صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۰
کد خبر: 10667
گزارشگر: 2
۹۸۴
۰
۰
۱۳
تلفن اینترنتی و تلفن ابری

رنگ و لوگو جدید هایفون رونمایی شد

رنگ و لوگو جدید هایفون رونمایی شد
هایفون به عنوان یکی از مهمترین برندهای ارائه دهنده تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری، با رنگ و لوگو جدید خود سعی دارد ارتباط نزدیکتری با مخاطبین خود ایجاد نماید.

هایفون به عنوان یکی از مهمترین برندهای فضای ارتباطات مخابراتی ابری، با رنگ و لوگو جدید خود سعی دارد ارتباط نزدیکتری با مخاطبین خود ایجاد نماید.
در این لوگو از حرف «هـ» به عنوان کلمه اول هایفون کمک گرفته شده است. از طرفی در لوگو نمادی از گوشی تلفن دیده می شود که در نهایت این المان ها داخل یک ابر گنجانده شده اند.
همچنین از رنگ سبز بعنوان رنگ جدید هایفون استفاده شده است. رنگ سبز نشان دهنده اعتماد، رشد و تازگی است.
سبز بهترین رنگ برای چشم است و چشم را اذیت نمی‌کند، زیرا زمانیکه به شبکیه چشم برخورد می‌کند نیاز به هماهنگی ندارد. از همین رو آرام بخش نیز هست. به علاوه، چشم طیف بیشتری از رنگ سبز را نسبت به رنگ‌های دیگر دریافت می‌کند و از همین رو در تاریکی بهتر دیده می‌شود.
از سوی دیگر، از آنجا که رنگ سبز در وسط طیف رنگ‌ها قرار می‌گیرد، رنگی متعادل است و احساس امنیت را القا می‌کند و اطمینان‌بخش است.

تلفن اینترنتی

هایفون چیست؟

 

پس از سالها تجربه و فعالیت در زمینه نرم افزارهای مرکز تلفن و مشاوره به کسب و کارها برای داشتن سامانه تماس منسجم و کارآمد، هایفون به عنوان یک استارت آپ جدید و نوپا با ایده ای مبتکرانه و برای کمک به کسب درآمد شما متولد شده است.
در عصری که روز به روز به سرعت و محبوبیت انجام خدمات مجازی افزوده می شود و تکنولوژی به سمت هرچه بیشتر حذف کردن مراودات حضوری، کاهش هزینه های دفترکار و نیروی انسانی، سرعت بالای خدمات رسانی و کاهش سفرهای بین شهری گام برداشته، وقت آن رسیده است که شما نیز همین امروز به هایفون بپیوندید و سرعت و راحتی و امنیت کار در محیط مجازی را تجربه کنید.
مهم نیست خدمات شما به مشتریان چیست! اگر تا به امروز در کسب و کارتان با استفاده از دانش خود و به صورت حضوری کسب درآمد می‌کردید، هایفون حالا آماده است تا بهترین خدمات مجازی را به شما ارائه کند.
هایفون به شما و کسب کار و کار شما کمک می کند تا حس خوب داشتن ارتباطات مدرن را تجربه کنید. خرید آنلاین یک شماره تلفن ثابت با مالکیت همیشگی اولین وظیفه ماست. پس از آن برای داشتن منشی گویا، ضبط مکالمات، ثبت گزارشات، صف تماس گیرنده ها، صندوق صوتی و ده ها امکان دیگر کنار شما هستم.
و در نهایت با سیستم مشاوره تلفنی هایفون به ازای تماس به مشتریانتان کسب درآمد کنید. ما این معامله را سه طرف برد می‌دانیم. شما، مشتریان‌تان و ما! هایفون ممکن است های فون هم نوشته شود.

 

خدمات هایفون چیست؟

 

مرحله اول: خط تلفن ابری

خرید آنلاین خط تلفن ثابت اینترنتی با مالکیت همیشگی اولین وظیفه ماست. بدین ترتیب دغدغه شما از تغییر شماره تلفن بدلیل جابجایی دفترتان حل می شود.
خط تلفن ثابت اینترنتی، ابری، ویپ یا سیپ ترانک از نظر کاربرد همانند خطوط تلفن ثابت شهری معمولی هستند. تلفن اینترنتی بدون نیاز به سیم کشی با مالکیت دائمی واگذار می شود و به راحتی قابلیت جابجایی دارد.
هنوز اغلب ما به یاد داریم که ثبت نام تلفن ثابت چه مراحل زمانبری داشت. زمان زیادی باید سپری می شد تا مخابرات بتواند خطوط تلفن را از طریق زوج سیم مسی، به منازل و سازمان ها برساند، اما خوشبختانه اینک مسیر ایجاد سیپ ارتباط به کمک سیپ ترانک هموار شده است.
عصر نگرانی های مانند پروسه های طولانی و زمان بر به جهت در اختیار گرفتن خطوط تلفن، احتمال از دست رفتن خطوط با جابه جایی دفاتر کاری، هزینه های بالای سرمایه گذاری به پایان رسیده است.
این خطوط از فناوری VoIP برای برقراری تماس تلفنی بر بستر شبکه اینترنت یا IP استفاده می کنند، از این رو به آن شماره تلفن اینترنتی نیز گفته می شود و شما می توانید حتی بدون اجاره محل کار در تهران با خرید سیپ ترانک از امکانات خط تلفن اینترنتی تهران استفاده و کسب و کار خود را بدون سرمایه گذاری راه اندازی نمایید.

مرحله دوم: مرکز تلفن ابری

پس از آن برای داشتن منشی گویا، ضبط مکالمات، ثبت گزارشات، صف تماس گیرنده ها، صندوق صوتی و ده ها امکان دیگر بدون نیاز به سخت افزار با سرویس مرکز تلفن ابری بصورت اینترنتی کنار شما هستم.
مرکز تلفن اینترنتی بصورت ابری به جای اینکه در محل شرکت شما نصب گردد به عنوان یک سرویس ابری – تلفنی در اختیار شما قرار می گیرد. مرکز تلفن ابری می تواند از طریق سیپ ترانک به شبکه مخابراتی کشور متصل شود.
همانطور که صفحه خط تلفن اینترنتی خواندید، برای داشتن یک خط سیپ ترانک لازم است پهنای باند اینترنت متعلق به همان شرکت را نیز داشته باشید. گاهی این شرایط به راحتی میسر نمی شود و اینجاست که هایفون تنها با یک یوزر نیم و پسورد شما را به دنیای ارتباطات تلفنی وارد می کند.
هایفون با در اختیار داشتن سرورهای ابری (Cloud)، خدمات میزبانی مراکز تماس را بر بستر اینترنت فراهم آورده است.
مرکز تلفن اینترنتی برپایه تکنولوژی ویپ VoIP خدماتی مانند: منو صوتی یا IVR، تعریف خط داخلی، ضبط و گزارشگیری مکالمات، صندوق صوتی، کنفرانس تلفنی، فکس اینترنتی و … ارائه می نماید.
با این سیستم تلفنی میتوانید به راحتی تمام تماس های ورودی و خروجی خود را راهبری و مدیریت کنید. با گزارش گیری های دقیق میزان پیشرفت کاری خود را اندازه گیری کنید و کمپین های موثر تبلیغاتی تشکیل دهید.

مرحله سوم: پلتفرم مشاوره تلفنی در ازای پرداخت

در نهایت چنانچه تمایل به کسب درآمد از طریق تلفن را دارید پلتفرم مشاوره در ازای پرداخت هایفون این امکان را برای شما فراهم آورده است.
سیستم مشاوره تلفنی در ازای پرداخت به شما کمک می کند مخاطبان کسب و کار خود را از راه دور بصورت تلفنی راهنمایی کنید و درآمد کسب کنید.
این سامانه به شما اجازه می دهد یک دفتر مجازی کامل داشته باشید و بتوانید به راحتی به شکل دورکار و در هر زمانی که وقت آزاد دارید با برنامه ریزی کسب درآمد کنید.
به مشتریانتان اجازه دهید مدت زمان مشخصی با مشاوران شما در تماس باشند. حتی مشتریان می توانند پلتفرم اختصاصی خود را داشته باشند و هر زمان که تمایل داشتند تماس های ضبط شده و سوابق و مدارک خود در سامانه مجازی مشاوره تلفنی را بررسی کنند. هایفون این پلتفرم را در اختیار شما قرار می دهد.

هایفون به شما و کسب کار و کارتان کمک می کند تا حس خوب ارتباطات مدرن را تجربه کنید.

https://www.asianews.ir/u/79u
اخبار مرتبط
نهاد ناظر بر ارتباطات و رسانه های بریتانیا (Ofcom) توصیه هایی به مردم ارائه داده تا سرعت اینترنت خود را بالا ببرند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید