صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۳
کد خبر: 10756
گزارشگر: 213
۴۸۱
۰
۰
۲
توضیح مدیرکل سابق سازمان زمین شناسی استان درباره فرونشست زمین

علت ریزش ساختمان ورزشگاه در اصفهان/جان باختن یک زن+فیلم

علت ریزش ساختمان ورزشگاه در اصفهان/جان باختن یک زن+فیلم
بخش زیادی از ساختمان یک ورزشگاه در اصفهان فروریخت؛ و در این باره مدیرکل سابق سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی استان اصفهان توضیحاتی داد.

به گزارش آسیانیوز، بخش زیادی از ساختمان یک ورزشگاه در اصفهان فروریخت؛ و در این باره مدیرکل سابق سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی استان اصفهان توضیحاتی داد.(خبرآنلاین)

دکتر رضا اسلامی، مدیرکل سابق سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی استان اصفهان گفت: نرخ فرونشست زمین در منطقه رهنان ۱۸۵ میلیمتر است. امیدواریم این حادثه ارتباطی با فرونشست نداشته باشد. اما این یک زنگ خطر است.

 

 

 

 


https://www.asianews.ir/u/7c9
اخبار مرتبط
یکی از بزرگترین بیمارستان‌های تهران در حالی تخلیه می شود که تعطیلی آن بسیاری از بیماران را سرگردان و بخشی از خدمات درمانی را دچار اختلال خواهد کرد.
یک ساختمان تجاری(پاساژ لیدوما)صبح امروز در تهران دچار آتش سوزی شدید و آسیب دیدن چندین شهروند شد و با تخلیه محل همراه بود.
در حالی که سازمان اورژانس ایران از ریزش ساختمانی چهارطبقه در نوسود کرمانشاه در صبح روز پنج‌شنبه، ۱۹ خرداد، بر اثر نشت گار و کشته شدن دست‌کم دو نفر در این حادثه خبر داد، هنوز علت دقیق این حادثه مرگبار مشخص نیست!
غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان که از حامیان عبدالباقی مالک برج فروریخته متروپل بوده روز گذشته از کشور خارج شده است.
پس از دو هفته پس از فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، انتشار خبر پیدا شدن جسدهای دیگر زیر آوار با استعفای رسمی شهردار این شهر در روز شنبه، ۱۴ خرداد، همزمان شد.
دقایقی پیش آتشنشانان جسد یک زن را از زیر آوار متروپل آبادان خارج کردند و احتمال دارد این جسد، پیکر مریم همسر رامین مالک کافه مری است.
استان خوزستان که به مدت یک قرن بر روی طلای سیاه نشسته است، حال و روزش نباید این چنین باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید