صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۰۱:۳۱
کد خبر: 10855
گزارشگر: 213
۱۴۵۱
۰
۰
۲
حاشیه جدید سرمربی تیم فوتبال بارسلونا

جلوگیری از ورود «ژاوی» به آمریکا با سفر به ایران

جلوگیری از ورود «ژاوی» به آمریکا با سفر به ایران
ژاوی هرناندز، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، به دلیل سابقه سفر به ایران اجازه نیافت که روز شنبه به‌همراه تیم خود عازم میامی شود.
به گزارش آسیانیوز، ژاوی هرناندز، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، به دلیل سابقه سفر به ایران اجازه نیافت که روز شنبه به‌همراه تیم خود عازم میامی شود و هم‌اکنون، در کاتالونیا در انتظار «مجوز ویژه» برای ورود به آمریکا به سر می‌برد.

خبرگزاری فرانسه نوشت دلیل ممانعت آمریکا از ورود آزادانه ژاوی به این کشور، سفرهای متعدد او به ایران هنگام حضور در تیم السد عنوان شده است.

گزارش‌ها حاکی است که سرمربی تیم فوتبال بارسلونا زمانی‌که در صف گذرنامه فرودگاه و در انتظار چراغ سبز برای تهیه کارت پرواز بود، متوجه این مشکل شد و برای حل آن باید تا صبح دوشنبه و اتمام تعطیلات پایان هفته منتظر بماند.

ژاوی آخرین‌بار در بهار ۲۰۱۹ به ایران سفر کرده بود. بر اساس قوانین ایالات متحده، همه افرادی که در گذرنامه مهر ورود به ایران دارند، برای سفر به آمریکا نیاز به دریافت «مجوز ویژه» خواهند داشت.

به نقل از آسوشیندپرس در صورتی‌که او موفق شود تا دوشنبه عصر خود را به آمریکا برساند، می‌تواند در آخرین جلسه تمرینی تیم خود پیش از بازی در برابر تیم اینتر میامی در روز سه‌شنبه حضور یابد.

بارسلونا قرار است اردوی پیش فصل خود را با انجام چهار بازی دوستانه در آمریکا برگزار کند./
https://www.asianews.ir/u/7ex
اخبار مرتبط
سایت «فی گول» نوشت: فدراسیون فوتبال ایران طبق گزارش‌های رسیده هنوز به صورت مستقیم با کارلوس کی‌روش وارد مذاکره نشده، ولی به دلیل اختلافات در فدراسیون این کشور دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران در آستانه برکناری قرار دارد.
با توجه به برخورد مسئولان باشگاه استقلال با وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران، گفته شده وی از این تیم حذف و جدا می شود.
علی دایی در خصوص زندگی شخصی و همسرانش در برنامه "فوتبال 360" توضیحاتی داد.
علی کریمی ستاره مردمی فوتبال ایران در انتقاد به تورم و گرانی نان گفت: عدالت زمانی اجرا می سود که همه مرده باشیم!
مینو رایولا، مشهورترین مدیر برنامه فوتبال جهان در سن ۵۴ سالگی درگذشت.
عملکرد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی در فاز نتیجه‌گیری باعث تغییر موضع یکی از شاگردان او درباره سرمربی تیم ملی شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید