صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۱
کد خبر: 10745
گزارشگر: 213
۷۶۹
۰
۰
۳
با آثاری از شیلا خوش اقبال و فرشته زیبایی

برپایی نمایشگاه نقاشی «هو مهر»

برپایی نمایشگاه نقاشی «هو مهر»
نمایشگاه نقاشی «هو مهر» با آثاری از شیلا خوش اقبال و فرشته زیبایی با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بابل برگزار می شود.

به گزارش آسیانیوز، نمایشگاه نقاشی «هو مهر» با آثاری از شیلا خوش اقبال و فرشته زیبایی؛ با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بابل برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه نقاشی «هو مهر» asianews

شیلا خوش اقبال فارق التحصیل رشته نقاشی درباره نمایشگاه این گونه توضیح داد:

«از سن ۱۰ سالگی با حمایت پدر و مادر شروع به نقاشی کردم و در نمایشگاه های گروهی و انفرادی زیادی شرکت کردم. در دانشگاه آموختم افکارم را به راحتی و بدون در نظر گرفتن باید ها و نباید هاروی بوم بکشم، پس سبک سورئال را انتخاب کردم و تا امروز همچنان مشتاقانه سوژه هایم را با پیامهای خاص خودشان روی کاغذ یا بوم می اورم.
همیشه سعی کردم به کمک رنگها و رقص انگشتانم روی کاغذ و بوم افکارم را به به نمایش بگذارم. فکر می کنم هدف از خلقت من یادآوری دنیای واقعی و رنگی به انسانها بوده است ، تا شاید روزی، جایی، یک نفر نقاشی هایم را با دل ببیند و پیامم را به گوش مردم خاکستری جهان امروز برساند.گاهی فکر می کنم کاش میتوانستم این کاغذها و بومها را به پای کفتران ببندم تا آنها را به مقصدی نامعلوم ببرند .شاید دلیل جوانه زدن تفکری بشوم و همین برای من کافیست.»

این نمایشگاه از بیستم الی بیست و دوم تیر 1401 در شهرستان بابل به آدرس خیابان مدرس، گنجینه بابل برگزار می شود و از ساعت 9 صبح الی 12 و بعدازظهر از ساعت 16 الی 19 دایر است./ 

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/7by
اخبار مرتبط
روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که عجیب ولی قابل تامل بود؛ مردی خود را به شکل پیرزنی در می‌آورد و روی ویلچر می‌نشیند و وارد موزه لوور می‌شود. او به یکباره به سمتِ تابلوی مونالیزا کیک پرتاب می‌کند. تابلو در محفظه‌ای شیشه‌ای نگه‌داری می‌شود و آسیبی نمی‌بیند.
رئیس کل موزه ملی ایران اعلام کرد تعدادی از تابلوهای نقاشی موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی به صورت دیجیتال در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود تا بتوانن آنها را را با جزئیات کامل ببینند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید