صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۵
کد خبر: 10856
گزارشگر: 213
۱۶۰۰
۰
۰
۵
نامه جدید کوین ترودو برای آسیانیوز

افراد موفق با «اثر منفی» چه می کنند؟

افراد موفق با «اثر منفی» چه می کنند؟
«کوین تــرودو» کارآفرین معروف در نامه جدید دیگرش که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده، نوشته است: افراد موفق یک ویژگی مشترک دارند؛ آنها تحت تأثیر افراد منفی قرار نمی گیرند؛ اما فرد ناموفق اصطلاحاً SNIOP است و این کلمه کوتاه شده عبارت «تاثیرپذیر در برابر اثر منفی سایر افراد» است.

به گزارش آسیانیوز، افراد موفق یک ویژگی مشترک دارند. آنها تحت تأثیر افراد منفی قرار نمی گیرند. اما فرد ناموفق اصطلاحاً SNIOP است. این کلمه کوتاه شده عبارت «تاثیرپذیر در برابر اثر منفی سایر افراد» است.

اکثر افراد ناموفق به راحتی توسط افراد دیگر "تحریک" می شوند. آنها به راحتی تحت تأثیر منفی بودن دیگران قرار می گیرند. آنها به دیگران اجازه می دهند افکار، نظرات و احساساتشان را کنترل کنند.

اگر می خواهید موفق باشید، باید یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را کنترل کنید و اجازه ندهید دیگران بر شما تأثیر منفی بگذارند. شما نمی توانید به دیگران اجازه دهید "موش در سر شما" بگذارند. شما می توانید این کار را با تغذیه مداوم ذهن خود با اطلاعات مثبت و مطالب انگیزشی انجام دهید.

------------

بیشتر بخوانید

راز فهرست کردن «۶ کار» مهم!

------------------------------------------

به همین دلیل است که گوش دادن روزانه به فایل های صوتی مثبت کاری حیاتی است. خواندن مطالب مثبت مانند کتاب های مثبت اندیشی یک نکته کلیدی محسوب می شود. معاشرت با افراد مثبتی که از شما حمایت می کنند و شما را بالا می برند بسیار مهم است. اینها کارهاییست که افراد موفق انجام می دهند.

هر روز ذهن شما از اخبار، رسانه های اجتماعی و حرفهای افرادی که با آنها معاشرت می کنید پر می شود. متوقف کردن این ورودی های منفی کار سختی است. شما باید مثبت بودن را جایگزین آن چیزهای منفی کنید. هر روز چیزی مثبت و نشاط آور بخوانید، حتی اگر شده برای 10 دقیقه آن را انجام دهید.

صبح ها و قبل از رفتن به رختخواب و هر روز در ماشین خود به فایل های صوتی مثبت گوش دهید. به این ترتیب عادات موفقیت را در خود ایجاد خواهید کرد و عادت های شکست خود را با عادات افراد موفق، جایگزین خواهید کرد.

انجام این کار باعث تغییر افکار، گفتار، اعمال و احساسات شما می شود. اینها ارتعاش شما را تغییر می دهند. که به نوبه خود دنیای شما را نیز تغییر خواهند داد. شما می توانید فردی باشید که می خواهید و می توانید زندگی مورد نظر خود را داشته باشید. از همین امروز شروع کنید./

شما رو در اوج خواهم دید
دوست شما، کوین ترودو
 

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/7ey
اخبار مرتبط
«کوین تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده، نوشته است از «خواستن» دست بکشید؛ افراد موفق همیشه مشغول انجام کاری هستند که بقیه افراد هنوز درباره آن صحبت می کنند.
«کویــن تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده به تهیه فهرستی از ۶ تا از مهم ترین کارها که در آنها رازهایی نهفته، تاکید کرده است.
کوین ترودو، کارآفرین و تاجر، در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، بیشتر افراد موفق انرژی جسمی و روحی زیادی دارند و دارای استقامت روحی و بردباری هستند.
کوین ترودو در جدیدترین یادداشتش برای آسیانیوز نوشته است که موفقیت یک مسیر است؛ نه یک مقصد و تحقق تدریجی یک رویا است و در حال حاضر شاد بودن است؛ در این صورت آدم ها درگیر فرآیند آفرینش و تجلی خواسته خود هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید