صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۴
کد خبر: 11088
گزارشگر: 2
۷۹۹
۰
۰
۳
موسسه ویرایش مورد اعتماد

ویرایش مقاله انگلیسی

ویرایش مقاله انگلیسی
ویرایش مقالات انگلیسی از الزامات اولیه پذیرش یک مقاله علمی در مجلات معتبر بین المللی است. بنابراین یافتن یک موسسه ویرایش مورد اعتماد بسیار مهم است.

تا به حال به این فکر کرده‌اید که کاش جایی بود تا ویرایش مقالات انگلیسی را به خوبی و با کیفیت بالا انجام دهد؟ بسیاری از افراد به دنبال سایتها یا مراجعی هستند که بتوان با تکیه بر تخصص و تجربه آنها ویرایش مقالات انگلیسی به طور حرفه ای انجام شود.ویرایش مقالات انگلیسی در موسسه ویرایش لینگالاین که از پیشگامان این امر است با تکیه به علم این کار، تبدیل به اصلی‌ترین خدمت این موسسه شده است. این موسسه متشکل از یک تیم حرفه‌ای و متخصص در زمینه ویراستاری متون انگلیسی است که با رعایت ضوابط و استانداردهای بین‌المللی خدمات مورد نیاز را به مشتریان عرضه ‌می‌کند.

 

ویرایش مقاله انگلیسی

 

ویرایش مقاله انگلیسی کلمه ای بسیار آشنا برای آن دسته از افرادی هست که همیشه به دنبال چاپ مقاله های مختلف هستند. انجام ویرایش مقاله انگلیسی نیاز به تخصص و مهارت دارد. این تخصص فقط از طریق تحصیلات دانشگاهی و تلاش و کوشش بدست نمی آید بلکه فردی که ویرایش مقاله انگلیسی را انجام میدهد باید زبان مادری اش انگلیسی باشد یا حداقل چند سال در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کرده باشد تا به طور کامل با نحوه گویش و نوشتار آنها آشنایی پیدا کرده باشد. این کار در موسسات ویرایش انگلیسی مقالات در خارج از کشور و همچنین توسط برخی موسسات معتبر ویرایش مقاله انگلیسی در ایران انجام میشود.

ویرایش مقاله انگلیسی شامل تصحیح اشکالات دستوری و نگارشی و بسیاری اصلاحات دیگر بر روی متن یک مقاله انگلیسی با هدف تولید یک متن صحیح و کامل است. ویراستار انگلیسی با شناخت کاملی که از زبان مادری خود دارد به راحتی میتواند مقاله انگلیسی را ویرایش کند. فرایند ویرایش به دقت و طی کردن مراحلی مشخص نیاز دارد یعنی مقاله باید از لحاظ دستوری و نگارشی به طور کامل بررسی شود. سایت لینگالاین از سری سایت های فعال در حوزه ویرایش مقاله انگلیسی میباشد. لینگالاین ویرایش مقاله شما را توسط ویراستاران کانادایی انجام میدهد و گواهی ویرایش مقاله از جانب موسسه کانادایی ارسال میشود. این گواهی دارای شماره پیگیری است که قابل استعلام از شرکت کانادایی میباشد.
به همراه فایل ویرایش مقاله، یک فایل دیگر برای شما ارسال میشود که شامل تغییراتی است که در متن اصلی ایجاد شده است. از مزایای ارایه چنین فایلی این است که مشتری از روند کار ویرایش با خبر میشود و نویسنده از تکرار اشتباهات خود در مقالات بعدی پرهیز میکند. امکان برقراری ارتباط با ویراستار در طول پروژه، بازبینی دوباره متن ویرایش شده بعد از اتمام پروژه در جهت به حداقل رساندن احتمال خطا از مزیت های ویرایش مقاله موسسه لینگالاین میباشد. همچنین جهت حفظ امنیت مقالات، تمامی فایل ها بعد از اتمام پروژه حذف خواهند شد. از دیگر مزیت های این موسسه در ویرایش مقالات انگلیسی، وقت شناسی و مسئولیت پذیری و اتمام پروژه در موعد مقرر است.

 

ویرایش مقالات انگلیسی بصورت نیتیو

 

یکی از استانداردهای مورد نیاز برای متون نگارش شده به زبان انگلیسی، رعایت قواعد نوشتاری و گرامری به صورتی است که اگر یک فرد انگلیسی زبان بومی متن را بخواند، دچار ابهام نشده و متن برایش مفهوم و روان باشد. برای این که یک متن به این حد از استاندارد نزدیک باشد، باید یک ویراستار نیتیو مسلط به زبان انگلیسی اقدام به ویرایش مقاله یا متن نماید تا تمام استانداردهای لازم در این زمینه رعایت شود. این دقیقا کاری است که موسسه ویرایش نیتیو لینگالاین برای شما و مقاله شما انجام می‌دهد. تیم لینگالاین تضمین می‌کند که سرویس ویرایش متن انگلیسی این موسسه تمامی ایرادات نگارشی موجود در متن شما را ویراستاری می کند. لینگالاین برای هر مقاله شما گواهی ویرایش نیتیو معتبری در نظر می‌گیرد که شناسه‌دار و قابل استعلام از کشور کانادا است و این اعتبار مقاله شما را دو چندان خواهد کرد و شانس پذیرش مقاله شما در ژورنال مورد نظر را بسیار بالاتر خواهد برد. همچنین شما می‌توانید در تمام فرآیند ویرایش با ویراستاران مقاله خود در ارتباط بوده و در مورد ویرایش مقاله خود با آنها مشورت کنید. از مزیت‌های دیگر این موسسه گارانتی مقاله شما تا زمان پذیرش است، و شما میتوانید با خیالی راحت به دیگر مسائل مقاله خود بپردازید. در نتیجه تا زمان پذیرش مقاله انجام اصلاحات نگارشی برای شما رایگان خواهد بود. به همراه فایل نهایی ویرایش یک فایل ورد دیگر هم فرستاده خواهد شد که شامل تمامی تغییراتی است که توسط ویراستار انجام شده است. این کار دو جنبه مهم دارد. یکی این که شما می توانید تغییرات را به صورت کامل مشاهده نمایید و دیگری اینکه برای شما جنبه آموزشی و یادگیری داشته باشد تا از تکرار اشتباهات نگارشی در آینده جلوگیری کند.

 

در انتها

 

در انتها مشخص است که ویرایش صحیح مقاله انگلیسی تا چه اندازه در پذیرش مقاله شما از سوی موسسات معتبر موثر است. موسسه ویرایش لینگالاین با سابقه مثبت و مطلوبی که از خود در زمینه ویرایش مقاله به جا گذاشته است، گزینه مناسب و قابل اعتماد برای ارائه خدمات ویرایش مقاله انگلیسی است. مهمترین خدمتی که توسط این گروه ارائه می‌شود مسئولیت‌پذیری و همچنین منظم بودن ویراستارهاست، شما می‌توانید با خیالی آسوده متن ارسالی را در زمان مقرر با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. علاوه بر این ، مقالات شما با رعایت تمام اصول ایمنی حراست می شوند و بلافاصله پس از تحویل به مشتری از سیستم به کلی حذف خواهند شد.
موسسه ویرایش لینگالاین مجموعه‌ای متفاوت از متخصصان و ویراستاران با تجربه و دقیق است که توانسته است با تکیه بر تخصص و تجربه همکاران گام بلندی در عرصه ویرایش مقالات انگلیسی بردارد، تعداد بسیار زیادی از مقالات ادیت شده توسط این گروه در سایت‌ها و مجلات معتبر بین المللی به چاپ رسیده است که این امر گواهی بر کیفیت و خدمات تضمین شده تیم حرفه‌ای لینگالاین است. در صورت تمایل برای شروع همکاری با این مجموعه می‌توانید با کارشناسان در این سایت ارتباط داشته باشید.

https://www.asianews.ir/u/7lc
اخبار مرتبط
چندروزی است که تعدادی از روزنامه های کشور، مشکل مدرک‌های جعلی و مقالات بی اعتبار را پیش کشیده‌اند، البته این موضوع جدید نیست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید