صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۴ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۰
کد خبر: 10829
گزارشگر: 306
۳۶۹
۰
۰
۱

برگزاری سلسه نشست با خانواده تا بهشت

برگزاری سلسه نشست با خانواده تا بهشت
یزد - سلسه نشست با خانواده تا بهشت با محوریت " والدین هوشمند و فرزندان توانمند" با سخنرانی حجه الاسلام دکتر نودهی استاد حوزه و دانشگاه با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه ، به مدت 4ساعت همراه با صدور گواهی فرهنگی برای شرکت کنندگان درسالن کنفرانس شهید سلیمانی دانشگاه آزاد یزد برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ در این نشست حجه الاسلام دکترنودهی به بیان مباحث کلیدی پیرامون ارتباط موثر و متقابل والدین با فرزند و  نقش کلیدی این دو در تحکیم بنیان خانواده  و نوع رفتار والدین هوشمند در پرورش فرزندان توانمند پرداخت .
استاد حوزه  و دانشگاه  در ابتدای نشست هم اندیشی با اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد یزد ، نکاتی در تبیین موضوع نشست و هم اندیشی  پیرامون "والدین هوشمند و فرزندان توانمند" در وهله نخست به ویژگی های هریک در ارتباط متقابل بنیان خانواده مواردی را  تبیین کرد.
وی افزود ، خانواده  مورد هجوم دشمن قرار گرفته است و دشمن در روی بنیان خانواده کار می کند و ما در این جهت معتقد هستیم که هر چقدر والدین ما هوشمندتر باشند فرزندان توانمندتری در جامعه خواهند داشت و این دو قطعا اثر مثبت و موثر را بر یکدیگر خواهند داشت .
حجه الاسلام نودهی  تاکید کرد، دغدغه اصلی ما در مسلسل شدن خانواده هاست که با این روند ارکان جامعه سست خواهد شد وباید در این راستا فعالیتهای عملی و شاخص انجام شد.
استاد حوزه و دانشگاه  در ادامه به مباحث  مهم رفتاری در خانواده ها مانند جزئی پذیری کودکان و همچنین کلی نگری در جوانان در خانواده اشاره و به تاثیر این دو رفتار در زندگی اجتماعی  و نوع تعامل و گفتگو خانواده ها با فرزندان برای کسب مهارت های ارتباطی و رشدی در جامعه  اهتمام ویژه داشت.

سید محمد جواد عرفانفر

 

برگزاری سلسه نشست با خانواده تا بهشت , حجه الاسلام  دکتر نودهی استاد حوزه و دانشگاه

https://www.asianews.ir/u/7e8
اخبار مرتبط
یزد - معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یک روزه خود به دانشگاه آزاد یزد در نشست با مدیران و اساتید گروه های آموزشی رشته‌های علوم انسانی و هنر و معماری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، علم نافع و کاربردی را در زمینه علوم پایه و طبیعی کارآمد دانست و گفت: این کارآمدی نشانه وجود حکمت یعنی همان دانش عقلانی نافع است که مردم از آن استفاده می‌کنند
یزد - کم آبی و خشکسالی پدیده‌ای که سال‌های متمادی گریبان گیر مردمان یزد شده است
یزد - توسط دکتر مهران فاطمی استاندار لوح تقدیر به دکتر دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد یزد اهداء شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید