدی بالایی دارند.

راه اندازی کسب و کار

کسب و کار جدید خانگی

 

با رونق گرفتن استفاده از شبکه های اجتماعی ، شاهد این موضوع هستیم که خیلی از افراد در خانه کسب و کاری را راه اندازی کرده اند و از این طریق کسب درآمد می کنند. به عنوان مثال ، در اینستاگرام فردی را می بینیم که در حال ساخت وسایل تزئینی و بدلیجات است و کارهای خود را در شبکه های اجتماعی به فروش می رساند. برخی دیگر را می بینیم که با فروش شال و روسری، لوازم آرایشی و... بسیار موفق عمل می کنند.

 

کسب و کارهای خدماتی

 

کسب و کارهای خدماتی یکی دیگر از مشاغل پرسودی است که می توان برای راه اندازی آن اقدام کرد. مشاغلی که در حوزه آموزش هستند در این دسته بندی قرار می گیرند.

 

کسب و کارهای اینترنتی

 

یکی دیگر از حوزه های مشاغل جدید و پردرآمد مربوط به حوزه دیجیتال و اینترنت است که این روز ها رونق خوبی دارد که ممکن است حتی کالا و یا خدماتی را به ما ارائه دهند . تاکسی های اینترنتی ، فروش محصولات مختلف، پیج های آموزشی، پیج های تبلیغ محصولات و... در این دسته بندی قرار دارند. اما این سؤال پیش می آید که چرا آن ها موفق هستند؟
کار اینترنتی

آموزش راه اندازی کسب و کار جدید

 

جواب سؤال بالا در آموزش نهفته است . هر کاری نیاز به آموزش، مهارت و استراتژی دارد که بنابراین شما برای اینکه بتوانید کسب و کار جدید تولیدی خود را راه اندازی کنید ، باید موارد یاد شده را مد نظر داشته باشید تا در نهایت به موفقیت برسید. آقای وین دایر در مورد آموزش می گوی: راه سعادت و خوشبختی و هرآنچه به دنبال آن هستید از آموزش می گذرد.

 

معرفی کسب و کار جدید تولیدی

 

. تهیه غذا
خدمات بسته‌بندی و تولید جعبه‌های کادوئی
پرورش گل و گیاه زینتی
پرورش و فروش ماهی‌های زینتی آکواریومی
شمع‌های تزئینی معطر
تولید کالاهای چرمی
تولید عرقیات گیاهی
ساخت انواع عروسک‌های پولیشی و پارچه‌ای
تولید انواع روغن از دانه های گیاهی
تولید اسباب بازی
تولید لوازم التحریر
مجسمه سازی کنید
تولید انواع کیف از محصولات گیاهی
بسته بندی مواد غذایی
تولید انواع نان و شیرینی
تولید انواع اکسسوری
تولید میوه خشک

 

کلام آخر

 

راه اندازی کسب و کار جدید تولیدی یک هنر محسوب می شود، زیرا شرایط عمومی کشور بسیار متفاوت تر از قبل است، اما با این حال که مشکلات زیادی وجود دارد و اکثر افراد از آینده نا امید شده اند، این شما هستید که می توانید با تلاش ، انگیزه؛ آموزش و پشتکار ، استراتژی و با استفاده از امکانات موجود مانند شبکه های اجتماعی و یا حتی استفاده و بومی سازی ایده های خارجی می توانید با ایجاد کسب و کار جدید ، درآمدهای بسیار خوبی را به دست آورید.

https://www.asianews.ir/u/760
اخبار مرتبط
کسب و کار خانگی برای فردی که ماه ها یا سالها بیرون از منزل و با مشارکت دیگران یا زیر نظر مدیر ارشد فعالیت نموده، چالش بزرگی است که از یک‌سو می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت در زندگی فردی و شغلی را فراهم کند و از سوی دیگر باعث شکست و ناامیدی بشود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید