صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۸:۲۵
کد خبر: 1086
گزارشگر: 49
۷۵۵
۰
۰
۰

موانع تولید سیستمی ورفع آنها سلیقه ایست!

چالشهای پیش روی تولید کننده تنوع نفرت برانگیز ی دارند! بدان جهت که برای فضای کاری این مظلوم و آنچنانکه دراین روزها ترسیم شده نامی بهتراز جنگ اقتصادی وبرای خودش عنوانی بهتر از سرباز اقتصادی نمی توان یافت وبه همین طریق اورا بایستی مدام در کارزاری یافت که میخواهد از مصائب و مشکلات این راه خودرا برهاند.
چالشهای پیش روی تولید کننده تنوع نفرت برانگیز ی دارند! بدان جهت که برای فضای کاری این مظلوم و آنچنانکه دراین روزها ترسیم شده نامی بهتراز جنگ اقتصادی وبرای خودش عنوانی بهتر از سرباز اقتصادی نمی توان یافت وبه همین طریق  اورا بایستی مدام در کارزاری یافت که میخواهد از مصائب و مشکلات  این راه خودرا برهاند.
سیستم بدردنخور ودیگر کاملا آلوده به ربای بانکی،  دایره مالیات ستانی به روز نشده، تکلفات آزاردهنده ی تامین اجتماعی ،  آسیبهای جدی ومهلک اداره  ای که نامش  به اصطلاح کار است وآنچنانکه کارمندانش هم به آن وقوف دارند شده است تشکلی تحریک کننده ی کارگر بر علیه کارفرما  و موانع دهها اداره وسازمان از نهادهای خدمات رسان گرفته تا واحدهای نظارتی همه وهمه به مثابه ی شکنجه گران این اسیران آزادمرد دربند بوده ، هستند و تا زمانیکه اراده ای عملی وشجاعانه از تمامی قوا وبصورت تمام قد در حمایت بی چون وچرا ازآنها نباشداین موانع همچنان بیش از پیش خواهند ماند وبصورت سیستمی خود را نهادینه خواهندکرد و حتی اگر سهوی هم باشند خود یک دهن کجی ونافرمانی کاملا نهادینه شده به سیاستهای مترقی وعالی راهبردی  حاکمیتی چون "رونق تولید" باقی خواهندماند!  
این بیگانگی سیستمی با رفع موانع تولید را این سربازان خسته ، مجروح  وبی انگیزه روز به روز با گوشت وپوست واستخوانشان لمس می کنند. اما در رفع آنها هیچ سیستمی وجود ندارد و سیاستهای جسته گریخته وسلیقه ای گاه وبیگاه،  هیچگاه اقناع کننده نخواهد بود.
حسین شمس
https://www.asianews.ir/u/1yS
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید