صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۶
کد خبر: 11036
گزارشگر: 213
۱۳۴۱
۰
۰
۱
براساس اظهارات سرمربی سابق تیم فوتبال فاینورد

ستاره فوتبال باید جدا شود!

ستاره فوتبال باید جدا شود!
سرمربی سابق تیم فوتبال فاینورد خواستار جدایی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی از این تیم شد.

به گزارش آسیانیوز، سرمربی سابق تیم فوتبال فاینورد خواستار جدایی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی از این تیم شد.

تیم فوتبال فاینورد روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف المپیک لیون فرانسه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در این مسابقه نیمکت نشین بود و در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد اما نتوانست مانع باخت تیمش بشود.

«روب جاکوبس» بازیکن و سرمربی سابق تیم فاینورد در پایان این مسابقه به شدت از جهانبخش انتقاد کرد و خواستار جدایی این وینگر ایرانی از فاینورد شد.

جاکوبس گفت: نمی دانم وقتی به جهانبخش بازی می‌دهید هدف چیست؟ بهتر است یک نفر از وارکنورد (تیم‌های پایه فاینورد) در تیم حضور داشته باشد. مردم از عملکرد جهانبخش راضی و خوشحال نیستند. او بازیکن بزرگی بوده است اما دیگر نمی‌تواند کار بیشتری انجام بدهد.

جهانبخش پیش از این در تیم‌های نایمخن و آلکمار هلند عملکرد بسیار درخشانی داشت و سپس به برایتون انگلیس منتقل شد؛ هرچند که آنجا نتوانست به عملکرد خوبش ادامه بدهد و فصل گذشته به هلند و تیم فاینورد بازگشت.

به گفته جاکوبس، بهتر است فاینورد از دست جهانبخش راحت شود. او گفت: جهانبخش می‌تواند به تیم اکسلسیور کمک کند یا تیم نایمخن و NAC بردا. او الان بازیکنی برای فاینورد نیست.

به نقل از خبرآنلاین، این انتقادات از جهانبخش در حالی مطرح می‌شود که این بازیکن در دو بازی تدارکاتی گذشته تیمش برابر سالزبورگ اتریش و یونیون بلژیک عملکرد خوبی داشت و مشخص نیست که جهت گیری این انتقادات تخریبی است یا نه./

https://www.asianews.ir/u/7jx
اخبار مرتبط
کاربران شبکه های اجتماعی ادعای فریادشیران دستیار مایلی کهن را به سوژه روز تبدیل کردند و به او لقب نوستر اداموس دادند!
اشخاصی که به تازگی وارد دنیای ورزش می‌شوند، نیازمند دریافت اطلاعات کامل و جامع درباره تفاوت انواع مکمل‌های ورزشی هستند؛ چرا که این افراد بدون هیچ زمینه قبلی و به یکباره قرار است با حجم وسیعی از محصولات بدنسازی روبرو شوند. عدم آگاهی از کاربردهای مختلف مکمل‌های بدنسازی، ممکن است ورزشکار تازه کار را گمراه کند. در این مقاله ما قصد داریم تا به طور مفید و مختصر به بررسی مکمل‌هایی بپردازیم که افراد مبتدی هم می‌توانند برای شروع کار آن‌ها را استفاده کنند. پس با ما همراه باشید.
سایت «فی گول» نوشت: فدراسیون فوتبال ایران طبق گزارش‌های رسیده هنوز به صورت مستقیم با کارلوس کی‌روش وارد مذاکره نشده، ولی به دلیل اختلافات در فدراسیون این کشور دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران در آستانه برکناری قرار دارد.
با توجه به برخورد مسئولان باشگاه استقلال با وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران، گفته شده وی از این تیم حذف و جدا می شود.
عادل فردوسی پور به دنبال مهدی طارمی در بندر بوشهر دیده شده است.
پس از لغو دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا ، اکوادور و اروگوئه، گزارش‌ها حاکی است که بازی با عمان نیز لفو شد.
علی دایی در خصوص زندگی شخصی و همسرانش در برنامه "فوتبال 360" توضیحاتی داد.
علی کریمی ستاره مردمی فوتبال ایران در انتقاد به تورم و گرانی نان گفت: عدالت زمانی اجرا می سود که همه مرده باشیم!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید