صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۴
کد خبر: 10890
گزارشگر: 213
۱۴۳۷
۰
۰
۲
ادعای فریاد شیران

پیش بینی نوستراداموس!

پیش بینی نوستراداموس!
کاربران شبکه های اجتماعی ادعای فریادشیران دستیار مایلی کهن را به سوژه روز تبدیل کردند و به او لقب نوستر اداموس دادند!

به گزارش آسیانیوز، گفته شده پیش بینی دستیار محمد مایلی کهن در تیم ملی ایران در خصوص وضعیت تیم ملی به طور کلی اشتباه از آب درآمد!

-----------------------

بیشتر بخوانید

«وریا غفوری» ایران حذف شد!

---------------------------------------------

نادر فریادشیران مربی سابق تیم ملی و از پیشکسوتان فوتبال ایران با حضور در شبکه خبر مدعی شده بود به احتمال ۹۰ درصد نام امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی اعلام خواهد شد!

خبرورزشی نوشت: شیران به قدری در این باره محکم و قاطعانه سخن گفت که برای خودش درصد خطا هم باقی نگذاشت اما دیروز در جلسه هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال، اعلام شد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی می ماند...

کاربران شبکه های اجتماعی اما همین ادعای شیران را به سوژه روز تبدیل کردند و به او لقب نوستر اداموس دادند!/


https://www.asianews.ir/u/7fw
اخبار مرتبط
اشخاصی که به تازگی وارد دنیای ورزش می‌شوند، نیازمند دریافت اطلاعات کامل و جامع درباره تفاوت انواع مکمل‌های ورزشی هستند؛ چرا که این افراد بدون هیچ زمینه قبلی و به یکباره قرار است با حجم وسیعی از محصولات بدنسازی روبرو شوند. عدم آگاهی از کاربردهای مختلف مکمل‌های بدنسازی، ممکن است ورزشکار تازه کار را گمراه کند. در این مقاله ما قصد داریم تا به طور مفید و مختصر به بررسی مکمل‌هایی بپردازیم که افراد مبتدی هم می‌توانند برای شروع کار آن‌ها را استفاده کنند. پس با ما همراه باشید.
بخش زیادی از ساختمان یک ورزشگاه در اصفهان فروریخت؛ و در این باره مدیرکل سابق سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی استان اصفهان توضیحاتی داد.
با توجه به برخورد مسئولان باشگاه استقلال با وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران، گفته شده وی از این تیم حذف و جدا می شود.
فعالیت بدنی می‌تواند به تغییر احساسات منفی کمک کند و نتایج مثبتی برای شما به همراه داشته باشد. چه در بهبود اعتیاد، تازه وارد باشید و چه سال‌ها مواد را ترک کرده باشید، ورزش منظم چندین مزیت اثبات شده دارد. در این مقاله، می‌توانید نقش ورزش در بهبود روند ترک اعتیاد را درک کنید.
معیاری از سلامتی می‌تواند بیش‌تر یا کمتر از سن تقویمی افراد باشد؛ ایده پزشکی سن بیولوژیکی این است که سلول‌ها و اندام‌ها دارای سنی هستند که متفاوت از سن معمولی‌ است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید