صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۵
کد خبر: 10725
گزارشگر: 213
۱۴۲۷
۰
۰
۲
مرگ هولناک ۵ شهروند در نجف آباد عصر دیروز افشا شد

آخرین اخبار درباره «اجساد حلق آویز» یک خانواده در اصفهان+فیلم

آخرین اخبار درباره «اجساد حلق آویز» یک خانواده در اصفهان+فیلم
رییس کل دادگستری استان اصفهان عصر دیروز در پی اعلام گزارش مردمی(در عصر جمعه ۱۷ تیر) در خصوص حلق آویز شدن اهالی یک خانواده در نجف آباد توضیحات بیشتری ارائه کرد.

به گزارش آسیانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: عصر دیروز (جمعه ۱۷ تیر) در پی اعلام گزارش مردمی مبنی بر حلق آویز شدن اهالی یک خانواده، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص حلق آویز شدن اهالی یک خانواده در نجف آباد توضیحات بیشتری ارائه کرد.

 

 

https://www.asianews.ir/u/7bf
اخبار مرتبط
بر اثر تیراندازی مردی در قم، یک شهروند زن به قتل رسید.
در حالی که ابعاد تازه قتل دختر نوجوان به دست پدرش مشخص شده است، این حادثه هولناک بار دیگر موضوع فرزندکشی و قتل‌های ناموسی را در صدر اخبار اجتماعی ایران قرار داده است.
در درگیری مرزی روز گذشته در مرز افغانستان، گروهبان یکم محمد صیادی از مرزبانان منطقه سیستان احتمالا به دست اشرار و نیروهای طالبان به قتل رسیده است.
روزگارانی بود که تنها مواد مخدر سنتی خاصی عرضه و توزیع می شد و افیون دردی جانکاه برای مردم بود.
وهاب فرامرزیان، ستوان یکم و افسر هوافضای سپاه پاسداران در یکی از روستاهای مراغه در استان آذربایجان شرقی به طرز مشکوکی کشته شده است.
یزد - رییس کل دادگستری استان از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل پس از گذشت 3 سال خبر داد
علاوه بر علی کمانی، عضو یگان هوافضا که سپاه پاسداران روز یکشنبه ۲۲ خرداد از کشته شدن او «حین مأموریت» خبر داد، در این روز اعلام شد محمد عبدوس، از «کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح»، نیز «حین انجام مأموریت» کشته شده است.
مجازات مادر بابک خرمدین در پرونده قتل پسرش مشخص شد؛ این در حالی است که مادر این فیلمساز جوان تحت معاینه روانپزشکی «کند ذهن» تشخیص داده شد؛ البته نه در حدی که از نقش او در ارتکاب جرم سلب مسوولیت شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید