صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۳
کد خبر: 10943
گزارشگر: 213
۷۷۷
۰
۰
۲
انحراف مرگبار بنز تشریفات دولتی در خیابان ولیعصر

علت تصادف هولناک خودروی وزارت خارجه و جانباختن شهروندان+عکس های حادثه

علت تصادف هولناک خودروی وزارت خارجه و جانباختن شهروندان+عکس های حادثه
انحراف خودروی وزارت خارجه از مسیر به دلیل حرکت در خط ویژه، منجر به جان باختن دو شهروند و از جمله آسیب دیدن یک کودک کار شد.

به گزارش آسیانیوز، گفته می شود انحراف خودروی وزارت خارجه از مسیر به دلیل حرکت در خط ویژه و سرعت منجر به جان باختن دو شهروند و از جمله آسیب دیدن یک کودک کار شد.

تصادف هولناک خودرو وزارت خارجه و جانباختن شهروندان

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت در تصادف خودروی تشریفات در تهران دستکم دو نفر کشته شدند.

تصادف هولناک خودرو وزارت خارجه و جانباختن شهروندان

به گفته شاهدان عینی، یک خودروی بنز تشریفات حین حرکت در خط ویژه خیابان ولیعصر به سمت پیاده‌رو تغییر مسیر داده و چند موتورسوار و عابرپیاده را زیر گرفته و افراد حاضر در محل می‌گویند دستکم دو نفر از عابران در این حادثه کشته شده‌اند.

تصادف هولناک خودرو وزارت خارجه و جانباختن شهروندان


گفته می شود همچنین دو عابر پیاده در این حادثه مجروح شدند که حال یک کودک کار وخیم گزارش شده است./

https://www.asianews.ir/u/7hd
اخبار مرتبط
یزد - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد از امدادرسانی و رهاسازی مصدومین حادثه تصادف خودرو سواری ام وی ام با تریلر حامل سوخت در محور میبد به یزد خبر داد
مقام مسئول در امور حوادث استان سیستان و بلوچستان از مرگ دلخراش ۱۴ نفر در پی برخورد دو خودروی پژو با یکدیگر خبر داد.
مراسم تشییع پیکر هشت نفر از مسافران قطار مشهد-یزد که جسدشان شناسایی شده، در شهر یزد برگزار شد، در حالی که مسوولان وعده داده‌اند نتیجه آزمایش دی.ان.‌ای پیکرهای غیرقابل شناسایی تا روز یک‌شنبه ۲۲ خرداد مشخص شود.
در حالی تا کنون «۲۱ کشته و ۸۷ مصدوم» تصادف قطار در طبس تلفات جانی داشته است که گفته شده ؛ احتمال افزایش قربانیان وجود دارد و در همین حال در یزد عزای عمومی اعلام شده است و براساس گزارش ها علت این حادثه هنوز مشخص نیست.
یزد - مدیر روابط عمومی هلال احمر گفت: برخورد اتوبوس کارگران معدن چادرملو با یک دستگاه تریلر در محور بافق به بهاباد، ۱۹ زخمی و یک کشته بر جا گذاشت
در حالی که امروز نیز جانشین پلیس با انتقاد های تند خودروهای بی کیفیت خودروسازان داخلی را سبب تصادفات و مرگ و میر دانست، سایپا فروش فوق‌العاده چهار محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا sx و وانت ۱۵۱ را از امروز به مدت دو روز آغاز کرده است.
بازار خودرو همچنان در حال صعود است؛ این در حالی است که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، پیش‌تر خودروهای ایرانی را به «ارابه مرگ‌» تشبیه کرد و گفت خودروهای گران ایرانی، نه زیبا هستند و نه ایمن!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید