صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۹
کد خبر: 11002
گزارشگر: 2
۹۴۰
۰
۰
۵
اشنایدر الکتریک

نمایندگی اشنایدر در ایران

نمایندگی اشنایدر در ایران
اشنایدر الکتریک یک شرکت چند ملیتی بسیار مشهور فرانسوی است که به عنوان یکی از پیشگامان صنعت برق در زمینه تولید و توزیع تجهیزات الکتریکی فعالیت می‌کند. در این مقاله قصد داریم درباره نمایندگی اشنایدر و ویژگی‌های آن توضیح دهیم.

نمایندگی اشنایدر در ایران

 

اشنایدر الکتریک یک شرکت چند ملیتی بسیار مشهور فرانسوی است که به عنوان یکی از پیشگامان صنعت برق در زمینه تولید و توزیع تجهیزات الکتریکی مانند کلید هوایی، کلید مینیاتوری، چراغ سیگنال، کلید اتوماتیک، پرشر سوئیچ، میکرو سوئیچ، کلید حرارتی مغناطیسی، کنتاکتور و بی متال، رله‌های هوشمند، استارتر ابزار، سنسورهای التراسونیک و غیره فعالیت می‌کند. این شرکت در قرن نوزدهم میلادی توسط دو برادر به نام‌های جوزف اوزن و آدولف اشنایدر در حوزه تولید کشتی، ماشین آلات سنگین، آهن و فولاد راه‌اندازی شد و بعد از چند سال با کمک یک شرکت آلمانی کاربری خود را به تولید تجهیزات و موتورهای الکتریکی جهت استفاده در صنایع مختلف تغییر داد. این شرکت محصولات خود را از طریق نمایندگی اشنایدر در اختیار مشتریان خود در سراسر جهان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم درباره نمایندگی اشنایدر و ویژگی‌های آن توضیح دهیم.

 

آشنایی با نمایندگی اشنایدر

 

امروزه بسیاری از مشاغل وکسب و کارهایی که در صنعت برق مشغول فعالیت هستند، برای تامین تجهیزات و قطعات الکتریکی مورد نیاز خود از نمایندگی اشنایدر کمک می‌گیرند. شرکت اشنایدر با بیش از ۱۷۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی به دلیل کیفیت بالای محصولاتش از محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم برخوردار است. قرار گرفتن این شرکت در بین ۵۰ شرکت برتر اروپایی در سال ۲۰۱۵ دلیل بسیار محکمی برای اثبات بالا بودن کیفیت تجهیزات این برند می‌باشد. شهرت این برند باعث شده است که نمایندگی اشنایدر الکتریک در بیش از صد کشور جهان برای ارائه خدمات و عرضه محصولات به مشتریان افتتاح شود. در همه نمایندگی‌های اشنایدر محصولات اصل و اروجینال با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش تحت لیسانس اشنایدر فرانسه به فروش می‌رسد. تاریخ راه‌اندازی اولین نمایندگی اشنایدر در ایران به سال ۱۳۵۴ بر می‌گردد. علاوه بر نمایندگی کارخانه مونتاژ کلید مینیاتوری این برند نیز در سال ۱۳۷۹ در شهر کرج راه‌اندازی شد. محصولاتی که در ایران تولید می‌شود تحت لیسانس اشنایدر و با بالاترین کیفیت تولید می‌شود. قیمت محصولات این برند نسبت به نمونه‌های مشابه تولید شده توسط برندهای دیگر گران‌تر است.

نمایندگی اشنایدر الکتریک

اهمیت خرید تجهیزات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر الکتریک

 

خرید تجهیزات الکتریکی از نمایندگی به چند دلیل یک خرید مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی محسوب می‌شود. کسانی که در حوزه صنایع مشغول فعالیت هستند باید با مزایای خرید از نمایندگی آشنا شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید اقدام کنند. مزایای خرید از نمایندگی اشنایدر الکتریک شامل موارد زیر است.

 

. تضمین اصالت تجهیزات اشنایدر الکتریک

 

یکی از مهمترین مزایای خرید از نمایندگی اشنایدر این است که مشتری از اصالت و اورجینال بودن کالایی که خریداری می‌کند، مطمئن است. با پیدا کردن یک نمایندگی مجاز و رسمی می‌توان با خیال راحت محصولات را هولوگرام تضمین اصالت کالا شرکت اشنایدر الکتریک خریداری کرد. متاسفانه به دلیل پرفروش بودن این برند برخی افراد سودجو محصولات تقلبی را به جای محصولات اصل به مشتریان می‌فروشند‌. شباهت ظاهری محصولات تقلبی و اصل به حدی زیاد است که افراد عادی قادر به تشخیص آن نیستند. تنها راه مطمئن برای اطمینان از اصالت کالا خرید از یک نمایندگی معتبر است.

 

بالا بودن کیفیت و ایمنی محصولات

 

خرید از نمایندگی اشنایدر باعث می‌شود که محصولات از ایمنی و کیفیت بالاتری برخوردار باشند. این موضوع با تضمین کیفیت کالا رابطه‌ای مستقیم دارد. شرکت اشنایدر اهمیت بسیار زیادی به کیفیت و ایمنی محصولات خود قائل است و بعد از تولید تجهیزات الکتریکی تست‌های کیفیت مختلفی روی آن‌ها انجام می‌دهد. با خرید از نمایندگی مشتری مطمئن است که کالای خریداری شده او از لحاظ ایمنی و کیفیت هیچ مشکلی نخواهد داشت.

 

امکان دریافت مشاوره پیش از خرید محصولات

 

مزیت دیگری که می‌توان با خرید از نمایندگی اشنایدر از آن بهره‌مند شد، امکان دریافت مشاوره پیش از خرید محصولات مورد نظر است‌. نمایندگی‌های معتبر همواره شرایطی فراهم می‌کنند که مشتری بتواند با کارشناسان ماهر و باتجربه در زمینه تجهیزات الکتریکی مشاوره رایگان داشته باشد و بعد از دریافت راهنمایی‌های لازم درباره نحوه انتخاب، نحوه نصب و استفاده و نحوه نگهداری از محصولات را دریافت کند و با اطلاعات کامل برای ثبت سفارش خود اقدام نماید.

فروشگاه صنعت روز

کلید هوایی اشنایدر چیست و چه کاربردی دارد؟

 

به کلید قطع کننده جریان برق فشار ضعیف که در آمپراژ بالای ۶۳۰۰ آمپر که با نام کلید مدار شکن قدرت هوایی نیز شناخته می‌شود‌، کلید هوایی اشنایدر می‌گویند. این کلید با قطع جریان برق در اتصال کوتاه به عنوان یکی از خطاهای رایج شبکه برق مانع از آسیب دیدن مدار می‌شود‌. اتصال کوتاه اگر قطع نشود خسارات زیادی را در پی خواهد داشت. کلید هوایی با قدرت ۲۰۰ کیلو آمپر از به وجود آمدن خسارت‌ها پیشگیری می‌کند. در تمام مدارهایی که در آن‌ها امکان به وجود آمدن جرقه وجود داشته باشد، حتما باید از کلید هوایی استفاده کرد‌. این محصول به دو صورت خودکار یا توماتیک و دستی یا کنترل از راه دور تولید می‌شود. سرعت عملکرد کلید هوایی نسبت به کلیدهای روغنی بیشتر است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دلیل نامگذاری این کلید به نام کلید هوایی این است که مکانیسم عمل آن در جریان هوای آزاد انجام می‌شود. از مهم‌ترین کاربردهای انواع مختلف کلید هوایی اشنایدر می‌توان به مواردی مانند محافظت از شبکه، قطع و وصل برق، حفاظت موتور و ژنراتور، افزایش دادن یا کاهش دادن فرکانس و ولتاژ، اندازه‌گیری پارامترهای شبکه، ثبت رویدادها، خطاها و هشدارها اشاره کرد. مزایای استفاده از کلید هوایی عبارتند از: کاهش خطر آتش‌سوزی، بالا بودن سرعت خاموشی جرقه، محافظت از پایداری عملکرد در کلیدها، یکسانی طول جرقه در همه جریان‌ها، سرعت بالا در انفجار هوایی و غیره.

 

خرید تجهیزات الکتریکی از فروشگاه صنعت روز برترین نمایندگی اشنایدر

 

اگر در حوزه صنعت برق فعالیت می‌کنید و برای خرید کلید هوایی اشنایدر و سایر محصولات اشنایدر به دنبال یک نمایندگی معتبر هستید به سایت فروشگاه صنعت روز با آدرس اینترنتی sanatrooz.org مراجعه کنید. صنعت روز به عنوان یکی از برترین و معتبرترین نمایندگی‌های شرکت اشنایدر در ایران فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. این فروشگاه با بهره‌مندی از بهترین کارشناسان در زمینه تامین، طراحی و فروش قطعات و تجهیزات الکتریکی با برند اشنایدر فعالیت می‌کند و در طول این سال‌ها همواره جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کارهای خود قرار داده است. همه محصولات ارائه شده در این فروشگاه اورجینال هستند و با گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. قبل از خرید بهتر است با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس گرفته و با یکی از کارشناسان نمایندگی درباره محصول مورد نظر خود مشاوره داشته باشید.

https://www.asianews.ir/u/7j0
اخبار مرتبط
زمانی که صحبت از نمایندگی اشنایدر می‌شود بسیاری از افراد ناخوداگاه به فکر خرید محصولات صنعتی باکیفیت می‌افتند. شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان یک شرکت فرانسوی شناخته می‌شود که دارای محصولات صنعت برق باکیفیت و اورجینال است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید