صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۹
کد خبر: 10790
گزارشگر: 2
۱۱۱۶
۰
۰
۵
قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی چگونه است؟

قیمت انواع ایمپلنت دندان سوئیسی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت انواع ایمپلنت دندان سوئیسی چگونه محاسبه می شود؟
قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی بر اساس نوع جنس و کیفیت مشخص می شود. ایمپلنت اشترومن به عنوان یکی از پنج برند اول دنیا شناخته است. این برند دارای فواید بسیار بالایی است و متریال غیر قابل رقابت با اکثر ایمپلنت های تولید شده در دنیا محسوب می گردد. اما نقطه ضعف ایمپلنت اشترومن قیمت آن است. البته با توجه به ویژگی ها و آپشن هایی که دارد خیلی هم غیر منصفانه نیست.

قیمت انواع ایمپلنت دندان

 

قیمت ایمپلنت دندان در داخل کشور بسیار متنوع است. قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی بستگی به مواد، برند و ظرافت کار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بیشتر درباره ایمپلنت های کره ای نیز می توانید به لینک مراجعه کنید:

ایمپلنت کره ای

 ایمپلنت اشترومن در داخل کشور بیشتر با نام ال تی ال ‌معروف است و قیمت آن مناسب می باشد. علاوه بر آن با کیفیت نیز است. دندانپزشکان فعال در داخل کشور خیلی هم تمایلی به استفاده از شرکت سازنده سوئیسی نشان نمی دهند. از لحاظ مدت زمان کاشت بین چهار تا شش هفته طول کشد. به هر حال هزینه های مربوط به خدمات دندانپزشکی به دلیل گران شدن متریال و مواد مورد استفاده بسیار گران است. در بین همه خدمات دندانپزشکی هزینه های مربوط به خدمات ایمپلنت دندان از همه قیمت ها بالاتر است. البته قیمت تعیین شده بسته به برند و کشور سازنده دارد. بنابراین دندانپزشکی که مسئولیت کاشت ایمپلنت را قبول می کند، خدمات متنوعی را با انواع قیمت های دندانپزشکی به شما پیشنهاد می دهد..

 

خدمات انواع ایمپلنت دندان سوئیسی

 

. قیمت منصفانه
کیفیت برتر

 

کشورهای پیشرفته دنیا اقدام به ساخت ایمپلنت های متنوعی کرده اند. بنابراین بیماران محترم قبل از اقدام جهت ایمپلنت دندان با تحقیقات کامل و اطمینان خاطر برند مورد استفاده خود را انتخاب نمایند. زیرا که ممکن است دچار پشیمانی شوند.
ایمپلنت های اروپایی دارای ارزش بسیار زیادی نسبت به ایمپلنت ها دیگر است و بیشتر در کشورهای فرانسه، ایتالیا و آلمان تولید می شوند. ولی در کشور ایران برندهای اروپایی بسیار کمیاب هستند، بیشتر ایمپلنت های مورد استفاده در کشور ایران تولید کشور کره جنوبی است. در خصوص ایمپلنت های آمریکایی باید به این نکته اشاره کرد که بیشتر این برندهای تحت لیسانس شرکت های آمریکایی می باشند ولی تولید آن ها در کره جنوبی است.

ایمپلنت کره ای

برندهای ایمپلنت های سوئیسی از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار می باشند. به این دلیل که قیمت مناسب در کنار کیفیت ارائه می دهند و در بازار طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. البته لازم به یاد آوری است که اسم دولت تولید کننده قدرت تضمین دهنده کیفیت ایمپلنت ها است.
ایمپلنت های تولید شده توسط یک کشور می تواند درجه بندی کیفیت بالا تا کیفیت پایین را مشخص کند که باز هم این موضوع بر روی هزینه آن ها تاثیر می گذارد.
دقت کنید که هر چقدر هم ایمپلنت گران قیمت و با کیفیت بالا انتخاب کنید. در صورتی مراحل کاشت به خوبی انجام نشود، نتیجه خوب بدست نمی آید و عواقب بدی در انتظار خواهد بود. دقت کنید که در انتخاب پزشک متخصص خود دچار اشتباه نشوید و در مورد پزشک خوب بررسی نمایید.
قیمت ایمپلنت سوئیسی بستگی به انواع آن و همچنین تعداد کاشته شده دارد. شما این توانایی را دارید که در داخل کشور و با کمترین هزینه از بالاترین کیفیت ایمپلنت سوئیسی استفاده نمایید.
زمان درمان ایمپلنت های سوئیسی مانند دیگر ایمپلنت های تولید شده توسط کشورهای آلمان و آمریکا و کره جنوبی بصورت کوتاه مدت است. و به شکل فوری به خوبی با استخوان فک جوش زده می شود.

 

پنج نوع ایمپلنت دندان سوئیسی موجود می باشد

 

ایمپلنت اشترومن.
ایمپلنت اس پی آی.
ایمپلنت اس آی سی.
ایمپلنت بیودنتال.
ایمپلنت ایده.

 

لازم به ذکر است که دولت سوئیس در تولید انواع ایمپلنت ها با تکنولوژی های پیشرفته توانمند می باشد. هزینه های متنوع انواع ایمپلنت به دلیل اختلاف در شرکتهای تولید کننده و مشخصات آنان است. اس پی آی یک برند سوئیسی است که در داخل کشور ایران دارای نمایندگی است. قیمت این برند نسبت به نوع آن مناسب و دارای کیفیت خوبی است.

جراحی لثه

معرفی ایمپلنت های دندان سوئیسی

 

شرکت تولید این محصول، بنام تومن مدیکال، از قدیمی ترین و معتبر ترین برند سوئیس در حوزه تولید ایمپلنت در جهان است.
برند اس پی آی مدل اکتیو که امکان بارگذاری پروتز تا ۴۵ روز را فراهم می کند، یکی از برندهای پر فروش است. این برند سوئیسی در داخل کشور ایران به دلیل کیفیت بسیار مناسب آن مشتریان زیادی دارد.
ایمپلنت اس آی سی یک برند جدیدی است و در داخل کشور ایران نمایندگی دارد. درجه کیفیت ایمپلنت اس ای سی در رده ایمپلنت های کره ای و با کیفیت خوب است. اما عموما به دلیل دولت سازنده آن و اعتباری که برند اشترومن سوئیسی دارد، نسبت به برندهای کره ای بهتر است. ایمپلنت سوئیسی در داخل کشور ایران اعتبار و ارزش بسیاری دارد.
از برندهایی که جدید محسوب می شود، بیودنتال می باشد. لازم به ذکر است که این برند موفقیت خود را مدیون ایجاد تغییراتی است که تقریبا در طراحی های جدیدش عرضه می کند و اباتمنت هایی با مواد زیرکونیوم است.
کیفیت عالی و طراحی های منحصر به فرد برند اشترومن است که از قدیم تا به الان شرکت را به یکی از بهترین شرکت های ساخت ایمپلنت های دندان در دنیا تبدیل کرده است. این برند از عالیترین برنده ها محسوب می گردد. زیرا که دارای قابلیت سازگاری بالایش با فیزیولوژی جسم انسان است و در کمترین زمان و به آسانی با فک جوش می خورد و ماندگاری بالایی دارد. این ایمپلنت از قیمت بالای ایمپلنت های جهان می باشد و مزایای زیادی دارد.

 

پیشرفته ترین متدهای دنیای دندانپزشکی

 

امروزه ایمپلنت دندان و عمل جراحی لثه با پیشرفته ترین متدهای دنیای پزشکی انجام می شود. در این کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت های اشترومن و نئودنت را که دو محصول از برندهای ایمپلنت های سوئیسی هستند، به بیماران محترم پیشنهاد می شود.
شرکت سوئیسی اشترومن قسمتی از بالاترین و جدیدترین برندهای ایمپلنت تولید دولت سوئیس است که گذشته طولانی زیادی دارد. اسم این برند در جهان در بین پنج کشور دنیا معروف است و کیفیت بالایی دارد و بهترین برندهای دنیا محسوب می شود..

https://www.asianews.ir/u/7d6
اخبار مرتبط
لمینت دندان یا ونیر لایه‌ای از مواد همرنگ دندان یا سرامیک دندانپزشکی سفید رنگ است که برای اصلاح فرم، شکل، رنگ و طول دندان‌ها یا بستن فاصله بین دندان‌ها و درمان دندان‌های شکسته روی دندان نصب می‌شود. هم لمینت سرامیکی و هم لمینت کامپوزیتی لایه ای است همرنگ دندان ها ، که برای اصلاح رنگ و یا همچنین اصلاح طرح لبخند استفاده میشوند. این روزها این درمان یکی از رایج ترین درمان های زیبایی دندانپزشکی به شمار میرود. شما در این درمان زیبایی مطابق میل خود می توانید رنگ و فرم دندان هایتان را انتخاب کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید