صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۸
کد خبر: 10760
گزارشگر: 2
۳۴۷
۰
۰
۵
امنیت ساختمان

درب ضد سرقت لوکس، مقاوم و ارزان قیمت را از کجا بخریم؟

درب ضد سرقت لوکس، مقاوم و ارزان قیمت را از کجا بخریم؟
خرید یک درب ضد سرقت امن و با کیفیت می تواند امنیت زیادی برای ساختمان شما فراهم آورد. اما اگر درب خریداری شده قلابی باشد ارزش نصب نخواهد داشت.

درب های ضد سرقت از جدیدترین مدل های درب ورودی ساختمان هستند. این درب ها اگر دارای ساختار و استراکچر مقاومی باشند می توانند تا حد زیادی امنیت ساختمان شما را فراهم آورند. درب ضد سرقت لوکس از شیک ترین مدل های این محصولات می باشد. اما در هنگام خرید درب ضد سرقت باید از کیفیت و امنیت این درب ها اطمینان حاصل نمایید. زیرا اگر درب خریداری شده دارای مقاومت لازم نباشد و یک درب تقلبی به شما بفروشند متاسفانه هیچ امنیتی نمی تواند برای شما فراهم آورد و با کوچکترین دستکاری درب باز شده و سارقین می توانند وارد ساختمان شما شوند.

 

قیمت درب ضد سرقت لوکس

 

درب های لوکس از سری محصولات لاکچری و گران قیمت بازار می باشد. این درب ها علاوه بر اینکه دارای مقاومت بالایی هستند از ظاهر زیبا و شیکی نیز برخوردارند. درب ضد سرقت لوکس دارای روکش های باکیفیت و بسیار زیبا می باشد. در اکثر این درب ها از روکش چوبی و یا استیل استفاده می شود. همچنین در صورت تمایل می توانید روکوب و تاج برای این درب ها سفارش دهید که ظاهری بسیار سلطنتی به ساختمان شما می بخشد. یراق آلات نصب شده بر روی این درب ها دارای طراحی بسیار شیک و زیبا هستند و ظاهری خاص برای این محصولات فراهم می آورند.

قیمت درب ضد سرقت لوکس از سایر درب ها گران تر بوده و معمولا در ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها تاثیر زیادی در زیبایی و شیک تر شدن نما و ظاهر ساختمان شما دارد. اما آن چه در هنگام نصب درب ضد سرقت برای ما اهمیت دارد، امنیت ساختمان است و نه زیبایی آن. پس در هنگام خرید حتما دقت نمایید محصولی امن و مقاوم خریداری نمایید. در هنگام ساخت و طراحی درب های ضد سرقت اگر از استانداردهای لازم پیروی نشود آن درب هیچ ارزشی نداشته و استفاده از درب های ورودی معمولی بسیار مناسب تر از نصب درب ضد سرقت فیک می باشد.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

از کجا درب ضد سرقت باکیفیت بخریم؟

 

درب های ضد سرقت را باید از مرکز فروش درب ضد سرقت که معتبر و شناخته شده می باشد خریداری نمایید. خرید از یک فروشگاه نام آشنا این مزیت را دارد که دربی که خریداری می کنید قلابی نبوده و دارای خدمات پس از فروش و گارانتی ضمانت کالا می باشد. از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز عرضه کننده در ضد سرقت در تهران می توان به راشا درب اشاره نمود. در این مجموعه تمام محصولات دارای استراکچر فولادی بوده و در مقابل نفوذ سارقان بسیار مقاوم است.
برای خرید جدیدترین مدل درب ضد سرقت لوکس و امن با قیمت بسیار مناسب و ارزان تر از سایر فروشگاه ها می توانید با راشا درب تماس بگیرید.

 

آیا می توان به درب های ضد سرقت ارزان قیمت اعتماد نمود؟

 

در واقع درب های با کیفیت تماما دارای استراکچر فلزی و فولادی هستند و نوع یراق مورد استفاده و نصب شده بر روی این درب ها و نوع روکش درب است که موجب ارزان تر و گران تر شدن این محصولات می شود. درب های ضد سرقت ارزان به طور معمول دارای روکش و رویه فلزی می باشند. استفاده از این مدل از روکش درب موجب ارزان شدن محصول نهایی شده و تنها تفاوت آن با درب های لاکچری زیبایی ظاهری کمتر آن می باشد. البته نمی توان گفت هر درب ارزان قیمت باکیفیت و مقاوم است. توصیه می کنیم در هنگام خرید حتما با افراد مجرب مشورت نموده و از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید درب ضد سرقت نمایید تا دربی که برای منزل و محل کار خود نصب می کنید بتواند امنیت لازم را برای شما فراهم آورد.

درب ضد سرقت باکیفیت

وجه تمایز درب های گران قیمت و ارزان ضد سرقت

 

اگر درب گران و ارزان قیمتی که باهم مقایسه می کنیم توسط یک تولید کننده تولید شده باشد پس دارای استراکچری تقریبا مشابه هستند. مواردی که موجب اختلاف قیمت این محصولات با یکدیگر می شود می توان به این موارد اشاره نمود:

. نوع قفل مورد استفاده بر روی درب: قفل ضد سرقت از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده این درب ها به شمار می رود. اگر قفل باکیفیت و امنی بر روی درب نصب نمایید موجب افزایش قیمت درب می شود. به طور مثال قفل هوشمند و دیجیتال امنیت بسیار بالایی برای درب شما فراهم می آورد و در مقابل باعث افزایش قیمت درب نیز می شود.
روکش درب: روکش درب اگر از چوب طبیعی و یا از جنس استیل باشد موجب افزایش قیمت درب و همچنین زیبایی بیشتر می شود. روکش های پی وی سی، ام دی اف و فلزی از نوع محصولات ارزان قیمت بازار می باشد.
قیمت و کیفیت یراق آلاتی مانند دستگیره، لولا و چشمی می تواند بر روی قیمت درب تاثیر گذار باشد.
ابعاد درب: مسلما هر چه درب دارای ابعاد بیشتری باشد قیمت آن گران تر می باشد. همچنین ساخت درب با ابعاد سفارشی گران تر از درب با ابعاد استاندارد می باشد. درب لابی ضد سرقت از درب آپارتمانی گران تر است.
در ساختار برخی از مدل های درب ضد سرقت از عایق صوتی استفاده شده است. این امر موجب محبوبیت این درب ها و همچنین افزایش قیمت درب می شود.
استفاده از درزگیرها برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل ساختمان.

تمام این موارد می تواند در قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد. مسلما هر چه هزینه بیشتری پرداخت کنید دربی شیک تر و امن تر می توانید خریداری نمایید البته به شرطی که از یک مرکز فروش معتبر اقدام به خریداری محصول نمایید.

 

نصب درب ضد سرقت

 

بعد از خرید درب ورودی ضد سرقت، می رسیم به مرحله نصب. نصب این درب ها باید توسط نصاب انجام شود. نصب غیر اصولی توسط افراد ناوارد می تواند به طور کلی امنیت درب را از بین ببرد. اگر درب و چارچوب آن به صورت اصولی نصب نشوند با کوچکترین ضربه قابل باز شدن خواهد بود. همچنین در صورت نصب غیر اصولی فاصله ای بین درب و چارچوب ایجاد میشود که ممکن است به راحتی با اهرم نمودن، درب باز شود. پس علاوه بر ساختار درب، نصب آن هم اهمیت فراوانی دارد.
درب های ضد سرقت زیاد به تعمیر و سرویس نیاز ندارند و تا سال ها می توانید از این محصولات بدون دردسر استفاده نمایید. از جمله مواردی که ممکن است درب به تعمیر نیاز پیدا کند می توان به خرابی رویه درب، شکستگی قفل، شل شدن دستگیره، خارج شدن درب از حالت رگلاژ اشاره نمود. اگر درب شما دچار هر مشکلی شد می توانید از طریق تماس و درخواست خدمات از یک تعمیرکار ماهر این موارد را حل نمایید.
قفل ضد سرقت

آکوستیک نمودن درب ورودی ضد سرقت

 

اگر می خواهید از شر سر و صدای فضای بیرونی ساختمان خود رها شوید می توانید در هنگام خرید درب ورودی مدل های ضد صدا را تهیه نمایید. معمولا درب های ضد سرقت دارای مقدار کمی عایق صوتی هستند اما اگر بخواهید تا حد زیادی صداهای اضافی حذف شوند باید از فروشنده درخواست نمایید درب را به طور کامل عایق بندی نمایند. همچنین می توانید از رویه های چرم کوب بر روی این درب ها استفاده نمایید. چرم دوزی یکی از روش های مرسوم برای ایجاد عایق صوتی در درب ها می باشد.

 

جمع بندی

 

توصیه می شود برای خرید درب ضد سرقت لوکس و ارزان قیمت حتما به یک مرکز فروش معتبر مراجعه نمایید. اگر می خواهید دربی که برای ساختمان خود نصب می کنید برای شما امنیت لازم را فراهم آورد حتما از محصولات اصل خریداری کنید و باید بدانید درب ضد سرقت قلابی هیچ امنیت برای شما ایجاد نخواهد کرد.

https://www.asianews.ir/u/7cd
اخبار مرتبط
اگر کمی در گوگل جستجو کنید خواهید دید که تعداد تولید کنندگان و برند های درب ضد سرقت بسیار زیاد است. اما کدام محصول می تواند از خانه ما محافظت کند؟ امنیت این محصول به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟ کدام قطعات درب ضد سرقت از اهمیت بیشتری برخوردار است؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید