صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۱
کد خبر: 10983
گزارشگر: 213
۷۰۸
۰
۰
۳
حادثه وحشتناک سیلاب در عصر جمعه

ویدیویی تکان دهنده از وقوع سیل ویرانگر در بستر رودخانه استهبان فارس/جان باختن بیش از ۲۱ نفر/از مفقودی ها خبری در دست نیست!

ویدیویی تکان دهنده از وقوع سیل ویرانگر در بستر رودخانه استهبان فارس/جان باختن بیش از ۲۱ نفر/از مفقودی ها خبری در دست نیست!
ویدیویی هولناک از لحظات وقوع سیل مرگبار عصر روز گذشته در شهرستان استهبان فارس منتشر شده است؛ در این حادثه تاکنون ۱۵ نفر جان باخته اند.

ه گزارش آسیانیوز، ویدیویی وحشتناک از لحظات اولیه سیل در شهرستان استهبان فارس در این حادثه تاکنون ۱۵ نفر جان باختند و ۸ نفر مفقود هستند. علت بالا بودن تعداد قربانیان و مفقودین، تجمع مردم در بستر رودخانه رودبال در عصر روز تعطیل بوده است.

این ویدیو را در ادامه ببینید:

 

 

در پی وقوع سیل در ۱۰ روستا و مناطقی از شهرستان‌های استهبان، نی‌ریز و داراب در استان فارس، ۲۱ نفر جان باختند و چهار نفر مفقود هستند.

به گفته مقام‌های استان فارس، عصر جمعه ۳۱ تیرماه، بارش باران فصلی منجر به سیلاب شد و تعدادی از گردشگرانی که در کنار رودخانه رودبال در استهبان حضور داشتند گرفتار سیلاب شدند. بر اساس فیلم‌های منتشر شده تعدادی از خودروهایی که در کنار این رودخانه پارک شده بودند در سیل غرق شدند.

در همین حال خلیل عبداللهی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، اعلام کرد که ۱۵ خودرو در رودخانه گرفتار شدند و ۱۲ خودرو از زیر آب بیرون کشیده شدند.

همچنین یوسف کارگر، فرماندار استهبان، گفت که جان‌باختگان این سیل در مسیر رودخانه رودبال حضور داشتند./

https://www.asianews.ir/u/7ih
اخبار مرتبط
یزد - تیم کارشناسی تعیین شده توسط دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان پس از بررسی های کارشناسانه در گزارشی عوامل موثر در سیل اخیر یزد را اعلام کرد
یزد - با همراهی فرماندار یزد و مسئولان دانشگاه نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از اماکن آسیب دیده دانشگاه در سیلاب اخیر بازدید کرد
یزد - رئیس شورای شهر در نشست شورای شهر با دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران سیل اخیر یزد با اشاره به بحران ایجاد شده در ارتباط با سیل اول هفته یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه پیگیری و شناسایی مقصران این حادثه و بحران از سوی ستاد بحران استان به دادستانی واگذار شد،،‌ هدف از این نشست مقصریابی نیست
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید