صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۸ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۲
کد خبر: 11140
گزارشگر: 213
۱۳۱۱
۰
۰
۱
حاشیه های سانسور

چرا عادل فردوسی‌پور بار دیگر حذف شد؟

چرا عادل فردوسی‌پور بار دیگر حذف شد؟
گویا مدیران صداوسیما پس از حذف فردوسی‌پور و برنامه‌ نود یک گام به پیش نهاده و جدا از شبکه سه، عادل در شبکه ورزش نیز سانسور می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، روزنامه آرمان ملی نوشت: گویا مدیران صداوسیما پس از حذف فردوسی‌پور و برنامه‌ نود یک گام به پیش نهاده و جدا از شبکه سه، عادل در شبکه ورزش نیز سانسور می‌شود.

شبکه ورزش روز گذشته بازی معروف بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را پخش کردند و نکته عجیب پخش این مسابقه با صدای یک گزارشگر جدید بود.

در حالی که در زمان پخش زنده تقابل دو تیم عادل فردوسی‌پور گزارش آن را بر عهده داشت و جمله معروف «چیه این فوتبال» هم از همین گزارش عادل به‌دست آمد که مدت‌ها نقل محافل بود. اما صداوسیمایی‌ها در بازپخش این بازی ترجیح دادند این بار به جز خود عادل حتی صدای عادل را هم حذف کنند و صدای دیگری را جایگزین کنند./

https://www.asianews.ir/u/7ms
اخبار مرتبط
سرمربی سابق تیم فوتبال فاینورد خواستار جدایی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی از این تیم شد.
کاربران شبکه های اجتماعی ادعای فریادشیران دستیار مایلی کهن را به سوژه روز تبدیل کردند و به او لقب نوستر اداموس دادند!
ژاوی هرناندز، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، به دلیل سابقه سفر به ایران اجازه نیافت که روز شنبه به‌همراه تیم خود عازم میامی شود.
سایت «فی گول» نوشت: فدراسیون فوتبال ایران طبق گزارش‌های رسیده هنوز به صورت مستقیم با کارلوس کی‌روش وارد مذاکره نشده، ولی به دلیل اختلافات در فدراسیون این کشور دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران در آستانه برکناری قرار دارد.
با توجه به برخورد مسئولان باشگاه استقلال با وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران، گفته شده وی از این تیم حذف و جدا می شود.
عادل فردوسی پور به دنبال مهدی طارمی در بندر بوشهر دیده شده است.
پس از لغو دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا ، اکوادور و اروگوئه، گزارش‌ها حاکی است که بازی با عمان نیز لفو شد.
علی دایی در خصوص زندگی شخصی و همسرانش در برنامه "فوتبال 360" توضیحاتی داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید