صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۰
کد خبر: 10624
گزارشگر: 2
۳۰۸۲۰
۰
۰
۳
بهترین هتل های تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران، کاخی در قلب پایتخت

هتل اسپیناس بلوار تهران، کاخی در قلب پایتخت
معرفی هتل بین المللی اسپیناس تهران

هتل بین المللی اسپیناس تهران به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران شناخته می شود. این هتل لوکس در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و خدمات اقامتی و رفاهی خود را به مسافران از سراسر دنیا عرضه کرده است. قرار گرفتن این هتل در بلوار کشاورز باعث دسترسی خوب آن به مناطق مختلف پایتخت شده است. کارکنان آموزش دیده و ماهر هتل همواره برای ارائه بهترین خدمات به مسافران نهایت تلاش خود را می کنند.
هتل اسپیناس بلوار کشاورز دارای طراحی و دکوراسیون چشمگیری است که توجه افراد را به خود جلب می کنند. همه چیز در این هتل سر جای خود قرار گرفته و به جزئیات توجه زیادی شده است. معماری هتل از تلفیق هنر مدرن و نمادهای سنتی معماری ایرانی بهره برده که نتیجه جذابی به ثمر نشانده است. وقتی قدم به لابی باشکوه هتل اسپیناس می گذارید، توجهتان به جزئیات بی بدیل آن جلب می شود.
واحدهای اقامتی این هتل پنج ستاره بهترین امکانات را در سطح استانداردهای جهانی عرضه می کنند و آرامش را به شما هدیه می دهند. فاصله کم هتل با کاخ گلستان، موزه ملی، موزه هنرهای معاصر، پارک لاله، میدان ولیعصر، تئاتر شهر و... باعث شده مسافران به راحتی به گشت و گذار بپردازند. اگر قصد سفر به تهران و اقامت در این شهر پرهیاهو را دارید، هتل پنج ستاره اسپیناس را بررسی کرده و برای رزرو آن اقدام نمایید.

 

معرفی هتل بین المللی اسپیناس تهران

 

هتل پنج ستاره اسپیناس تهران در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون خدمات خود را به مسافران زیادی از سراسر جهان عرضه نموده است. این هتل امکانات زیادی در اختیار شما می گذارد و اقامت شیرینی در قلب پایتخت برایتان به ارمغان می آورد. هتل بین المللی اسپیناس در ۱۴ طبقه ساخته شده و دارای ۲۸۴ واحد اقامتی می باشد. هرکدام از واحدهای اقامتی هتل اسپیناس دارای ظرفیت، مساحت، چیدمان و امکانات گوناگونی است که مورد پسند عده ای از افراد قرار می گیرد. تعداد و تنوع بالای اتاق های این هتل، دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.
معماری هتل اسپیناس از تلفیق هنر مدرن و هنر سنتی استفاده کرده که بسیار هنرمندانه می باشد. جزئیات ظریف و زیبای هتل توجه شما را جلب می کند و چشمانتان را نوازش می دهد. قرار گرفتن این هتل در بلوار کشاورز، یک مزیت مهم به هتل داده است. علاوه بر آن که این بلوار شاید معروف ترین و زیباترین بلوار تهران باشد، دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف شهر به شما می دهد. تصور کنید صبح زود یا غروب از اتاق لوکس و مجهز خود خارج شوید، به پیاده روی در این بلوار بپردازید و از تماشای درختان سرپوشیده آن در کنار شنیدن آواز پرندگان کیف کنید.

اتاق دو تخته دبل استاندارد ویو بلوار هتل اسپیناس بلوار تهران

اقامت در اتاق های هتل اسپیناس بلوار کشاورز

 

اقامت در اتاق های هتل اسپیناس بلوار کشاورز حس متفاوتی به شما هدیه می کنند. این اتاق ها با نهایت توجه به جزئیات طراحی شده اند و دکوراسیون زیبایی در خود دارند. تمام امکانات و خدمات رفاهی استاندارد یک هتل پنج ستاره لوکس در این هتل در اختیار شما قرار می گیرد تا بهترین تجربه اقامتی در پایتخت را به دست آورید. چیدمان باسلیقه و وسایل مجلل هر اتاق، فضایی گرم و صمیمی در آن به وجود آورده که راحتی و آسایش را برایتان به ارمغان می آورد.
واحدهای اقامتی که می توانید برای اقامت در این هتل برگزینید شامل اتاق توئین استاندارد، اتاق دبل استاندارد، اتاق یک نفره استاندارد، سوئیت جونیور، سوئیت لاکچری، سوئیت پرزیدنت و سوئیت اسپیناس می باشند. از جمله امکانات عمومی این واحدها می توان به اینترنت پرسرعت بی سیم، تخت خواب راحت، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام، سشوار، یخچال، مینی بار، میز کار، صندوق امانات، چای ساز، کمد و... اشاره کرد. پارکینگ رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته و صبحانه رایگان نیز برای مسافران همه این واحدهای اقامتی در نظر گرفته می شود. همچنین شما می توانید هنگام رزرو اتاق های این هتل، اتاقی مخصوص کشیدن سیگار انتخاب کنید تا از تهویه هوای بهتر و آسایش بیشتری برخوردار باشید.

 

امکانات و خدمات رفاهی هتل اسپیناس

 

هتل اسپیناس تهران دارای امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای راحتی و آسایش مسافران می باشد. این هتل دارای مجموعه ورزشی و سلامتی، کافی شاپ، رستوران، تالارهای مجلل و... است که نیازهای مختلف افراد را برطرف می سازند. همه واحدهای اقامتی هتل دارای روم سرویس شبانه روزی، پارکینگ رایگان و صبحانه رایگان می باشند و امکان انتخاب اتاق مخصوص سیگار برای افراد وجود دارد.
امکانات عمومی اتاق ها در سطح استانداردهای جهانی هتل های پنج ستاره بوده و شامل تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، سشوار، تلفن، کمد، میز، صندلی، تخت خواب، سرویس چای و قهوه رایگان، یخچال به همراه مینی بار و... می شود. برخی از اتاق ها و سوئیت های مجموعه دارای امکانات بیشتری هستند. بنابراین بهتر است بررسی های لازم را قبل از رزرو خود انجام دهید و بهترین گزینه متناسب با سلیقه، بودجه و نیازتان انتخاب نمایید.

استخر هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس بلوار دارای موقعیت بی نظیری در مرکز شهر می باشد و دسترسی خوبی به همه نقاط شهر به شما می دهد. اگر به دلایل کاری یا تفریحی به تهران سفر می کنید، انتخاب این هتل می تواند یک گزینه هوشمندانه باشد و تجربه دلنشینی برایتان رقم بزند. اقامت در هتل بین المللی اسپیناس تهران را تجربه کنید و راحتی و آرامش را به خود هدیه دهید.

 

کافی شاپ و رستوران های هتل اسپیناس بلوار

 

هتل اسپیناس تهران یکی از ناب ترین هتل های قلب پایتخت است که امکانات و خدمات متنوعی به مسافران عرضه می کند. کافی شاپ و رستوران های باکیفیتی در این هتل قرار گرفته اند که خیال شما را بابت صرف غذا در سفر راحت می کنند. اگر شما هم از طرفداران به دست آوردن تجربه های غذایی جدید هستید و چشیدن طعم غذاهای مختلف لذتی وصف نشدنی به شما می دهد، رستوران ها و کافی شاپ این مجموعه را امتحان کنید.
رستوران بلوار ۱۲۶ یکی از رستوران های هتل اسپیناس تهران می باشد که در طبقه دوم آن قرار گرفته و چشم اندازی از بلوار کشاورز زیبا به شما هدیه می دهد. بوفه صبحانه سلف سرویس هتل در این رستوران ارائه می گردد و غذاهای متنوع ایرانی و بین المللی برای وعده های دیگر در آن تهیه می شوند. عطر و طعم غذاهایی که در این رستوران باکیفیت می چشید، در یادتان ماندگار خواهد شد.
رستوران سنتی مانداک هتل اسپیناس از دیگر رستوران های این هتل بوده که در طبقی منفی یک آن قرار دارد. طراحی و نقش و نگارهای به کار رفته در فضای هتل، هنر دوران صفویه را برای شما تداعی می کند. موسیقی سنتی زنده نیز در این رستوران پخش می شود که لذت خوردن غذاهای سنتی ایرانی را برای شما دو چندان خواهد کرد. اصالت ایرانی را در این رستوران در کنار خانواده، دوستان و آشنایان خود تجربه کنید.
کافی شاپ آتریوم که در هتل بین المللی اسپیناس تهران قرار گرفته، محیط مجلل و لوکسی دارد و انواع خوراکی، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، میان وعده، دسر، شیرینی و... ارائه می دهد. می توانید در یکی از عصرهای اقامت خود، همراه عزیزانتان به کافه آتریوم سر بزنید و یک قهوه خوش طعم با هم بنوشید.

 

مرکز سلامتی هتل اسپیناس تهران

 

مرکز سلامتی هتل اسپیناس بلوار کشاورز در طبقه منفی چهار این هتل قرار گرفته و حس نشاط و جوانی را به شما هدیه می دهد. ساعاتی از اقامت خود را به این مجموعه اختصاص دهید و از تمام استرس ها و مشغله های زندگی روزمره رها شوید. استفاده از خدمات این مرکز آرامش ذهنی شما را بیشتر می کند و سلامتی را به جسم و روحتان می بخشد.

مرکز سلامتی هتل اسپیناس بلوار تهران

ساعت کاری استفاده از این مرکز برای خانم ها ۷:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و برای آقایان ۱۵:۰۰ الی ۲۲:۳۰ می باشد. تجهیزات مدرن و پیشرفته بدنسازی، سالن ماساژ، استخر، سونا، جکوزی و... در این مرکز برای استفاده موجود است. خدمات مرکز سلامتی هتل اسپیناس با بالاترین استانداردهای جهانی ارائه می شود تا سلامتی شما را تضمین کند. استفاده از امکانات این مرکز می تواند به تناسب اندام، رهایی از استرس، بهبود کیفیت خواب، کاهش وزن، درمان دردهای عضلانی و... کمک شایانی کند.

 

برگزاری مراسم و همایش در تالارهای هتل بین المللی اسپیناس

 

تالارهای لوکسی برای برگزاری انواع مراسم، ضیافت، همایش، کنفرانس، عروسی، عقد، کارگاه، رویداد، نشست و... در هتل اسپیناس تهران قرار گرفته اند. این تالارهای باشکوه دارای طراحی هنرمندانه ای هستند که ظرافت و طرح و رنگ را به نمایش می گذارند. چیدمان تالارهای هتل اسپیناس، بسته به نیاز شما و نوع مراسم قابل تغییر بوده و هر چیدمان، ظرفیت مختلفی به شما ارائه می دهد.
هر آنچه برای برگزاری عالی مراسم های خود در ذهن دارید، در هتل اسپیناس تهران به واقعیت می پیوندد. اتاق های بزرگ مهمان، چشم انداز عالی بلوار کشاورز، خدمات منحصر به فرد و پذیرایی باکیفیت در این تالارها، باعث جلب رضایت هرچه بیشتر افراد شده است. غذاها، میوه ها و دسرهایی که برای پذیرایی از مهمانان مراسم های شما در نظر گرفته شده، بهترین کیفیت و بالاترین میزان تازگی را دارند. برگزاری ضیافت های خود را به هتل اسپیناس تهران بسپارید و خیال خود را از برگزاری شایسته آن راحت کنید.

 

بسته های ویژه هتل بین المللی اسپیناس

 

هتل اسپیناس بلوار، پکیج ها و بسته های ویژه ای برای مهمانان خود تدارک دیده است. این بسته ها شامل بسته پیش خرید، بسته کسب و کارهای تجاری، بسته سالگرد ازدواج و بسته آخر هفته می باشند. در ادامه هرکدام از این بسته ها مورد بررسی قرار می گیرند تا اطلاعات لازم را برای شما فراهم کنند.
بسته پیش خرید در صورت رزرو نهایی ۳۰ روز قبل از اقامت برای شما فعال می شود. این بسته تخفیف ۲۰ درصدی برای اقامت به شما می دهد و اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان داخل واحد اقامتی و صبحانه رایگان در رستوران بلوار ۱۲۶ را برای شما فراهم می کند.
بسته سالگرد ازدواج، رمانتیک ترین و به یاد ماندنی ترین خدمات را برای برگزاری هرچه بهتر سالگرد ازدواج به شما اعطا می کند. تزئینات خاص اتاق با گل آرایی و شمع های زیبا، صرف وعده غذایی در رستوران های هتل و... از جمله خدمات هتل برای ثبت خاطرات شیرین شما در سالگرد ازدواجتان می باشد.
بسته رزرو آخر هفته برای کسانی است که دوست دارند تعطیلات آخر هفته دلنشینی را کنار خانواده خود سپری کنند. این بسته دارای تخفیف های جذابی بوده که می توانید برای استفاده از آن ها اقدام کنید. بسته کسب و کارهای تجاری نیز خدمات، سرویس ها و مزایای به خصوصی به همراه دارد که بدون پرداخت مبالغ اضافه در دسترس شما قرار می گیرند.

 

موقعیت مکانی هتل اسپیناس تهران و دسترسی آن

 

آدرس هتل اسپیناس تهران بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و خیابان نادری، پلاک ۱۲۶ می باشد. به یاد داشته باشید که این آدرس را با آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران که در محدوده سعادت آباد قرار دارد، اشتباه نگیرید. موقعیت مکانی هتل بین المللی اسپیناس دسترسی فوق العاده ای به تمام نقاط شهر به شما می دهد. میدان ولیعصر، پارک لاله، مراکز خرید، موزه فرش، موزه هنرهای معاصر، میدان انقلاب، سینماهای مختلف و... همه در نزدیکی این هتل واقع شده اند. همچنین خطوط تاکسی، مترو و اتوبوس های تندرو BRT در اطراف هتل وجود دارند که جا به جایی را برای شما آسان می کنند. به این ترتیب، می توانید از ترافیک های سنگین دور بمانید و هزینه های رفت و آمد خود را کاهش دهید.

 

چگونگی رزرو هتل اسپیناس بلوار کشاورز

 

اگر قصد رزرو هتل اسپیناس بلوار کشاورز را دارید، ما توضیحات و راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهیم. رزرو اینترنتی این هتل از طریق وبسایت رسمی سفربازی امکان پذیر است. شما می توانید اتاق یا سوئیت دلخواه خود را در این سایت انتخاب کرده و فقط با چند کلیک رزرو کنید. نوید گارانتی بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته نیز به شما داده می شود تا با خاطری آسوده رزرو خود را نهایی کنید.

 

گشت و گذار در تهران پرهیاهو

 

افراد زیادی در تمام فصول سال به تهران سفر می کنند. تهران یک شهر دوست داشتنی و پرهیاهو است که جاذبه های تفریحی، دیدنی و گردشگری زیادی دارد. کاخ سعد آباد، کاخ گلستان، پل طبیعت، موزه ملی، موزه ایران باستان، دریاچه چیتگر، پارک لاله، پارک ملت، موزه سینما در باغ فردوس و... از جمله اماکن دیدنی و تفریحی معروف تهران محسوب می شوند.

https://www.asianews.ir/u/78p
اخبار مرتبط
دختر و پسر جوان شهرستانی در هتل اسپیناس پالاس تهران به زندگی خود پایان دادند و راز این خودکشی هنوز مشخص نیست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید