صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۸
کد خبر: 10907
گزارشگر: 2
۹۳۷
۰
۰
۷
هیوندا و کیا

چگونه برای خودروی خود لوازم یدکی بخریم ؟

چگونه برای خودروی خود لوازم یدکی بخریم ؟
فروشگاه الماس پارت، یکی از برترین فروشگاه لوازم یدکی هیوندا در ایران است. این فروشگاه، محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. تمامی لوازم این فروشگاه، اصل و تضمین شده می باشند و همچنین برای خرید بهتر، می توانید از مشاورین ما نیز بهره مند شوید.

برند هیوندا، یکی از پرطرفدارترین و البته با کیفیت ترین برندهای خودروسازی جهان است. کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب آن نسبت به دیگر برندهای خارجی، باعث شده تا خودروهای این برند در بازار ایران بسیار محبوب شوند. اما آن چه پس از خرید یک خودرو اهمیت دارد، تهیه لوازم یدکی آن است. خرید لوازم یدکی هیوندای در بازار ایران چالش های بسیاری دارد. چرا که برخی از فروشندگان سودجو، قطعات تقلبی را به جای قطعات اصل می فروشند. به همین دلیل، شناخت لوازم یدکی اصل برند هیوندا بسیار مهم است. قطعا تفاوت بسیاری میان استفاده از لوازم اصل به جای لوازم یدکی تقلبی وجود دارد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا شیوه و مزایای خرید لوازم یدکی اصل را با یکدیگر بررسی کنیم.

 

خرید آنلاین لوازم یدکی هیوندای

 

احتمالا برای شما پیش آمده که برای یافتن و خرید لوازم یدکی هیوندا اصل، فروشگاه ها و مغازه های زیادی را زیر پا گذاشته باشید. بررسی فروشگاه های متعدد و در نهایت رسیدن به محصول اصل و با کیفیت، کاری بسیار زمان بر و خسته کننده است. اما راهکار خلاص شدن از این فرآیند طولانی، مراجعه به فروشگاه های آنلاین معتبر است. شما می توانید به راحتی، با مراجعه به این فروشگاه ها، پس از بررسی محصول و نظرات دیگر کاربران و همچنین بهره مند شدن از مشاورین سایت، نسبت به خرید لوازم یدکی هیوندا اقدام کنید.

در این روش به دلیل عدم حضور واسطه ها، شما می توانید قطعات یدکی خودروی خود را، بدون صرف هزینه گزاف خریداری کنید. همچنین با تحویل محصول خود درب منزل، از طی کردن جریان توان فرسای خرید حضوری پیش گیری می کنید. جالب است بدانید در صورت آسیب دیده بودن قطعات خریداری شده به صورت آنلاین، می توانید با مرجوع کردن آن ها، تمام مبلغ پرداختی خود را باز پس بگیرید. ضمن اینکه تمامی قطعات مورد نیاز خود را می توانید به صورت همزمان از یک فروشگاه تهیه کرده و از اتلاف وقت خود جلوگیری کنید.

 

مزایای خرید لوازم یدکی اورجینال

 

بازار قطعات خودرو پر از جایگزین های ارزان قیمت و تقلبی است. این قطعات، برخلاف قطعات اورجینال هیوندا، تحت استانداردهای سخت گیرانه، تولید نمی شوند. همین امر باعث می شود، نصب لوازم یدکی تقلبی روی خودروی خود، بر کیفیت سایر قطعات تاثیر منفی گذاشته و کارایی خودروی شما را مختل کنند. با خرید لوازم یدکی کیا و هیوندا اصل از افت شدید کیفیت متاثر از محصولات تقلبی و مشکلات ناشی از آن ها، همچون نیاز به تعمیر مداوم ماشین و تصادفات، ممانعت کنید. با استفاده از قطعات اصلی هیوندا، امنیت و آسودگی خاطر را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورید.

لوازم یدکی کیا

نکات مهم هنگام خرید لوازم یدکی اورجینال

 

در هنگام خرید لوازم یدکی اورجینال به نکات زیر توجه کنید.

- تحقیق کنید.

پس از تعیین کردن قطعه مورد نیاز خود، شروع به تحقیق در مورد آن کنید. باید ببینید که آیا جایگزین هایی برای لوازم یدکی مدنظر شما، از برندهای معتبر دیگر موجود است یا خیر. همچنین تفاوت قیمت، ارزان تر بودن خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری را، مورد بررسی قرار دهید. ضمنا از خدمات مجازی و توصیه های مشاورین مجرب نیز استفاده کنید.

- توجه به شماره قطعات یدکی مورد نیاز

با استفاده از کاتالوگ محصولات، می توانید از شماره لوازم یدکی خود، اطلاع و اطمینان حاصل کنید. در کاتالوگ ها، مدل، نوع و سال خودروی خود همراه با لوازم یدکی اصلی سازگار با ماشین خود را می توانید بیابید.

- تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی

اولین نکته در تشخیص لوازم یدکی اصل هیوندا، توجه به تلفظ درست نام آن است. همچنین دقت داشته باشید که کشور سازنده آن قطعات، در لیست کشورهای طرف قرارداد با هیوندا، باشد. مورد بعد، تفاوت میان طراحی و رنگ قطعات اصل با تقلبی است. این مورد با بررسی چشمی قابل تشخیص است. حتما به لیبل ها، طراحی، داشتن بروشور، اعداد شناسایی محصول، تاریخ تولید و شماره تماس تولیدکننده توجه کنید.

 

لوازم یدکی سراتو

 

در بین خودروهای کره ای یکی از مدل هایی که بسیار بیشتر از بقیه در خیابان های کشور آن را مشاهد می کنیم سراتو است کسانی که صاحب خودروی سرات هستند و هنگام خرابی و تعمیر خودروهای خود قصد خرید انواع لوازم یدکی سراتو نیز دارند بهتر است که در هنگام خرید به مواردی که در قسمت های قبل به آن اشاره کردیم تئجه داشته باشند. مهم ترین مورد لزوم استفاده از لوازم یدکی اصل برای خودروهای سراتو می باشد. هر چند که لوازم یدکی این خودروها گران تر از لوازم فیک و غیر اصل هستند اما شما عملا یک بار برای خرید اسین لوازم هزینه می کنید و از هزینه ای اضافی ای که ممکن است برای خودروی شما به وجود بیاید جلوگیری خواهید کرد.

لوازم یدکی اصل

قطعات مختلف سراتو

 

یکی از قطعات مختلف سراتو در جلوبندی و چرخ خودروها بلبرینگ است. خراب شدن بلبرینگ سراتو مشکلات رایجی را به دنبال خود دارد. از مهم ترین علائم ونشانه هایی که میتوان میزان خرابی این قطعه را تشخیص داد. لرزش فرمان در حین رانندگی، صدای ممتد و ناهنجار از چرخ ها از مهم ترین نشانه ای آن می باشد. اگر زمانی یکی از بلبرینگ ها خراب شود، نیاز نیست بلبرینگ همه چرخ ها را تعویض کنید.

 

جمع بندی

 

حال که به مزایای خرید لوازم یدکی هیوندا اصل پی بردید، گام بعد انتخاب فروشگاه معتبر است. فروشگاه الماس پارت، یکی از برترین فروشگاه لوازم یدکی هیوندا در ایران است. این فروشگاه، محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. تمامی لوازم این فروشگاه، اصل و تضمین شده می باشند و همچنین برای خرید بهتر، می توانید از مشاورین ما نیز بهره مند شوید.

https://www.asianews.ir/u/7gd
اخبار مرتبط
براساس گزارش تحقیق و تفحص مجلس دو مجموعه «ایران خودرو» و «سایپا دیزل» حیات خلوتی برای رانت جویی برخی افراد شده است؛ این در حالی است که چینی ها نیز در این آشفته بازار با استفاده از وضعیت بازار ایران توانسته اند خودروهای بی کیفیت و از رده خارج و درجه دو خود را با چند برابر قیمتی که در چین هست، در ایران به فروش برسانند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید