صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۴
کد خبر: 10759
گزارشگر: 213
۴۹۳
۰
۰
۲
براساس اعلامیه شرکت سپرده گذاری اوراق بهادار و تسویه وجوه

واریز سود سهام عدالت برای سال مالی ۱۳۹۹

واریز سود سهام عدالت برای سال مالی ۱۳۹۹
مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ را دریافت نکرده‌اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.
به گزارش آسیانیوز، مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ را دریافت نکرده‌اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ را دریافت نکرده‌اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.

در این اطلاعیه آمده است: این مشمولان باید برای درج و ثبت شماره شبای معتبر بانکی در سامانه سجام به آدرس https://www.sejam.ir یا در سایت سهام عدالت به نشانی https://sahamedalat.ir مراجعه کنند تا سود سهام عدالت برای آنها واریز شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که علاوه بر شماره شبای نامعتبر، «حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت» از مهم‌ترین عللی است که باعث شده تا سود سهامداران به حساب آنها واریز نشود.

بر اساس این، مشمولان سهام عدالتی که یکی از علل فوق شامل آنها می‌شود باید برای رفع و اصلاح این مغایرت‌ها اقدام کنند تا در مراحل آتی سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز شود./
https://www.asianews.ir/u/7cc
اخبار مرتبط
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: دولت در حال شناسایی سهام قابل واگذاری به جاماندگان سهام عدالت است.
برخی از جاماندگان سهام عدالت، در مرحله دوم واریز سود سهام عدالت سال‌های ۹۸ و ۹۹ را همزمان با یکدیگر دریافت کردند و مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در اواخر تیر ماه صورت می‌گیرد.
بر اساس اعلام مسوولان قرار است از تیر امسال، اختصاص سهام عدالت به جاماندگان آغاز شود؛ این در حالی است که ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت نیز در پایان این هفته روی رقم ۲۷ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان ایستاد.
سود سهام جاماندگان سهام عدالت (سود عملکرد سال‌های ۹۸ و ۹۹) در نیمه دوم تیرماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود ؛ این در حالی است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه‌ای در مورد کلاهبرداری سایبری برای دریافت سود سهام عدالت به مردم هشدار داد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد مرحله سوم فرایند پرداخت سود به جاماندگان سود سهام عدالت به زودی آغاز می‌شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به تکلیف بودجه در خصوص واگذاری سهام عدالت، به جاماندگان واگذار و ۶ دهکی که سهام عدالت ندارند، امسال سهام اعطا خواهد شد.
سهام عدالت دارایی است که حدود ۴۹ میلیون نفر پیش از آزادسازی آن دارای این سهام بودند؛ این در حالی است جاماندگان دریافت سود سهام عدالت می توانند اطلاعات خود را در سامانه سجام اصلاح و تکمیل کنند و منتظر واریز سود سال های ۹۸ و ۹۹ از اواخر اردیبهشت باشند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: دولت مکلف شده است به لیست افراد واجد شرایط مطابق قانون سیاست اصل ۴۴ سهام عدالت پرداخت کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید