صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۴ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۳
کد خبر: 11066
گزارشگر: 2
۱۳۶۱۰
۰
۰
۳
گشت و گذار در اصفهان

همه چیز درباره هتل آسمان اصفهان

همه چیز درباره هتل آسمان اصفهان
در اینجا قصد داریم به معرفی هتل آسمان بپردازیم و شما را با این هتل محبوب آشنا کنیم.

اصفهان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران است که سالانه مسافران ایرانی و خارجی زیادی راهی آن می شوند. این شهر نقاط دیدنی بسیاری را در خود جا داده و دارای جذابیت های فراوان است. ظرافت هنر کاشی کاری، معماری ایرانی اسلامی و طرح های خارق العاده ای در بناهای اصفهان به چشم می خورند. این آثار و بناها دوره های تاریخی زیادی را گذرانده اند و قصه های بسیاری برای گفتن دارند. برای سفر به اصفهان و گشت و گذار در اماکن گردشگری آن مانند سی و سه پل، پل خواجو، میدان امام، مسجد شیخ لطف الله، کاخ چهل ستون، مدرسه چهارباغ، عمارت هشت بهشت، منارجنبان، مسجد امام، کاخ عالی قاپو، کلیسای وانک و... نیاز به رزرو یک هتل خوب خواهید داشت. ما در اینجا قصد داریم به معرفی هتل آسمان بپردازیم و شما را با این هتل محبوب آشنا کنیم.
هتل چهار ستاره آسمان اصفهان، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ در زمینه ارائه خدمات اقامتی آغاز کرده است و به عنوان یکی از هتل های خوب اصفهان شناخته می شود. این هتل دارای امکانات متنوعی مانند کافی شاپ، رستوران گردان، مجموعه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن های برگزاری همایش و مراسم و... می باشد که باعث توجه و رضایت بیشتر مسافران شده اند. به علاوه، نزدیکی هتل به اماکن دیدنی اصفهان، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های رفت و آمدتان می شود. اگر قصد رزرو هتل آسمان اصفهان را دارید، در این مطلب با ما همراه باشید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

معرفی هتل آسمان

 

هتل آسمان یکی از هتل های خوب اصفهان است که در ۱۳ طبقه ساخته شده و دارای ۸۸ واحد اقامتی متنوع می باشد. این هتل فعالیت خود را از ۵ مهر ماه سال ۱۳۸۴ به کمک شرکت مهراندیشان سپاهان آغاز کرد. هتل آسمان در حاشیه زاینده رود و در نزدیکی اماکن گردشگری اصفهان ساخته شده تا دسترسی خوبی برای مسافران به وجود آورد. از جمله امکانات و خدمات رفاهی مختلف این هتل می توان به رستوران گردان، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن های برگزاری مراسم و کنفرانس، سالن ماساژ و... اشاره کرد.

اتاق سه تخته هتل آسمان اصفهان

وجود اتاق ها و سوئیت های مختلف در هتل آسمان باعث می شود بتوانید بهترین گزینه را متناسب با بودجه، سلیقه و نیاز خود پیدا کنید. واحدهای اقامتی این هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی خوبی هستند که اقامت در اصفهان را برایتان شیرین تر می کنند. این واحدها از طراحی و دکوراسیون زیبایی بهره می برند و فضایی دلنشین برای هم صحبتی با خانواده و دوستان برایتان فراهم می نمایند.
اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، به بررسی هتل آسمان بپردازید و آن را در گزینه های اقامتی خود قرار دهید. نزدیکی هتل به دیدنی های اصفهان، یکی از مزیت های مهم آن است و برای مسافران زیادی حائز اهمیت می باشد. از آنجا که جاذبه های دیدنی اصفهان به قدری زیادند که یک بار مسافرت برای سر زدن به همه آن ها کافی نیست، احتمالا دوست داشته باشید دوباره به این شهر بازگردید. هتل آسمان هرآنچه از یک هتل چهار ستاره استاندارد توقع دارید را در اختیارتان قرار می دهد و آرامش را به شما هدیه می کند.

 

امکانات هتل آسمان اصفهان

 

هتل آسمان اصفهان دارای امکانات و خدمات مختلفی برای رفاه حال مسافران است. کارکنان هتل همواره برای ارائه بهتر خدمات به مهمانان می کوشند. این هتل در حاشیه زاینده رود و در نزدیکی جاذبه های دیدنی اصفهان واقع شده که دسترسی خوبی برای افراد مقیم در آن می سازد. از جمله امکانات و خدمات هتل می توان به رستوران گردان، کافی شاپ، استخر سرپوشیده، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن ماساژ، صرافی، پارکینگ، تاکسی سرویس شبانه روزی، روم سرویس ۲۴ ساعته، خشکشویی، خانه داری و... اشاره کرد.
وجود امکانات گفته شده در هتل آسمان، آن را به یکی از هتل های چهار ستاره خوب اصفهان تبدیل کرده است. اگر به دنبال هتلی با خدمات عالی و قیمت مقرون به صرفه هستید، این هتل را در گزینه های خود قرار دهید. پیشنهاد می کنیم برای تصمیم گیری بهتر، قبل از رزرو نهایی به بررسی لیست هتل های اصفهان بپردازید. این کار شما را با ویژگی های هر هتل آشنا کرده و احتمال رضایتتتان از مکان اقامت را بالا می برد. وجود مجموعه ورزشی، رستوران، کافی شاپ، سالن ماساژ، فضای بازی کودکان، سالن همایش، اتاق جلسات، آمفی تئاتر و... در هتل ها می تواند برای برخی افراد حائز اهمیت باشد و روی قیمت تمام شده اقامت تاثیر بگذارد. لذا مقایسه و بررسی دقیق گزینه های پیش رو، شما را به خواسته ها و توقعاتتان از مکان اقامت، نزدیک تر خواهد کرد.

استخر هتل آسمان اصفهان

واحدهای اقامتی هتل آسمان اصفهان

 

هتل آسمان در ۱۳ طبقه ساخته شده و دارای ۸۸ اتاق و سوئیت مختلف می باشد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق توئین، اتاق دبل، سوئیت، رویال سوئیت و سوئیت آپارتمان می شوند. از جمله امکانات عمومی واحدهای هتل آسمان می توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت بی سیم، یخچال، مینی بار، تلویزیون، ماهواره و شبکه پخش فیلم، میز، صندلی، آباژور، سرویس بهداشتی، حمام، تخت خواب، کلیدهای کارتی، سیستم اطفاء حریق، چای ساز، تلفن، روم سرویس ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه و... اشاره کرد. چشم انداز هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها می تواند به سمت خیابان، زاینده رود، پارک و کوه صفه باشد.
اتاق های دبل و توئین هتل آسمان دارای متراژ ۳۵ متر مربع هستند و برای اقامت حداکثر سه نفر ظرفیت دارند. این اتاق ها برای اقامت زوج ها و خانواده های کم جمعیت، گزینه خوبی محسوب می شوند. مساحت سوئیت های این هتل، ۴۵ متر مربع بوده و برای اقامت ۵ نفر مناسب می باشند. سوئیت آپارتمان دارای مساحت ۵۵ متر مربعی با ظرفیت ۶ نفر بوده و سوئیت رویال، متراژ ۶۰ متر مربع دارد و حداکثر از ۵ فرد پذیرایی خواهد کرد. در نتیجه، سوئیت های این مجموعه به درد خانواده های پرجمعیت تر می خورند و امکانات و فضای بیشتری در اختیار آنان قرار می دهند. در مجموع، هرآنچه از یک هتل چهار ستاره انتظار دارید، در این هتل فراهم است و لحظاتی به یاد ماندنی برایتان رقم می زند. اقامتی خاطره انگیز در هتل آسمان اصفهان تجربه کنید و از گشت و گذار در این شهر رویایی لذت ببرید.

 

کافی شاپ و رستوران های هتل آسمان

 

هتل آسمان دارای کافی شاپ و رستوران های جذابی است که غذاهای باکیفیتی تهیه و سرو می کنند. رستوران گردان احتمالا هیجان انگیزترین رستوران این مجموعه است که چشم اندازی از زاینده رود و گنبدهای بناهای اصفهان در اختیار شما قرار می دهد. این رستوران انواع غذای ایرانی و فرنگی را در منوی خود دارد و طعمی بی نظیر از آن ها برایتان می سازد. ساعت کاری مجموعه از ۱ الی ۳ بعد از ظهر برای وعده ناهار و از ۸ تا ۱۰:۳۰ شب برای وعده شام می باشد. از جمله آیتم های منوی این رستوران فوق العاده می توان به انواع کباب، خوراک مرغ و گوشت، چلو، غذاهای دریایی، جوجه چینی، استیک مخصوص، سالاد، خورش ماست، سوپ و... اشاره کرد.
دومین رستورانی که در هتل آسمان قرار دارد و به معرفی آن می پردازیم، فست فود آسمان است که در طبقه دوم هتل قرار دارد. اگر طرفدار غذاهای لذیذ فست فودها هستید و هیچ چیز را به آن ها ترجیح نمی دهید، حتما سری به این رستوران بزنید. انواع پیتزا، ساندویچ سرد و گرم، برگر، کنتاکی، سالاد، نوشیدنی و... در فست فود آسمان سرو می شوند و کیفیت بالایی دارند.
کافی شاپ هتل آسمان نیز در مجموعه غذایی این هتل قرار دارد و انواع دسر، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، بستنی، کیک و... را در منوی خود ارائه می دهد. برای سپری کردن لحظاتی آرامش بخش کنار دوستان، خانواده و عزیزان خود به این کافی شاپ بروید و طعم دلپذیر خوراکی ها و نوشیدنی های آن را امتحان کنید. همان طور که مشاهده کردید، تنوع خوبی در کافی شاپ و رستوران های هتل آسمان دیده می شود و سلیقه های مختلفی را تحت پوشش خود قرار می دهند.

 

برگزاری انواع کنفرانس و مراسم در سالن های هتل آسمان

 

سالن های چند منظوره متنوعی در هتل آسمان واقع شده اند که امکان برگزاری انواع مراسم، عروسی، کنفرانس، همایش، مهمانی، ضیافت، نشست، کارگاه و... را برایتان فراهم می کنند. به طور دقیق، چهار سالن با امکانات و ظرفیت متفاوت در این هتل قرار دارند و برای مراسم های مختلف استفاده می شوند. سالن اجتماعات رنگین کمان، سالن آفتاب، سالن مهتاب و سالن نسیم جزو سالن های گفته شده می باشند.
سالن رنگین کمان در طبقه چهارم هتل آسمان قرار گرفته و امکاناتی شامل پروژکتور، تجهیزات صوتی و تصویری، ویدئو وال، دوربین فیلم برداری، میکروفون، نورپردازی، اتاق کنترل و ترجمه همزمان، سالن پذیرایی مجزا و... ارائه می دهد. ظرفیت این سالن بستگی به نوع چیدمان آن دارد و از ۱۲۰ الی ۳۲۰ نفر متغیر است. سالن آفتاب در طبقه سوم هتل واقع شده و ظرفیتی بین ۲۰۰ تا ۲۶۰ نفر را در خود دارد. فضا و دکوراسیون این سالن برای برگزاری مراسم عقد، عروسی، سالگرد ازدواج و... بسیار مناسب است.
سالن مهتاب با ظرفیت ۴۰ الی ۱۰۰ نفر، در طبقه سوم هتل آسمان قرار دارد و برای برگزاری همایش ها و جلسات کوچک مناسب است. امکانات صوتی و تصویری پیشرفته ای در این سالن وجود دارند و برگزاری بهتر جلسات و نشست ها کمک می کنند. در آخر، به معرفی سالن نسیم می پردازیم که در طبقه چهارم هتل واقع شده و دارای ظرفیتی معادل ۱۲۰ نفر می باشد. سالن نسیم از طریق یک در به سالن رنگین کمان متصل شده و رفت و آمد را برای کسانی که از جفت سالن ها استفاده می کنند، آسان کرده است.

سالن نسیم هتل آسمان اصفهان

تضمین سلامتی با مجموعه ورزشی و اسپا هتل آسمان

 

این مجموعه دارای بخش های مختلفی نظیر استخر، سونا بخار، سونا خشک، حوضچه آب سرد، جکوزی، سالن ماساژ و... می باشد که سلامتی و نشاط را برایتان به ارمغان می آورند. ساعت کاری مجموعه ورزشی هتل آسمان برای آقایان، روزهای زوج و جمعه ها از ساعت 3 بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب می باشد. ساعت کاری برای بانوان نیز روزهای فرد از ساعت ۲:۳۰ بعدظهر تا ۹ شب و جمعه ها از ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر در نظر گرفته شده است. بخشی از برنامه سفرتان را به این مجموعه آرامش بخش اختصاص دهید و از استرس های روزمره و مشغله های کاری دور شوید.

 

نحوه رزرو هتل آسمان اصفهان

 

اگر به فکر سفر به اصفهان و اقامت در این شهر زیبا و دوست داشتنی هستید، می توانید از مرجع قانونی رزرو هتل و اقامتگاه سفربازی کمک بگیرید. این سامانه امکان رزرو آنلاین هتل آسمان و گزینه های متنوع دیگر را برایتان فراهم کرده و بهترین قابلیت ها در اختیارتان قرار می دهد. گارانتی بهترین قیمت، پشتیبانی ۲۴ ساعته، تعداد و تنوع بالای هتل ها، تضمین تمیزی اتاق ها، امکان گفتگوی آنلاین با میزبان قبل از رزرو، تخفیف های هیجان انگیز و... تنها بخشی از مزایای استفاده از سفربازی می باشند. رزرو اینترنتی هتل در اصفهان را بدون دردسر از این وبسایت انجام دهید و آماده شروع سفر فراموش نشدنی خود شوید.

 

گشت و گذار در اماکن دیدنی اصفهان

 

اصفهان مهد فرهنگ و هنر ایران است. جاذبه های گردشگری، تاریخی، دیدنی، تفریحی و... زیادی در این شهر قرار گرفته اند و باعث می شوند به همه مهمانان آن خوش بگذرد. عمارت عالی قاپو، میدان نقش جهان، مسجد امام، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون، مسجد شیخ لطف الله، کلیسای وانک، مدرسه چهارباغ، عمارت هشت بهشت، منارجنبان و... از جمله دیدنی های اصفهان هستند که سالانه مسافران زیادی راهی آن ها می شوند.
اصفهان غذاهای خوش طعم و سوغاتی های جذابی نیز در خود دارد. در سفر خود حتما بریانی و خورش ماست را امتحان کنید و با طعم جدیدشان آشنا شوید. برای تهیه سوغاتی نیز می توانید به بازارهای سنتی اصفهان بروید و گز، سوهان، پولکی، گوش فیل، شیرینی کرکی و... بخرید. سفر به اصفهان، یک مسافرت همه جانبه برای شما می سازد و خاطراتی فراموش نشدنی به شما هدیه می دهد. دیدنی های اصفهان به قدری زیاد هستند که احتمالا با یک بار سفر نتوانید از همه شان دیدن کنید. هرچه زودتر راهی شوید و اوقاتی دل انگیز در شهر نصف جهان برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

https://www.asianews.ir/u/7kq
اخبار مرتبط
اقامت راحت و مقرون به صرفه یکی از دغدغه‌های مسافران است، تا جایی که شاید مجبور باشند برای پیدا کردن یک هتل خوب در سایت‌های مختلف زمان زیادی به جستجو بپردازند. فلای تودی با پوشش حداکثری هتل‌های داخلی و خارجی، بهترین و مطمئن‌ترین جا برای رزرو هتل است. اگر می‌خواهید رزرو هتل خود را با تخفیف انجام دهید، این مطلب را تا انتها بخوانید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید