صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۹
کد خبر: 10639
گزارشگر: 213
۶۱۰۵
۰
۰
۲
رازهای عاشقانگی

چه مردانی از نظر زنان جذاب هستند؟

چه مردانی از نظر زنان جذاب هستند؟
با وجود اینکه انسان ها و از جمله زنان و مردان در اخلاق و عادات کمتر بهم شباهت دارند، ولی وجود چند خصوصیت در مردان سبب می شود که زنان به آنها علاقمند شوند.

به گزارش آسیانیوز، با وجود اینکه انسان ها و از جمله زنان و مردان در اخلاق و عادات کمتر بهم شباهت دارند، ولی وجود چند خصوصیت در مردان سبب می شود که زنان به آنها علاقمند شوند.

--------------

بیشتر بخوانید

چگونه «اضطراب» با بغل کردن رفع می شود؟

----------------------------------------------------------

 
اعتماد به نفس

وقتی مردی خودش را باور دارد، می‌داند کیست و می‌داند چه می‌خواهد، برای یک زن بسیار جذاب است . زنان براحتی می توانند اعتماد به نفس را از طریق رفتار یا گفتار در مردها تشخیص بدهند . زنان مردی را می‌خواهند که اعتماد به نفس داشته باشد، اما مردی را نمی‌خواهند که همیشه بخواهد در مرکز توجه باشد و فکر‌کند که مهم‌ترین فرد در جهان است و یا اینکه خودخواه باشد.

اینکه با دیگران رقابت کنید یا بخواهید دیگران را تحقیر کنید ، توجه هیچ زنی را نمیتوانید به خودتان جلب کنید.

قابل اعتماد

وقتی مردی صادق و قابل اعتماد باشد، فوراً برای یک زن جذاب‌تر و خواستنی‌تر می‌شود. قابل اعتماد بودن، صداقت داشتن و اصیل بودن باعث می شود که روابط عمیق تر شود. یک زن میخواهد بداند که اگر قرار است با شما یک رابطه طولانی مدت داشته باشد، می تواند به شما تکیه کند یا خیر.

----------------------

بیشتر بخوانید

جزییات تولد یک شوگرددی ایرانی در خارج+فیلم و عکس

----------------------------------------------------------


صداقت

زنان ،مردهای صادق و با اخلاق را دوست دارند. به نظر زنان ، صداقت داشتن و اصول اخلاقی ، یک مرد را جذاب می کند .

دلسوزی

مردی که دلسوز باشد در جذب زنان یک قدم جلوتر است. زنان مردی را می‌خواهند که بتوانند با او صحبت کنند. همدلی یعنی که شما می‌توانید آنها را درک کنید و با آنها همدردی کنید. زنان به مردهایی که به آنها توجه می کنند و از آنها مراقبت می کنند، بیشترعلاقه دارند.

ابراز احساسات واقعی

زن‌ها مردی را دوست دارند که از نشان دادن احساسات واقعی خود نترسد و درباره آن صحبت کند، حتی اگر صحبت آن مرد در مورد روابط قبلی و خاطرات گذشته اش باشد.
توجه

برای داشتن یک رابطه سالم، شاد و موفق، هر دو طرف باید به یکدیگر احترام بگذارند. اگر زنی احساس کند که مردی با او بد رفتاری می کند، احتمالاً او را رها می‌کند . زن ها بیشتر به سمت مردی کشیده می شوند که به آنها توجه کند و به آنها احترام بگذارد، خصوصا زمانی که در جمع دوستان و خانواده خودشان هستند.


شوخ طبعی

داشتن حس شوخ طبعی برای آنها بسیار جذاب است. به عبارتی هرچه که بامزه تر باشید ، جذابیت بیشتری دارید.

-----------------------------

بیشتر بخوانید

«پایداری جوانی» در زنان و افزایش سن بارداری/ زنان ۴۰ و ۵۰ ساله همانند ۲۰ ساله ها هستند!/سن شناسنامه ای بی اهمیت شد

----------------------------------------------------------

بلوغ

تفکر منطقی، عدم واکنش بیش از حد، و حل مشکلات بدون بحث کردن ، نشانه های بلوغ است که زنان عاشق این ویژگی هستند. به نظر آنها ، مردی که ازنظر عاطفی و ذهنی بالغ است ، عاقل است و می توانند در کنار او احساس آرامش کنند./

منبع: brides

 

 

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/795
اخبار مرتبط
فروشگاه اینترنتی ماهپار از جمله مراکز معتبری است که در بستر امن اینترنتی اقدام به عرضه پوشاک زنانه مانند مانتو، شلوار، تاپ و تیشرت، لباس خواب، لباس بارداری و... نموده تا متقاضیان خرید پوشاک زنانه بتوانند در هر مکانی که هستند و بدون محدودیت زمانی از کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دیدن کنند و سفارشات خود را ثبت کنند.
روزنامه اینترنتی بیزینس اینسایدر گزارش داد زنان اوکراینی با برهنه شدن توانستند به ارتش اوکراین کمک کنند!
گرچه شاید زنان اعتقاد داشته باشند که دو جنس مخالف می‌توانند دوستیِ معمولی با یکدیگر داشته باشند، اما ممکن است مردان نظر دیگری داشته باشند.
برخی بانوان به دلایل مختلف و یا بدسرپرست بودن تمایل دارند که یارانه خود را از همسرشان جدا کنند؛ همچنین زنان طلاق گرفته نیز تحت شرایطی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
در گذشته پزشکان و مراکز درمانی به دلیل حساسیت در حوزه پزشکی و سلامت به خدمات آنلاین اعتماد نداشته و با روش سنتی فعالیت می‌کردند. اما امروزه دکترتو با کیفیت مناسب و جلب اعتماد پزشکان توسعه پیدا کرده و در بسیاری از شهرهای ایران از جمله مشهد خدمات آنلاین شامل نوبت دکتر و مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان مشهد را ارائه می‌دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید