صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۷ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۲
کد خبر: 11124
گزارشگر: 213
۱۳۳۳
۰
۰
۳
[خرین وضعیت پرداختی های سهام و شناسایی بازماندگان

واریز سود سهام عدالت و واگذاری به ۴ میلیون نفر از جاماندگان

واریز سود سهام عدالت و واگذاری به ۴ میلیون نفر از جاماندگان
بخش دوم از بازماندگان کسانی از دهک‌های بعدی تا دهک ششم درآمدی هستند که بر اساس اولویت این طرح به جلو می‌رود.

به گزارش آسیانیوز، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در گام نخست به ۴ میلیون نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تا پایان شهریورماه امسال، این سهام اعطا می‌شود.

------------

بیشتر بخوانید

واریز قطعی سود سهام عدالت با ثبت شبا

---------------------------------------

محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ جاماندگان سهام عدالت از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند که تا کنون ۴ میلیون نفر شناسایی شده كه باید سهام عدالت در فاز اول شناسایی بازماندگان، به آن‌ها اختصاص پیدا کند.

وی گفت: بخش دوم از بازماندگان کسانی از دهک‌های بعدی تا دهک ششم درآمدی هستند که سهام عدالت به آن‌ها اختصاص پیدا نکرده است و همین طور بر اساس اولویت این طرح به جلو می‌رود.

همشهری آنلاین نوشت نماینده کرمان در مجلس گفت: محاسبات برای شناسایی افراد جامانده سهام عدالت انجام شده و قرار است طبق تکلیف قانون بودجه تا پایان تابستان امسال، سهام عدالت به جاماندگان اختصاص پیدا کند در مرحله بعدی هم باید کسانی که از سهام عدالت جا مانده‌اند، به آن‌ها اختصاص یابد./

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/7mc
اخبار مرتبط
از میان حدود ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت، بیش از دو میلیون نفر سود سهام عدالت خود را طی سال‌های قبل دریافت نکرده بودند که بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی چنانچه جاماندگان به برطرف کردن شماره شبای بانکی خود اقدام کنند سود سهام عدالت برای آن‌ها واریز خواهد شد.
سود سهام عدالت جاماندگان براساس درج اطلاعات حساب افراد تا پایان تیرماه واریز خواهد شد.
بخشی عمده‌ای از افراد جامعه سهامدار سهام عدالت هستند و اکنون بانک‌ها به واسطه کارت اعتباری سهام عدالت وام می‌دهند.
مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ را دریافت نکرده‌اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: دولت در حال شناسایی سهام قابل واگذاری به جاماندگان سهام عدالت است.
برخی از جاماندگان سهام عدالت، در مرحله دوم واریز سود سهام عدالت سال‌های ۹۸ و ۹۹ را همزمان با یکدیگر دریافت کردند و مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در اواخر تیر ماه صورت می‌گیرد.
بر اساس اعلام مسوولان قرار است از تیر امسال، اختصاص سهام عدالت به جاماندگان آغاز شود؛ این در حالی است که ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت نیز در پایان این هفته روی رقم ۲۷ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان ایستاد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید