صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۱ / ۰۱:۰۰
کد خبر: 10647
گزارشگر: 213
۱۱۱۷
۰
۰
۱
فایل صوتی درباره تجاوز به زنان

سخنان جنجالی و تکان دهنده فاطمه معتمدآریا در یک فایل لو رفته با موضوع تعرض جنسی+ویدئو

سخنان جنجالی و تکان دهنده فاطمه معتمدآریا در یک فایل لو رفته با موضوع تعرض جنسی+ویدئو
فاطمه معتمدآریا که مسئولیت رییس هیات مدیره صنف بازیگران سینمای ایران را نیز بر عهده دارد، در یک فایل صوتی موضوعات جنجالی را درباره آزار و تعرض جنسی به زنان مطرح کرده است.

به گزارش آسیانیوز، یک شبکه تلویزیونی خارج از ایران فایل صوتی فاطمه معتمدآریا، در باره حواشی آزار بازیگران زن سینمای ایران و جنبش «می تو» منتشر کرده است.

 فاطمه معتمدآریا که مسئولیت رییس هیات مدیره صنف بازیگران سینمای ایران را نیز بر عهده دارد،در این فایل صوتی موضوعات و مواردی را مطرح کرده که باید نشست و منتظر واکنش های بعدی این بازیگر و مدیران سینمایی کشور بود.

 


گفتنی‌ست مجری این شبکه تلویزیونی خارج از ایران پس از انتشار این فایل صوتی نوشت که با خانم معتمدآریا تماس گرفته و وی این فایل صوتی را بخشی از یک گفتگوی بلند و مفصل دانسته که تنها بخشی از این فایل منتشر شده است.

 هنوز هیچ واکنش رسمی ای در رسانه های داخل ایران درباره این فایل صوتی منتشر نشده است./


خبر فوری
https://www.asianews.ir/u/79c
اخبار مرتبط
«جُنید آرکین»، پزشک و بازیگر قدیمی سینمای ترکیه که در ایران با نام «فخرالدین» شناخته می‌شد و علاوه بر ترکیه در ایرانِ پیش از انقلاب هم در چندین فیلم بازی کرد، به علت ایست قلبی درگذشت.
انتشار ویدیویی عجیب و البته تلخ درباره رضا رویگری خبرساز شده است که با نام گلریزان ولی در واقع نشان هایی از تحقیر این بازیگر دارد.
تینا عبدی بازیگر جوان در اثر ایست قلبی در گذشت؛ وی در فیلمی از کیانوش عیاری که اجازه اکران نیافت موی سر خود را تراشید.
مدتی پس از آنکه جمعی از زنان سینماگر شروع به شرح روایت‌های خود از آزار و خشونت جنسی در سینمای ایران کردند، در روزهای اخیر یکی دو بازیگر زن،روایت تعرض به خود از سوی یکی از بازیگران و کارگردانان مرد سینمای ایران را افشا کردند.
زهرا امیرابراهیمی، که روزگاری به دلیل انتشار فیلم زندگی شخصی اش در ایران طرد شده بود، بهترین بازیگر زن هفتاد‌و‌پنجمین جشنواره فیلم کن شد.
تام کروز در حالی یکی از مهم‌ترین چهره‌های روز دوم جشنواره کن شد که در فیلم «تاپ گان ۲» با رویکرد مقابله آمریکا و اسراییل با جایی مانند ایران بازی کرده که برگ هایی از جزییات درباره شکست توافق هسته ای، گزینه نظامی و حمله به بخش هایی از ایران؛ از جمله نطنز و سایر سایت‌های هسته‌ای ایران در آن ورق می خورد.
بهنوش بختیاری، بازیگر زن درباره «فساد» در سینمای ایران و تجربه خودش از آزار جنسی در محل کار گفت: درخواست کندگان روابط جنسی در سینما، زنان را به عدم پرداخت دستمزدشان و قطع همکاری در صورت تن ندادن به رابطه جنسی تهدید می کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید