صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۳
کد خبر: 11026
گزارشگر: 213
۱۷۶۶
۰
۱
۲
براساس اعلام رئیس سازمان قبرستان

سنگ قبر زنان در بهشت زهرا کَنده شد!

سنگ قبر زنان در بهشت زهرا کَنده شد!
سازمان بهشت زهرا اعلام کرد که سنگ قبرهایی از زنان را از قبرستان ها حذف و جمع‌آوری کرده است.

به گزارش آسیانیوز، سعید غضنفری، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا، گفت: «در شان آرامستان مومنان نیست که تصویر خانم‌های مومن را به شکل کشف حجاب و بی‌حجاب روی سنگ‌های قبر حکاکی کنند.»

او افزود در چند ماهه اخیر، ۹۸ سنگ قبر که «تصاویر مکشوفه» داشتند، جمع‌آوری و اصلاح شده‌اند.

این در حالی است که همزمان با گسترش واکنش‌ها به شدت گرفتن برخورد گشت‌های ارشاد با زنان، ابراهیم رئیسی، 15 تیر سال جاری، ضمن حمایت از مقابله با آنچه «ترویج فساد سازمان‌یافته در جامعه اسلامی» خواند، به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور داد تا با همکاری همه نهادهای حکومتی، مصوبه «عفاف و حجاب سال ۸۴» را اجرا کند.

ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به بررسی «گزارش‌های دستگاه‌های مختلف درباره وضعیت اجتماعی مرتبط با موضوع حجاب و عفاف» اختصاص داشت، گفت: ترویج فساد در جامعه اسلامی و انقلابی اقدامی سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی شده است و با سرمایه‌گذاری کلان استکبار صورت می‌گیرد.

رئیسی افزود: دشمنان ایران و اسلام با استفاده از شبکه‌های گسترده و متعدد ماهواره‌ای و مجازی با ترویج فساد، استقامت فرهنگی و مبانی ارزشی و دینی جامعه را هدف گرفته‌اند.

رییس‌جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: باید در مقابل این تهاجم سازمان یافته و گسترده اقدامات لازم و بازدارنده صورت گیرد و نهادهای مسئول در این زمینه اقدامات نظام‌مند و منسجمی به عمل آورند.

رئیسی در این جلسه دستور داد دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی را برای اجرای مصوبه مجلس و مصوبه سال ۱۳۸۴ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره حجاب و عفاف انجام دهد.

این مصوبه با عنوان «راهبردهای گسترش فرهنگ عفاف» در چهارم مرداد سال ۸۴ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و پیشتر خبرگزاری ایسنا از این مصوبه به عنوان مبنای تشکیل گشت ارشاد نام برده است./
https://www.asianews.ir/u/7jo
اخبار مرتبط
رییس پلیس راهور فراجا گفت: بحث عفاف و حجاب یک مسئله بسیار جدی است و اطلاعات متخلفانی که به تذکر زبانی پلیس برای رعایت حجاب توجه نکنند، در یک سامانه ثبت خواهد شد.
علی ملک‌حسینی، دادستان از پلمب شدن ۲۹ آرایشگاه زنانه خبر داد
ابراهیم رئیسی گفت: ترویج فساد در جامعه اسلامی و انقلابی اقدامی سازمان‌یافته است و به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور داد تا مصوبه «عفاف و حجاب سال ۸۴» را اجرا کند.
در ادامه برخی برنامه های هدفمند دولت و نهادهای دیگر و بر اساس گزارش‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده طی روزهای اخیر تعدادی از کافه‌ ها پلمب شده‌اند.
در حالی که سفیر روسیه در تهران حجاب و ممنوعیت مشروبات الکلی را مانع سفر شهروندان روس به ایران بیان کرد، دستیار وزارت امور خارجه ایران واکنش نشان داد و گفت جاذبه‌های ما زیارتی است.
یزد - جلسه کمیته آراستگی عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد به ریاست دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری و با حضور حجت الاسلام حسن زارع مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، معاونان ، مدیران اجرایی ، روسای دانشکده ها و جمعی از اساتید و کارشناسان صاحب نظر در سالن کنفرانس شهیدسلیمانی حوزه ریاست واحد یزد برگزار شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید