صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۴
کد خبر: 10911
گزارشگر: 2
۱۱۱۹
۰
۰
۴
ترمیم و تعمیر کفپوش

روش های نگهداری از کفپوش اپوکسی در دراز مدت

روش های نگهداری از کفپوش اپوکسی در دراز مدت
نگهداری کفپوش اپوکسی را باید بر اساس یکسری نکات خاص انجام دهید. رعایت این نکات به نوعی باعث افزایش دوام و طول عمر بالای کفپوش های اپوکسی می شود. همچنین نگهداری اصولی مانع از آسیب رسیدن به این کفپوش ها خواهد شد.

برای نگهداری کفپوش اپوکسی چه باید کرد؟

 

از آنجا که کفپوش اپوکسی از مزایای بسیاری برخوردار است، امروزه از آن به طور گسترده ای در مکان های مختلف استفاده می شود. با یک نگهداری اصولی می توان از این کفپوش ها برای مدت های طولانی استفاده کرد. بهتر است بدانید نگهداری کفپوش اپوکسی شامل یکسری موارد و نکات مهم است. یکی از این نکات استفاده از مواد شست و شوی مناسب و غیر اسیدی است. همچنین قرار ندادن اجسام تیز و وسایل سنگین بر روی سطح از دیگر موارد جهت نگهداری این کفپوش ها به شمار می آید.
شما می توانید از کارشناسان یک گروه معتبر همچون ویرا اپوکسی برای بازدید دوره ای کفپوش های اپوکسی خود بهره مند شوید. این بازدیدهای دوره ای تأثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت و دوام کفپوش ها دارند. در صورتی که کفپوش ها نیاز به ترمیم داشته باشند، کارشناسان آن ها را به خوبی ترمیم و تعمیر می کنند. همچنین در پارکینگ ها بهتر است یک کارتن را زیر چرخ ماشین قرار دهید. قرار دادن یک پد اسفنجی زیر جک موتور سیکلت ها از دیگر نکات نگهداری از این کفپوش ها است. همچنین استفاده از یک پادری در ورودی مکان مورد نظر نقش بسزایی در نگهداری از این کفپوش ها دارد.

 

آموزش نکات مهم در زمینه نگهداری کفپوش اپوکسی

 

کفپوش های اپوکسی مانند دیگر کفپوش ها برای افزایش طول عمر و کارایی به مراقبت و نگهداری نیاز دارند. بد نیست نگاهی مختصر به برخی از این نکات کلی برای نگهداری کفپوش اپوکسی داشته باشید. یکی از این نکات نگهداری، نریختن مواد شیمیایی غلیظ و خطرناک بر روی سطح است. همچنین لازم است کفپوش ها را با استفاده از مواد شوینده مخصوص به صورت دوره ای تمیز کنید.

. وارد نشدن ضربات زیاد و تنش های سنگین به کفپوش از دیگر نکات نگهداری این کفپوش ها است.
همچنین کفپوش ها نباید در معرض حرارت بالا و نقطه جوش قرار بگیرند.

از دیگر نکات مهم برای نگهداری این کفپوش ها چک دوره‌ای کارشناسان ویرا اپوکسی به منظور جلوگیری از ایرادات احتمالی‌ است. همچنین برای پولیش ماهانه این نوع کفپوش ها بهتر است از متخصصان ویرا اپوکسی کمک بگیرید.

ویرا اپوکسی

نظافت دوره ای و تمیز نگه داشتن کفپوش بسیار مهم است!

 

یکی از نکاتی که تأثیر بسیار زیادی بر دوام و طول عمر بالای کفپوش ها دارد، نظافت دوره ای و تمیز نگه داشتن آن ها است. این کفپوش ها به دلیل اینکه در محیط های پرتردد مورد استفاده قرار می گیرند، لازم است هر چند وقت یک بار تمیز شوند. سطوح کفپوش ها را باید به صورت منظم از خاک و ماسه تمیز کرد. برس نرم بهترین گزینه برای این کار به شمار می آید.

عدم گرد و غبار زدایی ممکن است باعث ایجاد خط و خش بر روی سطح شود.
همچنین می توانید سطوح کفپوش را با استفاده از تمیز کننده سطوح چند منظوره و تی تمیز کنید.
استفاده از ترکیب آب و مایع ظرفشویی بهترین گزینه جهت تمیز کردن روزانه این نوع کفپوش است.
برای تمیز کردن کفپوش های اپوکسی به هیچ وجه نباید از محلول های اسیدی همچون وایتکس، سرکه و اسید سیتریک استفاده کنید.

دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی بهترین گزینه برای نظافت دوره ای این نوع کفپوش ها است. این دستگاه بدون ایجاد آسیب های فیزیکی و شیمیایی قادر است سطوح کفپوش های اپوکسی را تمیز کند. در واقع کف شوی صنعتی به راحتی می تواند چربی، گرد و خاک، گریس، روغن و دیگر آلودگی های عمیق را از سطح کفپوش پاک کند.

کف شوی صنعتی تأثیر محیط و آب و هوا بر روی کفپوش اپوکسی

 

بهتر است بدانید عوامل محیطی مانند رطوبت و دمای محیط و رطوبت و دمای زیرآیند بر روی کیفیت کفپوش اپوکسی تأثیر گذار هستند. در بین این عوامل ذکر شده رطوبت یکی از فاکتورهایی بسیار مهم و موثر به شمار می آید. در واقع وجود رطوبت در هوا و یا بر روی کف در موقع نصب کفپوش باعث بروز یکسری نواقص در سطح کفپوش خواهد شد. به گونه ای که این امر باعث کاهش دوام، کیفیت و طول عمر کفپوش می شود. ترکیب مواد کفپوش اپوکسی با رطوبت نیز موجب ایجاد لکه آب یا آمین بلاش در کفپوش خواهد شد.
لکه آب نوعی نقص سطحی است که باید از بروز آن جلوگیری شود. وجود آمین بلاش بر روی کفپوش با گذشت زمان باعث زردی و کاهش میزان چسبندگی و براقیت سطح می گردد. در واقع احتمال بروز آمین بلاش در هوای سرد، بارانی یا برفی به طور قابل توجهی افزایش می یابد. همچنین دمای بسیار بالا، دمای بسیار پایین و رطوبت بالا باعث لایه شدن کفپوش های اپوکسی می شود. قرار گرفتن کفپوش های اپوکسی در معرض نور خورشید نیز موجب تیره شدن و تغییر رنگ آن ها خواهد شد.

تعمیر کفپوش

ویرا اپوکسی ارائه کننده انواع خدمات ترمیم و تعمیر کفپوش های اپوکسی

 

اگر کفپوش های اپوکسی دچار ترک یا شکستگی شوند، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ چرا که یکی از مزیت های مهم این نوع کفپوش ها قابل ترمیم بودن آن ها است. گروه نام آشنای ویرا اپوکسی تمامی خدمات و تعمیرات کفپوش های اپوکسی را به بهترین شکل ارائه می دهند. تیم حرفه ای ویرا اپوکسی در صورت ایجاد هرگونه نقص در کفپوش اپوکسی در اسرع وقت در محل حاضر می شوند. کارشناسان مجرب ویرا اپوکسی کفپوش ها را با دقت مورد بررسی قرار می دهند. در واقع متخصصان به منظور جلوگیری از پیشروی و ترمیم در محل مورد نظر حاضر می شوند.
متخصصان این تیم حرفه ای متناسب با نوع خرابی روش ترمیم مناسب کفپوش را انتخاب می کنند. کارشناسان ویرا اپوکسی نقاط آسیب دیده را با عملیات ماستیک کردن بازسازی ترمیم و بازسازی خواهند کرد. بهترین گزینه پیشنهادی ما به کسانی که قصد ترمیم و تعمیر انواع کفپوش اپوکسی را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان دارند، گروه نام آشنای ویرا اپوکسی است. با انتخاب ویرا اپوکسی علاوه بر اینکه می توانید کفپوش های با کیفیتی داشته باشید، از دیگر خدمات ارزنده همچون ترمیم و آموزش نکات نگهداری کفپوش اپوکسی نیز بهره مند خواهید شد.

https://www.asianews.ir/u/7gj
اخبار مرتبط
یکی از بهترین و متنوع‌ترین رنگ ها که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد، رنگ اپوکسی است. این رنگ ضمن برخورداری از مقاومت و کارایی بسیار زیاد، تنوع بالایی نیز دارد و برای فضاهایی با کاربری متفاوت نیز مناسب است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید