صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۰
کد خبر: 10816
گزارشگر: 2
۸۵۶
۰
۰
۳
خرید دوربین مداربسته

نگاه هایک ویژن به دوردستها

نگاه هایک ویژن به دوردستها
در فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، محصولات این برند متشکل از دستگاه ضبط و پخش و دوربین مداربسته به کاربران عرضه می شود.

محصولات هایک ویژن را با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه کمیران تهیه کنید. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از فروشگاه کمیران کافی است به وبسایت کمیرانسیسیتیوی مراجعه کنید. کمیران نمایندگی اصلی هایک ویژن و هایلوک در ایران است و برای خرید دوربین مداربسته با کیفیت می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. در هر پروژه ای کیفیت محصول جزو ملاحظاتی است که باید اجرا کننده پروژه در نظر بگیرد. هایک ویژن با دو برند هایک ویژن و هایلوک توانسته عنوان بهترین تجهیزات نظارتی در جهان را از آن خود کند و به عنوان بهترین تولیدکننده از سال ۲۰۱۶ خود را برای تمام مردم جهان اثبات کند.

در فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، محصولات این برند متشکل از دستگاه ضبط و پخش و دوربین مداربسته به کاربران عرضه می شود. پس برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن فروشگاه کمیران بهترین انتخاب برای کاربران است. از سال ۲۰۱۸ شرکت هایک ویژن محصولات اقتصادی هایلوک را هم روانه بازار کرد.
فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، بهترین دستگاه های ضبط و پخش و دوربینهای مداربسته را عرضه می کند. فروشگاه کمیران با سابقه سیزده ساله در این زمینه در حال حاضر با سابقه ترین نمایندگی این محصولات به شمار می رود، از این رو می توان به این فروشگاه، عنوان بهترین نمایندگی هایک ویژن را اطلاق کرد. نشانی وبسایت این فروشگاه به شرح زیر به شما معرفی می شود:
https://www.camirancctv.com

دوربین مداربسته

نگاه هایک ویژن به دوردستها است و با شعار به دوردست ها نگاه کن و فراتر برو، در بازار دوربین مداربسته فعالیت می کند. هایک ویژن بهترین انتخاب و نخستین انتخاب برای تهیه یک سیستم نظارتی است. وقتی شرکت هایک ویژن با این اعتبار و عظمت، اقدام به تولید یک محصول می کند، تمام نظرها را به خود جلب کرده و مخاطبان را به سمت خود می کشاند. در حال حاضر، تمام محصولات هایک ویژن از طریق فروشگاه کمیران؛ نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران به فروش می رسد. نگاه هایک ویژن به دوردستها است و همواره به فراتر از لحظه قبل فکر می کند.
این محصولات را از کمیران بخرید و اطمینان داشته باشید این شرکت «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» را سه اصل اولیه کار خود می‌داند. هایک ویژن را از کمیران بخرید و از تسهیلات ویژه این شرکت بهره مند شوید.
بهترین نمایندگی محصولات هایک ویژن فروشگاه کمیران است. فروشگاه کمیران واقع در طبقه بالای همکف مرکز اداری و تجاری نادری، در یک موقعیت بسیار خوب با ارائه نمونه تصاویر گوناگون به کاربران این امکان را می دهد تا درست تر تصمیم بگیرند. در نظر داشته باشید، وقتی وارد طبقه یکم پاساژ نادری شدید، برای پیدا کردن فروشگاه کمیران دنبال پلاک یک بگردید.
پاساژ نادری واقع در تقاطع خیابان حافظ و جمهوری شهر تهران است.
هایک ویژن

شرکت «کمیران» به عنوان یک شرکت الگو در زمینه واردات و توزیع سراسری دوربین‌های مداربسته و تجهیزات وابسته، فعالیت خود را در آذرماه سال ۱۳۸۷ آغاز کرد و بیش از یک دهه است که به کاربران گرامی، خدمات رسانی می‌کند. در فروشگاه‌های «کمیران» شما به راحتی می‌توانید دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید و با جست‌وجو در سایت، براساس گروه‌های دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته توربو اچ دی به آنچه که مدنظرتان است برسید.
سال ۲۰۱۶ که نخستین سال انتخاب هایک ویژن به عنوان برترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان بود، شرکت کمیران نیز به عنوان برترین فروشنده محصولات هایک ویژن در ایران برگزیده شد. مهمترین پروژه های شرکت کمیران در طی یک دهه گذشته، به شرح زیر است:

ارتش - نزاجا
آکوافینا
پارکینگ بیهقی
صبا باتری
جهاد دانشگاهی خوزستان

هایک ویژن دارای دو تکنولوژی متفاوت است که هر کدام از اینها برای استفاده از پروژه های مختلف به کار می روند. هایک ویژن در کنار هایلوک و داهوا برندهایی هستند که هم در پروژه های کوچک و هم در پروژه های بزرگتر قابل استفاده هستند.
حال که بحث هایلوک هم شد، این نکته را در نظر بگیرید که فروشگاه کمیران افزون بر برند هایک ویژن نمایندگی اصلی برند هایلوک در ایران هم است.
قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با توجه به لیستی که شرکت پارس ارتباط افزار ارائه می کند، به کاربران گرامی، فروخته می شود. حداکثر تخفیف اعمال شده برای کاربران غیر همکار، ۱۸ درصد و بیشترین تخفیف مجاز برای ارئه به همکاران نظارت تصویری، ۲۳ درصد است. در سایت کمیران تمام قیمت های محصولات هایک ویژن با تازه ترین تغییرات، به روز می شوند و در دسترس قرار می گیرد. برای تهیه دوربین مداربسته و دستگاه ضبط و پخش موردنظر، ابتدا باید نیازتان و توقعتان شناسایی شود، سپس اقدام به خرید کنید.
هایک ویژن با تولید دو نوع تکنولوژی به نام Turbo HD و IP در زمینه عرضه محصولات متنوع دست کاربر را باز می گذارد و اگر قصد دارید پروژه های کوچک را با محصولات هایک ویژن پیش ببرید می توانید از تکنولوژی Turbo HD هایک ویژن استفاده کنید که ارزان قیمت هستند و اگر قصد دارید پروژه های بزرگ و شرکتهای با تعداد بالای دوربین مداربسته را پیش ببرید، می توانید از دستگاه های 32 کانال تحت شبکه و دوربینهای مداربسته IP بهره ببرید.

 

هایک ویژن به روزترین در جهان

 

کاربران سیستم نظارتی و مشتری مجموعه کمیران، در ابتدا بهترین برند موجود در دنیا را از کارشناسان این مجموعه سوال می کند و در پاسخ با برند هایک ویژن رو به رو شد. هایک ویژن چندین سال پیاپی است که به عنوان بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته در دنیا شناخته شده است و به همراه شاخه معتبر و قوی خود به نام هایلوک بازار دوربین مداربسته را در دنیا تسخیر کرده است.
به روزترین تکنولوژی در هایک ویژن، تکنولوژی تحت شبکه است است اما با سیستم آنالوگ به صورت توربو اچ دی عرضه می شود که تا وضوح ۸ مگاپیکسل هم محصولات دارد. قابلیتهای هایلوک درمقایسه با هایک ویژن در ابتدا وضوح تصویر آن است. اگر قصد دارید صرفا رفت و آمد افراد را بدون در نظر گرفتن جزئیات و ویژگی های منحصر به فرد زیر نظر داشته باشید، پیشنهاد می شود از دوربین مداربسته هایلوک استفاده کنید که قیمت مناسب تری دارد؛ چرا که کار شما را با همین هزینه راه می اندازد. معمولا برند هایک ویژن با وضوح تصویر بالا ببشتر در صرافی ها و طلافروشی ها کاربرد دارد که حتی عدد روی ماشین حساب را هم با زوم بسیار بالا نشان دهد و از کیفیت آن کاسته نشود.
در صورت تمایل به انتقال تصویر بر روی رایانه شخصی یا گوشی تلفن همراه، این کار به سادگی انجام می شود.
جاگذاری این محصول به این شکل است که در هر فضایی می توان از آن استفاده کرد. روی دیوار، به سقف، روی میز و... محدودیتی برای قرار گرفتن این دوربین مداربسته وجود ندارد.

 

ثبت پروژه در کمیران

 

برای آن دسته از افرادی که قصد تجهیز منزل خود را دارند، ثبت سفارش از طریق کمیران، خیال سفارش دهنده را از بابت بالاترین کیفیت و مطمئن ترین خدمات راحت می کند. گروه نصب حرفه ای کمیران، به بهترین و کارآمدترین شکل ممکن، پروژه را اجرا می‌کند کما اینکه تا به حال، رزومه کمیران پر از پروژه های بزرگ و موفق است.
پیشگام بودن در هر زمینه‌ای یک ویژگی درخشان محسوب می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد هایک ویژن و فروشگاه کمیران، همین پیشگام بودن در ارائه تکنولوژی های تازه و به روز است.

 

رزومه کمیران

فروشگاه کمیران

در رزومه کمیران، پر است از پروژه های بزرگ. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09901200130 و 66764266 در تماس باشید تا تجهیزات امنیتی را به بهترین شکل تهیه کنید.
دوربین مداربسته هایک ویژن
شما می توانید از طریق ۲ عنوان تمام محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده کنید:

دوربین مداربسته دیجیتال هایک ویژن
دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن

شما پس از انتخاب هر کدامیک از لینک های بالا می توانید وضوح تصویر موردنظر را بیابید. در این مرحله می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. در حال حاضر دوربین مداربسته هایک ویژن با تکنولوژی دیجیتال و توربو اچ دی از وضوح تصویر ۲ تا ۸ مگاپیکسل موجود است.

https://www.asianews.ir/u/7ev
اخبار مرتبط
در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای نصب دوربین خانه و انواع پرکاربرد آن یعنی دوربین اسپید دام و دوربین لامپی توضیح دهیم. اگر قصد دارید برای خانه خود دوربین مداربسته نصب کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید