صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۴
کد خبر: 10742
گزارشگر: 213
۱۵۵۱
۰
۰
۲
هنرپیشه معروف قایق سواری، غارنوردی و شمشیربازی را فراموش نمی کند

دلیل جوانی باورنکردنی «تام کروز» در 61 سالگی از زبان کارشناسان

دلیل جوانی باورنکردنی «تام کروز» در 61 سالگی از زبان کارشناسان
تام کروز در آخرین حضور خود در فیلم «تاپ گان: ماوریک»، بسیاری را با ظاهر جوان خود شوکه کرده است و طرفدارانش سعی می کنند بفهمند که او چگونه جوانی خود را حفظ کرده است.

به گزارش آسیانیوز، تام کروز  به تازگی ۶۰ ساله شده است. با این حال به طرز باورنکردنی هنوز ظاهر جوانی دارد. راز او برای ظاهری عالی شامل یک رژیم غذایی دقیق و تمرین روتین است.

-----------------------

بیشتر بخوانید

سن واقعی افراد «سن بیولوژیک» است؛ نه تقویمی!

-----------------------------------------


تام کروز در آخرین حضور خود در فیلم «تاپ گان: ماوریک»، بسیاری را با ظاهر جوان خود شوکه کرده است و طرفدارانش سعی می کنند بفهمند که او چگونه جوانی خود را حفظ کرده است.

این بازیگر در مصاحبه اخیرش، اشتیاق خود را به ورزش های متعدد ابراز کرد. این تنوع به او اجازه می دهد تمام بدن خود را تمرین کند.

کروز گفت: «قایق سواری در دریا، غارنوردی، شمشیربازی، دویدن روی تردمیل، وزنه زدن، کوهنوردی، پیاده روی، آهسته دویدن… من فعالیت های مختلف زیادی انجام می دهم.»

 او اضافه کرد که ترکیب کار قدرتی با کاردیو مهم است: «تغییر منظم تمرینات هوازی و قدرتی با چیزی مانند شمشیربازی یا کوهنوردی، انعطاف و تعادل شما را حفظ می کند، دو مورد اول سن فیزیکی شما را کاهش می دهد»

 متخصص زیبایی از راز جوانی تام کروز پرده برداشت

دکتر فاچینی یکی از متخصصان پزشکی زیبایی است و او موافق است که راهکارهای این بازیگر این است که تحرک اطراف چشم خود از جمله چین و چروک هایش را حفظ کرده است، بخش هایی مانند بین ابروها، که برای هر بازیگری که نیاز به بیان مجموعه وسیعی از احساسات دارد، ضروری است.

----------------------

«پایداری جوانی» در زنان و افزایش سن بارداری/ زنان ۴۰ و ۵۰ ساله همانند ۲۰ ساله ها هستند!/سن شناسنامه ای بی اهمیت شد

---------------------------------------------------------

او در ادامه افشای اسرار ظاهر جوان تام کروز گفت که آنچه بیش از همه در مورد چهره او به چشم می خورد، بافت باشکوه، سفتی پوست و ساختار صورت است. این تاثیر را می توان با محصولات درجه یک به دست آورد، که بدون ایجاد حجم ناخواسته، استحکام و کشیدگی مورد نیاز را به صورت می دهد.

محدودیتی که تام کروز هر روز برای خود تعیین می کند ۱,۲۰۰ کالری است. او این برنامه را به شدت رعایت می کند، مگر اینکه رویداد خاصی مانند جشن یا تولد وجود داشته باشد.

در واقع، تغذیه و استراحت ۷۰ درصد از سلامتی و ظاهر خوب است. رژیم کروز بر اساس غذاهای کبابی مانند ماهی، سفیده تخم مرغ، مرغ، بلغور جو دوسر و سبزیجات همراه با حجم بسیار کمی کربوهیدرات یا غذاهای چرب و روغنی است./(وقت صبح)

https://www.asianews.ir/u/7bw
اخبار مرتبط
آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۱۶ با اعلام خبر جدایی خود، دوستدارانشان را غافلگیر کردند و اکنون برد پیت می‌گوید جولی برای ضربه زدن به او دست به کاری زده است.
معیاری از سلامتی می‌تواند بیش‌تر یا کمتر از سن تقویمی افراد باشد؛ ایده پزشکی سن بیولوژیکی این است که سلول‌ها و اندام‌ها دارای سنی هستند که متفاوت از سن معمولی‌ است.
تام کروز در حالی یکی از مهم‌ترین چهره‌های روز دوم جشنواره کن شد که در فیلم «تاپ گان ۲» با رویکرد مقابله آمریکا و اسراییل با جایی مانند ایران بازی کرده که برگ هایی از جزییات درباره شکست توافق هسته ای، گزینه نظامی و حمله به بخش هایی از ایران؛ از جمله نطنز و سایر سایت‌های هسته‌ای ایران در آن ورق می خورد.
فرش قرمز فیلم «با من ازدواج کن» (Marry Me) در لس‌آنجلس بار دیگر صحنه ابراز محبت صمیمانه بن افلک و جنیفر لوپز شد و در یک صحنه بسیار پراحساس افلک، جنیفر را در آغوش گرفت و سر او را بوسید.
در حالی که به گفته تحقیقات پزشکی «پایداری جوانی» و «سن بارداری زنان» افزایش یافته، طبق آمار سازمان ثبت احوال نیز، میانگین سن ازدواج در کشور به نسبت ۵۰ سال گذشته حدود ۱۰ سال افزایش پیدا کرده است و این موضوع در اغلب کشورهای جهان مشاهده می شود؛ همچنانکه استاد دانشگاه تهران معتقد است در ازدواج و فرزندآوری سن زیستی و روانی مهم‌تر از سن شناسنامه‌ای است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید