صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۳
کد خبر: 10586
گزارشگر: 213
۸۳۵
۰
۰
۳
براساس اظهارات مقام مسئول در استان سیستان و بلوچستان

علت تصادف مرگبار در ایرانشهر/۱۴ شهروند در آتش جان باختند

علت تصادف مرگبار در ایرانشهر/۱۴ شهروند در آتش جان باختند
مقام مسئول در امور حوادث استان سیستان و بلوچستان از مرگ دلخراش ۱۴ نفر در پی برخورد دو خودروی پژو با یکدیگر خبر داد.
به گزارش آسیانیوز، تصادف «شاخ به شاخ» دو پژو در ایرانشهر جان ۱۴ نفر را گرفت. یک مقام مسئول در امور حوادث استان سیستان و بلوچستان از مرگ دلخراش ۱۴ نفر در پی برخورد دو خودروی پژو با یکدیگر خبر داد.

در حادثه برخورد به اصطلاح «شاخ به شاخ» این دو خودرو، ۱۴ نفر در آتش سوختند.

بر اساس این گزارش، ۱۱ تن از قربانیان در دم جان باختند و سه تن دیگر پس از انتقال به مراکز درمانی، به دلیل سوختگی و جراحات شدید جان خود را از دست دادند.

به گفته معاون اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، برخورد شدید و مرگبار دو خودروی سواری پژو در محور کنارک به نیکشهر رخ داد.

اربابی نصرا زمان وقوع این تصادف را ۱۸ دقیقه پس از ساعت ۱۰ شب روز نهم تیر اعلام کرد.

مصطفی کول‌زاده، رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان، بنا بر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، علت این حادثه را «تجاوز به چپ» توسط یکی از دو خودرو اعلام کرد./
https://www.asianews.ir/u/77p
اخبار مرتبط
در حالی که ابعاد تازه قتل دختر نوجوان به دست پدرش مشخص شده است، این حادثه هولناک بار دیگر موضوع فرزندکشی و قتل‌های ناموسی را در صدر اخبار اجتماعی ایران قرار داده است.
در درگیری مرزی روز گذشته در مرز افغانستان، گروهبان یکم محمد صیادی از مرزبانان منطقه سیستان احتمالا به دست اشرار و نیروهای طالبان به قتل رسیده است.
وهاب فرامرزیان، ستوان یکم و افسر هوافضای سپاه پاسداران در یکی از روستاهای مراغه در استان آذربایجان شرقی به طرز مشکوکی کشته شده است.
علاوه بر علی کمانی، عضو یگان هوافضا که سپاه پاسداران روز یکشنبه ۲۲ خرداد از کشته شدن او «حین مأموریت» خبر داد، در این روز اعلام شد محمد عبدوس، از «کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح»، نیز «حین انجام مأموریت» کشته شده است.
مجازات مادر بابک خرمدین در پرونده قتل پسرش مشخص شد؛ این در حالی است که مادر این فیلمساز جوان تحت معاینه روانپزشکی «کند ذهن» تشخیص داده شد؛ البته نه در حدی که از نقش او در ارتکاب جرم سلب مسوولیت شود.
مقامات انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه امام جماعت روستای "گوازدر" بخش کلات شهرستان سرباز، توسط افراد مسلح خبر دادند.
اگر با مروری کوتاه به ابعاد حقوقی واقعه متروپل نظر داشته باشیم، در بند (ب) ماده ۲۹۰ به روشنی آمده است که چنانچه فردی قصد ایراد جنایت بر فرد یا افراد معینی را ندارد؛ لکن عملی که از فرد مسوول سر می زند به گونه ای است که نوعا و طبعا منجر به وقوع جنایت و حادثه می شود، مشمول قتل دانسته شده است.
عبدالوهاب بخشنده، دادستان استان درباره حادثه اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و کشته و زخمی شدن ۱۱ نفر گفت که در حادثه اخیر گروگانگیری رخ نداده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید