صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۰
کد خبر: 10788
گزارشگر: 2
۶۰۳۸۷
۱
۰
۱۰
ثبت شرکت با راهکاری آسان

چرا و به چه دلیل باید شرکت ثبت کرد؟

چرا و به چه دلیل باید شرکت ثبت کرد؟
آیا راهکاری است که بدون ثبت شرکت بتوانیم از تسهیلات بانکی بهره ببریم؟این نمونه ای از پرسش پرتکرار سوی متقاضیان ثبت شرکت ها است که باید برای پاسخ آن ها ابتدا ماهیت ثبت شرکت را برای تجارت بدانید،زیرا موضوعی مهم برای کسب و کار تجاری است.از این رو در متن زیر باارائه نکات تخصصی و حقوقی راهنمای شما خواهیم بود تا بصورت تخصصی به امر ثبت شرکت و در ادامه برای معرفی محصول و خدمات خود و متمایز سازی آن از دیگر خدمات رقبا،ثبت برند و علامت تجاری را قانونمند اجرا کنید تا بتوانید در قالب شخصیت حقوقی تجارت کنید.

ثبت شرکت با راهکاری آسان

 

شرکت ها همانطور که از نامشان برمی آید حاصل تجمع شریک های هم هدف برای رسیدن به کسب و کار قانونی است. در ایران شرکت های تجاری را باید بر اساس موضوع فعالیت آن ها و خدماتی که به جامعه ارائه می کند ثبت کرد که می توان بر حسب تصمیم شرکا و موسسین آن در ۷ نوع به ثبت رسد.
هر بازرگان با تجارت داخلی و خارجی می تواند کسب درآمد کرده و برای افزایش سودآوری کسب و کار خود در زمینه های خدمات رسانی به مشتریان شرکت را در نوع مسئولیت محدود، سهامی ، تعاونی، تضامنی، تولیدی، مختلط سهامی به ثبت رسانده و از این طریق اعتبار کسب کند.
راهکار آسان برای ثبت شرکت ها را باید بدون شک بهره مندی از تجارب اشخاص مجرب و متخصص در این زمینه دانست زیرا آن ها با داشتن تخصص و تجربه راهنمای افراد بدون تخصص خواهند بود و می توانند با ارائه روش های نوین و قانونی اداره ثبت شرکت های تجاری، آن را در کم ترین زمان ثبت و خیال بازرگانان را از بابت امکان بهره مند شدن از تسهیلات بانکی و دولتی آسوده سازد.
موسسه حقوقی و ثبتی ایلیا در این زمینه با داشتن رزومه های موفق ثبتی می تواند راهنمای مجرب شما برای ثبت شرکت و خدمات مربوط به ثبت شرکتها در آینده کاری شما باشد که تنها در یک جلسه تمامی نکات تخصصی و حقوقی را به شما ارائه خواهد داد. این را بدانید هر اقدامی که برای ثبت شرکت انجام می گیرد باید در سامانه اداره ثبت شرکت ها بصورت قانونی به ثبت رسیده و به تایید کارشناسان و بازرسین حقوقی برسد تا امکان کسب و کار تجاری را داشته باشید.

 

ثبت برند و علامت تجاری

 

اگر یک جستجوی ساده در سایت ها و یا حتی فروشگاه های بزرگ داشته باشید می توانید محصولاتی را مشاهده کنید که با دارا بودن مواد اولیه یکسان در اشکال گوناگون و با نام های تولیدکنندگان متفاوت ارائه می شوند، از این رو باعث گیجی شما می شود که نمیدانید کدام برند محصول می تواند دارای معیارهای شما برای خرید باشد . از این رو بحث برند و علامت تجاری به میان می آید که خود نوعی مشخصه برای محصول انتخابی می باشد که در صورت پیشنهاد دیگر افراد مبنی بر با کیفیت بودن محصول راهنمای شما برای خرید محصولی مناسب است.

ثبت برند یک موضوع اختیاری برای کسب وکارها است اما ثبت آن در اداره مالکیت صنعتی دارای مزیت های بسیاری برای دارنده آن است که باعث عدم امکان سواستفاده از برند تجاری و اعتبار شما خواهد شد. شرکت های تجاری که تولید یا توزیع محصول سرلوحه کارشان است باید حتماً ثبت برند برای شرکت تجاری خود را انجام دهند.
داشتن برند خاص این امکان را به دارنده آن می دهد تا از ماهیت حقوقی بهره ببرد و این در صورتی است که بدون داشتن برند و علامت تجاری در آینده کاری تجار خلل ایجاد شده که یک نمونه از تداخلات را بدون شک عدم شرکت در مزایدات و مناقصات بزرگ شرکت ها و نهادهای دولتی می توان نام برد.
از سویی عدم دارا بودن برند و علامت تجاری از پیشرفت شرکتها در زمینه های تجارت می کاهد و تسهیلات بانکی و قانونی را از شرکت ها دریغ می کند، پس نیاز ثبت برند خاص برای افراد بحثی مهم است که باید برای رسیدگی به آن هرچه سریعتر اقدام کرد.
الزام است که برای ثبت برند و علائم تجاری نکاتی را رعایت کنید تا در زمان بازرسی کارشناسان با مشکل مواجه نشوید که مهم ترین آن ها عدم مشابهت برند و علامت تجاری ارائه شده با موارد مشابه در موضوع فعالیت ثبت شده در اداره مالکیت صنعتی است.
هر برند تجاری باید در زمره طبقه مخصوص به خود که لیست آن در اداره مالکیت صنعتی درج شده به ثبت رسد. برند و انجام امور ثبت آن مزیت بزرگی دارد که می توانید با مانوور دادن سیستم کسب و کارتان مشتریان وفاداری را برای تهیه خدمات و محصول ارائه شده از سوی خود جذب کنید.
هر برندی باعث ایجاد حس اطمینان و اعتماد مصرف کنندگان به خدمات شما می شود که خود مزیت مهمی در رسیدن به سودآوری است. در این زمان این برآورد می شود که یک برند ساده و به یاد ماندنی باعث شناخته شدن خدمات ارائه شده در جامعه هدف می شود که تنها با یک نظر می توانند در یادها ماندگار شود و ثبت علامت را ماندگار سازد. البته یک برند اعتباری 10 ساله دارد که پس از انقضای زمان ثبت آن باید با ارائه مدارک مربوطه در اداره مالکیت اقدام به تمدید آن انجام شود.

ثبت برند

خدمات ثبت شرکت موسسه حقوقی ایلیا

 

هر خدمات مربوط به شرکتها باید بر اساس اصول مندرج در اداره ثبت شرکت ها پایه ریزی و ارائه شود از این رو دانستن نکات تخصصی حقوقی می تواند راهنمای مناسب اشخاص حقوقی در راه اهداف آتی ان ها باشد که در اداره ثبت شرکت ها بر اساس مدارک ارسالی شرکا و شرکت تجاری انجام می پذیرد.
برای ثبت شرکت تجاری خود باید به موسسات حقوقی مراجعه کنید و از تجارب آن ها در زمینه ثبتی و حقوقی بهره ببرید، اما نه هر موسسه ای! بحث زمان برای ثبت شرکت های تجاری موضوعی حائز اهمیت است که رسیدگی به امور ثبتی از ابتدا تا انتهای دریافت شناسه ملی شرکت دارای گام های زمانبر است که در صورت عدم آشنایی با ان این زمان تا ۳ برابر افزایش می یابد.
از این رو مشاوران متخصص موسسه حقوقی ایلیا با بیش از ۲۰ سال سابقه انجام خدمات حقوقی و ثبتی شرکت ها و کسب و کارهای تجاری بهترین وکیل حقوقی شما در مسیر اهدافتان خواهد بود و شما تنها در یک جلسه می توانید در مدت زمانی اندک امر ثبتی را پیموده تا هم در هزینه ها و هم در زمانتان صرفه جویی شود و از طریق همراهی وکلای حقوقی ایلیا کسب و کارتان را رونق بخشید.

https://www.asianews.ir/u/7d4
اخبار مرتبط
دسته چک‌هایی که از امروز(۱۳۹۹.۱۰.۲۰) به مشتریان تحویل داده می‌شود، دارای تاریخ اعتبار هستند؛ به این معنی که اشخاص تا تاریخ معینی مجاز هستند که از دسته‌چک خود استفاده کرده و چک صادر کنند؛ چک های جدید از ابتدای سال 1400 باید در سامانه صیاد ثبت و تایید شود و در گزارش زیر به پرسش‌های احتمالی شما درباره اهم تغییرات قانون و چگونگی ثبت، تایید و انتقال چک در سامانه صیاد پاسخ داده شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
علیزاده
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
5
0
0

الان باید برای ثبت شرکت بصورت سهامی چه اقداماتی انجام داد؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید